Ur leven de gay dream Drik.quote:Op maandag 17 maart 2014 09:28 schreef Dirk het volgende:
En Stu/Burt was ook op mijn feestje!.
[ afbeelding ]
Hij was op mijn TV hè? Niet in mijn bed.quote:Op maandag 17 maart 2014 09:29 schreef Renesite het volgende:
Ur leven de gay dream Drik.
Ik voel me zo saai
Owquote:Op maandag 17 maart 2014 09:31 schreef Dirk het volgende:
[..]
Hij was op mijn TV hè? Niet in mijn bed..
Als je maar een zak met dukaten meeneemt.quote:Op maandag 17 maart 2014 09:34 schreef Dirk het volgende:
[..]
Och och och, als ik toch een ingang had richting the Sean Cody modellen.. [ afbeelding ].
Then again, er ligt nog steeds een plan om hem te contacten via dat ModelMayhem, zo moeilijk is 't eigenlijk helemaal niet.
Ughhhh, dat was het ook. En normaal gesproken ga ik daarna dan 2 avondjes om 21:00u naar bed om te voorkomen dat ik een low-energy/dip in schiet waar ik 5 dagen niet meer uit kom, maar ik moet vanavond en morgenavond op mijn moeder "passen". Je hebt kans dat ik zo rond woensdag een paar dagen gewoon offline ga omdat ik dan echt niet. meer. te. genieten. ben.quote:Op maandag 17 maart 2014 09:38 schreef LeBeau het volgende:
Dirk, je weekend klinkt dubbel vermoeiend.
Kind. Snachts, in bed een man, overdag ook. Toe toe.quote:Op maandag 17 maart 2014 09:43 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ughhhh, dat was het ook. En normaal gesproken ga ik daarna dan 2 avondjes om 21:00u naar bed om te voorkomen dat ik een low-energy/dip in schiet waar ik 5 dagen niet meer uit kom, maar ik moet vanavond en morgenavond op mijn moeder "passen". Je hebt kans dat ik zo rond woensdag een paar dagen gewoon offline ga omdat ik dan echt niet. meer. te. genieten. ben.. Anyhoo, wie zijn eigen schuldt moet op de blaren zitten. Ofzo.
Ja, da's een leuke theorie na een paar biertjes teveel.quote:Op maandag 17 maart 2014 09:50 schreef Renesite het volgende:
Kind. Snachts, in bed een man, overdag ook. Toe toe.
De zogenaamde "neukdip". Ook wel bekend als "bop".quote:Op maandag 17 maart 2014 09:56 schreef Ang3l het volgende:
Een dip na een weekendje neuken? Tsssss. Luxe probleem.
Hallo Boppers?quote:Op maandag 17 maart 2014 09:59 schreef Dirk het volgende:
[..]
De zogenaamde "neukdip". Ook wel bekend als "bop"..
[ afbeelding ].
Hoe het precies zat weet ik niet meer, maar in het Usuals topic ging het ooit over zaad in het gezicht en over deze smileyquote:
En die druk leg je nu gewoon op onze schouders?quote:Op maandag 17 maart 2014 10:03 schreef Dirk het volgende:
[..]
Hoe het precies zat weet ik niet meer, maar in het Usuals topic ging het ooit over zaad in het gezicht en over deze smiley. en Westlife had toen net een single "Bop bop baby" (
.). En vanaf dat moment heette zaad "bop". Je moet erbij geweest zijn, denk ik. Jammer dat ik nooit kinderen zal krijgen aan wie ik dit prachtige verhaal zou kunnen vertellen. En dat zij het dan weer doorvertellen aan hun kinderen.
Ja! Hup, babies maken om dit magistrale verhaal aan te kunnen doorgeven.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:04 schreef Ang3l het volgende:
En die druk leg je nu gewoon op onze schouders?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |