Dit en 5 keer per week 30+ minuten medium intensity cardio op je crosstrainer.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:59 schreef no1uknow het volgende:
Hier is een trainingsschema, per week:
Dag 1: minder eten
Dag 2: minder eten
Dag 3: minder eten
Dag 4: minder eten
Dag 5: minder eten
Dag 6: minder eten
Dag 7: minder eten
Afvallen gegarandeerd!
Dacht wel dat het 60% was, uit m'n hoofd. Tijdje geleden alweer dat ik op de crosstrainer stond. Soms beetje motivatieproblemen om naar de sportschool te gaanquote:Op maandag 17 maart 2014 13:05 schreef Awesome_ het volgende:
60% van je max hartslag tog voor die fatburning zone? Daarboven verbrant je alleen maar suikers!!
huh hoe harder je traint hoe meer je verbrandt toch? hoe zit dat dan? ik snap er niets vanquote:Op maandag 17 maart 2014 13:04 schreef no1uknow het volgende:
Maar nu serieus antwoord: wat die verkoopster zegt klopt opzich wel, je moet qua hartslag en tempo in het gebied van vetverbranding zitten. Vaak is dat op die apparaten aangegeven in een schema, met leeftijden er ook bij (bij mij op de sportschool in ieder geval) zodat je weet welke hartslag je aan moet houden voor vetverbranding.
Ga je inderdaad zwaarder, dan train je alleen op conditie en zal je niet afvallen, met hogere hartslag inderdaad.
oh ja kan wel kloppe idd wat heb je als wattage?quote:Op maandag 17 maart 2014 13:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
huh hoe harder je traint hoe meer je verbrandt toch? hoe zit dat dan? ik snap er niets van
als ik cardio doe op de crosstrainer staat er bij kcal ook gewoon getallen ? ?
Nee, nee. Je moet op die KCal letten en die dan met de omrekentabel van de Weight Watchers omrekenen naar punten.quote:Op maandag 17 maart 2014 13:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
huh hoe harder je traint hoe meer je verbrandt toch? hoe zit dat dan? ik snap er niets van
echt superveel ik doe zeker 67 rounds per minuutequote:Op maandag 17 maart 2014 13:10 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
oh ja kan wel kloppe idd wat heb je als wattage?
hoeveel punten heeft een zak M&Ms?quote:Op maandag 17 maart 2014 13:10 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nee, nee. Je moet op die KCal letten en die dan met de omrekentabel van de Weight Watchers omrekenen naar punten.
Een grote of een kleine?quote:Op maandag 17 maart 2014 13:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
echt superveel ik doe zeker 67 rounds per minuute
[..]
hoeveel punten heeft een zak M&Ms?
4.quote:Op maandag 17 maart 2014 13:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
echt superveel ik doe zeker 67 rounds per minuute
[..]
hoeveel punten heeft een zak M&Ms?
Grote. Ik moet eigenlijk die niet halen omdat ik er gewoon niet meer van af kan blijvenquote:
Weet niet hoor, volgens mij is het geen rechthoek maar een 3 dimensionale verpakkingquote:Op maandag 17 maart 2014 13:15 schreef fathank het volgende:
[..]
4.
Linksboven linksonder rechtsonder rechtsboven
Ik begrijp je helemaalquote:Op maandag 17 maart 2014 13:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Grote. Ik moet eigenlijk die niet halen omdat ik er gewoon niet meer van af kan blijvenhihi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Sorry ik dacht ik mats je even met minder punten. Je moet wel blijven genieten meid.quote:Op maandag 17 maart 2014 13:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Weet niet hoor, volgens mij is het geen rechthoek maar een 3 dimensionale verpakking
Nee want als je hartslag hoog zit, dan is het vooral conditie training, dat merk je ook omdat je sneller buiten adem raakt. Ik kan 't weten want ik heb regelmatig op een crosstrainer gestaan in de sportschool.quote:Op maandag 17 maart 2014 13:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Krachttraining en hardlopen zijn bij mij uitgesloten omdat ik reumatoïde artritis patient ben. Beide geven een te grote belasting/aanslag op mijn gewrichten. Helaas.quote:Op maandag 17 maart 2014 13:00 schreef Eleiko het volgende:
Als je af wilt vallen had je beter je geld hier en hier uit kunnen geven. Lees hier waarom. En trouwens: nu het lente is en zomer wordt doe je de eventuele cardio gewoon buiten.
quote:Op maandag 17 maart 2014 13:05 schreef Awesome_ het volgende:
60% van je max hartslag tog voor die fatburning zone? Daarboven verbrant je alleen maar suikers!!
En hoe kom ik erachter wat mijn maximale hartslag is?quote:Op maandag 17 maart 2014 13:06 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dacht wel dat het 60% was, uit m'n hoofd. Tijdje geleden alweer dat ik op de crosstrainer stond. Soms beetje motivatieproblemen om naar de sportschool te gaanmaar mag wel weer want de kilo's gaan hard.
Excuus voor de reactie dan.quote:Op maandag 17 maart 2014 14:04 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Krachttraining en hardlopen zijn bij mij uitgesloten omdat ik reumatoïde artritis patient ben. Beide geven een te grote belasting/aanslag op mijn gewrichten. Helaas.
Vandaar dat ik voor een crosstrainer gekozen heb.
Het is te bepalen door op een nette manier, na goed op te warmen een paar minuten je maximaal in te spannen. Een vuistregel is 220 min je leeftijd in jaren is je maximum (100%). En dan 60-80% daarvan.quote:[..]
[..]
En hoe kom ik erachter wat mijn maximale hartslag is?
quote:Als iemand een trainingsschema gericht op afvallen weet met hartslagen en leeftijden en zo dan zou ik dat zeer waarderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 maart 2014 14:08 schreef Solo14 het volgende:
Je hebt er 1 gekocht dus dan kun je makkelijk elke dag ff 20 minuutjes op dat ding. Meer heb je niet nodig. + veel minder eten. Geen carbs en vet. In plaats van een boterham kipfilet alleen de kipfilet eten.low/no-fat. Goed idee man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BEASTMODE
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |