Haha, ik had precies hetzelfde idee! Ik denk dat ik ook meer moet gaan kijken naar een warmte tint grijs, en niet meer de zilveren grijs.quote:Op maandag 17 maart 2014 00:22 schreef Queller het volgende:
Mij ook gebeurd.
Alsof ik in een babykamer voor een aanstaand jongetje zat![]()
En zo stond ik drie dagen later de boel opnieuw te doen
Ik denk dat je het in de zandtinten moet zoeken. Zeker weg blijven van het blauw!
quote:Op maandag 17 maart 2014 02:22 schreef Intipi het volgende:
Flexa Pure heeft goede grijstinten. Ik heb zelf de lichtste tint gekocht en die nog gemengd met Flexa Strak op de muur wolkenwit. Is mooi koel grijs geworden zonder blauwe gloed
Mja, ik heb een heel huis geverfd, en alle kleuren zijn goed uitgekomen, behalve de kleur die voor de woonkamer is gekozen.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:02 schreef tiho1 het volgende:
Wel knap. Heb je je zolang druk gemaakt over voorstrijken, verdunnen en floetrol. Dat je gee tijd hebt gehad voor de kleur.
Dat is eigenlijk wel het beste, maar er zijn zoveel kleuren waar je dan een sample van zou willen hebben.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:31 schreef 4wood het volgende:
Als je dénkt de juiste kleur te hebben, koop je de kleinste hoeveelheid en smeer je dat als teststukje op de muur. Faalt het ben je ¤15,- kwijt, is het OK en ga je terug voor een grotere hoeveelheid. Een kleurenkaart is niet te beoordelen onder TL-licht in een bouwmarkt (sowieso niet eigenlijk) en meestal kom je met een veel te donkere kleur thuis.
Hier ook een Flexa grijstint op de muur gespoten, #3005.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |