SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meet
We gaan in Utrecht meeten. De vaste bezoekers van dit topic hebben een PM van sylvesterrr ontvangen met daarin een link naar een datumprikkertje. Mocht je geen PM hebben ontvangen en toch wil langskomen, stuur dan een PM/DM naar sylvesterrr.
Poll: Locatie voor Turkenmeet
• West-NL (Noord-en Zuid-Holland)
• Oost-NL (Gelderland)
• Oost-NL (Overijssel)
• Zuid-NL (Noord-Brabant)
• Midden-NL (Utrecht)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier"Whatever I was looking for was always you."Rumi
Ik heb een bank op mijn kamer die sinds die er staat een officiële verzamelplek voor rommel is geworden.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik had een tijd dat ik mijn zooi op mijn bureau legde als ik ging slapen, en alles weer op bed legde als ik aan mijn bureau moest. Dit ritueel duurde vet lang
Shit man, weet je wel hoeveel beestjes zich daar nu hebben genesteld.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb een bank op mijn kamer die sinds die er staat een officiële verzamelplek voor rommel is geworden.
So what.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Shit man, weet je wel hoeveel beestjes zich daar nu hebben genesteld.
Kleine zusjequote:
Beestjes mep ik dood. Die durven hier niet meer te komen.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Just saying. Als je geritsel hoort.
Goed en een nieuwe baantje bij de museum als rondleider (heb ik van de week gehoord) dus als je wat over Vlaamse Barok wil weten kom dan zondags naar de rijksmuseum Enschedequote:
Echt? Gefeliciteerd!quote:Op zondag 16 maart 2014 23:23 schreef siddha het volgende:
[..]
Goed en een nieuwe baantje bij de museum als rondleider (heb ik van de week gehoord) dus als je wat over Vlaamse Barok wil weten kom dan zondags naar de rijksmuseum Enschede
Hay hemsoquote:
Bruut. Ik ben wel bang voor beestjesquote:Op zondag 16 maart 2014 23:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Beestjes mep ik dood. Die durven hier niet meer te komen.
Oh ja ?en waarom weet ik het niet?quote:Op zondag 16 maart 2014 23:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Echt? Gefeliciteerd!
Turkenopfokmeet in het rijksmuseum in Enschede.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |