SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Wat is dat trouwens met Ajax dat ze alleen maar de lange bal spelen de laatste paar wedstrijden, tegen Cambuur ook al. Ze hebben het hele seizoen niet 1 lange bal gegeven en nu alleen maar
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Die Xboxworld mannetjes stonden vooral bekend om de combinatie pace+5atb+ultra defensive+counterHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Burdisso, beste silver CB die ik heb gehad dit jaarquote:
Hij is net getransfereerd, dus wellicht iets waard ?![]()
Wel een nieuwe transfer zie ikquote:Op zondag 16 maart 2014 22:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Burdisso, beste silver CB die ik heb gehad dit jaarweinig waard.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
![]()
Deze ga ik toch maar eens maken binnenkort.
Als ik het echt duur wil maken, dan kan ik IF Zlatan, IF Eto'o en TOTY Silva erin doen. Maar dan zitten we bijna aan 3 miljoen coins en dat vind ik toch wel overdreven
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Waarom nou Eto'o die kan er echt geen klote vanquote:Op zondag 16 maart 2014 22:38 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Deze ga ik toch maar eens maken binnenkort.
Als ik het echt duur wil maken, dan kan ik IF Zlatan, IF Eto'o en TOTY Silva erin doen. Maar dan zitten we bijna aan 3 miljoen coins en dat vind ik toch wel overdreven![]()
Geen idee, wat zou jij van die kant maken? Ik wilde namelijk iets met David Luiz ook nog, want ik word altijd helemaal gek van hem als ik er tegen moet spelen.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom nou Eto'o die kan er echt geen klote vanHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Iets met Yaya en Aguero wellicht?quote:Op zondag 16 maart 2014 22:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
Geen idee, wat zou jij van die kant maken? Ik wilde namelijk iets met David Luiz ook nog, want ik word altijd helemaal gek van hem als ik er tegen moet spelen.![]()
Aguero voor Eto'o is genoeg qua chemistryquote:Op zondag 16 maart 2014 22:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Iets met Yaya en Aguero wellicht?
Kan eventueel ook voor Aguero - Toure - Kompany gaan.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Als je dan toch een duur team gaat maken met Ibra dan kun je beter all out gaan imo.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
Aguero voor Eto'o is genoeg qua chemistry
Kan eventueel ook voor Aguero - Toure - Kompany gaan.![]()
Dan krijgt Kompany geen full chemquote:Op zondag 16 maart 2014 22:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
Aguero voor Eto'o is genoeg qua chemistry
Kan eventueel ook voor Aguero - Toure - Kompany gaan.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Na 38 minuten hebben ze het bij Studio [s]Ajax[/s] Voetbal eindelijk eens ergens anders over dan Ajax.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Vind je het heel raar? Als Cocu of Koeman aan zou schuiven gaat het toch ook veel over die clubsquote:Op zondag 16 maart 2014 22:53 schreef DuTank het volgende:
Na 38 minuten hebben ze het bij Studio [s]Ajax[/s] Voetbal eindelijk eens ergens anders over dan Ajax.![]()
Maar ze hadden het ook echt over Ajax in de CL enzo, dat gaat echt te ver imo, totaal niet relevant. Bij VI is er nog meer relevantie als ze het over bamihapjes hebbenquote:Op zondag 16 maart 2014 22:54 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Vind je het heel raar? Als Cocu of Koeman aan zou schuiven gaat het toch ook veel over die clubs.
quote:Op zondag 16 maart 2014 22:48 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dan krijgt Kompany geen full chemTrue. Alleen moet ik dan dus Zabaleta of Richards pakken.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je dan toch een duur team gaat maken met Ibra dan kun je beter all out gaan imo.quote:
Richards is een prima back.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
True. Alleen moet ik dan dus Zabaleta of Richards pakken.
[..]
Deze was wel heel doorzichtig![]()
![]()
IF Buffon, clean sheet en pingel gepakt
(Tobi, kan je toch dat team helemaal IF maken)
EN wat een goal idd van Cuadrado, hopen op een IF RM
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |