abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 oktober 2002 @ 16:12:54 #1
28809 Zuip
Official Flux-Member
pi_6232469
Hallo!

Ik heb een Samick Amprax BA52 basversterker, maar ik denk erover na om een andere te kopen. Ik heb een mooie Marshall-inruiler gezien, maar... Dan moet ik wel eerst van die oude af! Heeft er iemand misschien wat meer informatie over de Samick Amprax BA52? Wat is deze nu nog waard bijvoorbeeld? Wel zo handig als je hem wilt verkopen!

Bedankt he!

http://www.fluxtexel.com

pi_6232580
ik heb geen diee wat je ervoor kan krijgen, maar samick is geen geweldig merk dus veracht niet te veel. Wat voor marshall heb je trouwens gezien?
  vrijdag 11 oktober 2002 @ 16:57:18 #3
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_6233432
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2002 16:17 schreef LenL het volgende:
ik heb geen diee wat je ervoor kan krijgen, maar samick is geen geweldig merk dus veracht niet te veel. Wat voor marshall heb je trouwens gezien?
Onze basgitarist heeft net een nieuwe Yamaha bassgitaar gekocht, zijn oude was van Samick. Een van de goedkoopste die je kunt krijgen ja
  vrijdag 11 oktober 2002 @ 22:06:11 #4
28809 Zuip
Official Flux-Member
pi_6237715
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2002 16:17 schreef LenL het volgende:
Weet ik, daar was ik al achter hoor... maar evengoed.
Ik heb het over de Marshall B 150 Bass State voor € 660,- Heb hem voor € 780,- op internet gezien...
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2002 16:57 schreef Yokozuna het volgende:

[..]

Onze basgitarist heeft net een nieuwe Yamaha bassgitaar gekocht, zijn oude was van Samick. Een van de goedkoopste die je kunt krijgen ja

Tja ik heb mijn bas ooit samen met versterker voor 300 gulden (wow, tijd terug! ) gekocht omdat diegene geen plaats meer had... Heb inmiddels voor 100 piek een nieuwe (lees: andere) bas gekocht, maar ik heb op veel betere gespeeld, maarja daar zit ook een aardige prijs aan vast natuurlijk... Wil het liefst een beetje betaalbare actieve bas.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')