Voor Netflix gaat dat wel lukken. Er zit een soort app op die je kan opstarten. Voor de rest wijst alles zich dan vanzelf. Ik weet even niet meer hoe makkelijk/lastig het ook alweer was om de WD TV Live initieel te installeren, maar volgens mij moet je alleen even het wifiwachtwoord invoeren en dan is ie direct verbonden met internet.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:01 schreef FransDeens het volgende:
Ik heb wellicht interesse. Is hij dusdanig gebruiksvriendelijk dat je moeder hem kan gebruiken voor netflix zonder vage problemen? Klinkt misschien als een gekke vraag, maar ik zoek daadwerkelijk een unit waarmee mijn moeder netflix kan gebruiken.
Heb bij iemand zo'n ding geïnstalleerd voor netflix, werkt prima en zonder haperingen maar dat is natuurlijk ook wel een beetje afhankelijk van de stabielheid van je internetverbinding, misschien dat het met een magere adsl verbinding niet zo goed werkt.quote:Op maandag 17 maart 2014 09:50 schreef FransDeens het volgende:
Als je me met zekerheid kan zeggen dat netflix het in principe altijd feilloos doet na de eerste installatie dan bied ik 50 exclusief.
Maar dat ligt niet aan WD , maar aan Netflix.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:06 schreef malalatete het volgende:
[..]
Vind wel de netflix applicatie tegen vallen qua overzichtelijkheid en zoeken naar een bepaald genre, zoals het nu ingedeeld is zitten er b.v. teveel films in drama die daar naar mijn weten niet in horen.
Dat schrijf ik ook niet, ik heb het expliciet over de netflix applicatie. Schiet gewoon te kort na mijn mening, voelt als je je door een berg dvds moet graaien ipv dat het ordelijk is met een wat overzichtelijkere lijst.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:10 schreef Joene het volgende:
[..]
Maar dat ligt niet aan WD , maar aan Netflix.
ja maar dat heeft niks met het device te maken.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:13 schreef malalatete het volgende:
[..]
Dat schrijf ik ook niet, ik heb het expliciet over de netflix applicatie. Schiet gewoon te kort na mijn mening, voelt als je je door een berg dvds moet graaien ipv dat het ordelijk is met een wat overzichtelijkere lijst.
Ja nogmaals waar schrijf ik dat dan? Ik snap je commentaar niet, ik licht een persoon in die expliciet vraagt naar netflix op dat apparaat, daar vertel ik dan over.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:13 schreef Joene het volgende:
[..]
ja maar dat heeft niks met het device te maken.
sortering is ruk en wat jij drama vind hoeft geen drama te zijn etc.
speelt "alles" af vanaf elk opslagmedia....quote:Op maandag 17 maart 2014 10:09 schreef psvtje10 het volgende:
Interesse! Wel een vraag : je kan er alleen bepaalde apps mee gebruiken of kan je ook andere dingen zoals media van je pc via je netwerk afspelen?
nee zelfde draken app.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:23 schreef FransDeens het volgende:
Maar is het veel minder overzichtelijk dan op bijvoorbeeld de AppleTV?
Idd. Dezelfde app.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:23 schreef FransDeens het volgende:
Maar is het veel minder overzichtelijk dan op bijvoorbeeld de AppleTV?
Maar de vraagprijs is door meerdere mensen geboden.. Ik denk dat ie dan voor de eerste bieder is?quote:
quote:Op maandag 17 maart 2014 10:29 schreef FransDeens het volgende:
Dat is goed genoeg, mijn bod blijft staan.
En bedankt voor de info
Correct. En in dit geval voor FransDeens, die ik zojuist een dm hebt gestuurd.quote:Op maandag 17 maart 2014 11:09 schreef psvtje10 het volgende:
[..]
Maar de vraagprijs is door meerdere mensen geboden.. Ik denk dat ie dan voor de eerste bieder is?
Succes !quote:Op maandag 17 maart 2014 11:26 schreef bierjoost het volgende:
[..]
[..]
Correct. En in dit geval voor FransDeens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |