quote:Op zondag 16 maart 2014 19:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb hem nog een keer gesteld en als ik geen antwoord krijg kan ze fluiten naar mijn stem![]()
*antwoordtquote:Op zondag 16 maart 2014 19:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier antwoord ze wel op he...
De echt belangrijke vraagstukken worden weer genegeerd.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier antwoord ze wel op he...
Ik vind het niet zo vreemd dat vragen van KnutdeIJsbeer voorrang krijgen.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De echt belangrijke vraagstukken worden weer genegeerd.
Partijprogramma doorspitten om een antwoord te vinden op de vragen duurt natuurlijk wel eventjes.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:05 schreef Paxcon het volgende:
Ze reageert sowieso vies laat
Volgens mij neemt ze het niet zo serieus
Heb nog een allerlaatste poging gewaagd een vraagje er door te krijgen.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:05 schreef Paxcon het volgende:
Ze reageert sowieso vies laat
Volgens mij neemt ze het niet zo serieus
quote:Op zondag 16 maart 2014 20:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb nog een allerlaatste poging gewaagd een vraagje er door te krijgen.
Een POL mod kan mijn originele invalshoek niet waarderen en komt met een dreigement.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]toch nog
Een uitgebreide reactie kon er blijkbaar niet van af maar het is tenminste iets
Misschien kun je haar nog via twitter proberen te charmerenquote:Op zondag 16 maart 2014 20:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een POL mod kan mijn originele invalshoek niet waarderen en komt met een dreigement.
Daar gaat mijn toekomst met Ancilla
Ik heb haar ook een vraag gesteld. Ze ging er met boter en suiker in.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb nog een allerlaatste poging gewaagd een vraagje er door te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |