Dang... you quick.. is goedquote:
Ik twijfel tussen de zuidkust van Engeland en de westkust van Frankrijk. Ik kan mn vinger niet goed plaatsen op de steensoort die je in die toren ziet. Die schelp komt me bekend voor, of ik heb die eens gezien op vakantie of op tv.quote:
Je zit bij beide wel goed en de plaats is een heel interessant geologisch gebied.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:01 schreef kawotski het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen de zuidkust van Engeland en de westkust van Frankrijk. Ik kan mn vinger niet goed plaatsen op de steensoort die je in die toren ziet. Die schelp komt me bekend voor, of ik heb die eens gezien op vakantie of op tv.
Ik heb me rot gezocht vandaagquote:Op donderdag 24 april 2014 21:13 schreef Individual het volgende:
[..]
Je zit bij beide wel goed en de plaats is een heel interessant geologisch gebied.
Helemaal goed! Ik kwam er altijd langs op weg naar werk. Het is 1st Tower.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:59 schreef kawotski het volgende:
[..]
Ik heb me rot gezocht vandaagDe hele zuidkust van Engeland afgespeurd, een deel van de westkust van Frankrijk, zelfs even Canada bekeken, plaatsen als St. Johns maar toen maar weer snel teruggekeerd naar het gebied van het kanaal. De huizen en de stenen, het gras (en de auto's) deden me vermoeden dat het 1 van de kanaaleilanden moest zijn, maar welke. Rondcrossen met Google streetview en hoe heten die plaatsen ook alweer op de kanaaleilanden. Guernsey? Nee, St. Peter Port, nee... dan maar even naar Jersey... het zal toch niet.. er is een toren in St. Helier, hmmm.. die lijkt wel wat op die op de foto.. dan maar even inzoomen met de streetview.. et voila
St. Helier, Jersey op de kruising Link road en St. Aubin's Road it is
Eerst gezocht op gereformeerde kerk Indonesië en daarna Afrika en daar was ie.quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:37 schreef Blik het volgende:
[..]
lol, ik dacht dat die nog wel moeilijk was...
de tag zegt in ieder geval Italië, maar ik heb geen flauw idee waarquote:Op vrijdag 25 april 2014 13:01 schreef Individual het volgende:
[..]
Eerst gezocht op gereformeerde kerk Indonesië en daarna Afrika en daar was ie.
[ afbeelding ]
noord italiequote:Op vrijdag 25 april 2014 13:38 schreef Blik het volgende:
[..]
de tag zegt in ieder geval Italië, maar ik heb geen flauw idee waar
Oh ja..quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:38 schreef Blik het volgende:
[..]
de tag zegt in ieder geval Italië, maar ik heb geen flauw idee waar
Net niet, maar je zit wel in de buurt.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:47 schreef quirigua het volgende:
[..]
het is in südtirol
verder ga ik niet zoeken, ff geen tijd
Dat is de Franse spelling van Como.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:10 schreef Speculant. het volgende:
Côme in italie?
http://whatkatydidnext.fr(...)nd-lac-come-0035.jpg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |