en toen ze gewoon ondertitels hadden ipv nagesynchroniseerdquote:Op maandag 17 maart 2014 13:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vroeger, toen stripfiguren nog mochten roken
jezus was zwartquote:
een kruis¿quote:Op maandag 17 maart 2014 14:07 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Jezus was ook de laatste jood die situps deed en kijk wat het hem gebracht heeft
Zwart? Net zoals alle Palestijnen zwart zijn bedoel je? Dat noem ik eerder een beetje café latte ofzo.quote:
dat bedoel ik eigenlijk ja. Bastogne bruinquote:Op maandag 17 maart 2014 14:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Zwart? Net zoals alle Palestijnen zwart zijn bedoel je? Dat noem ik eerder een beetje café latte ofzo.
CYquote:Op maandag 17 maart 2014 14:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Zwart? Net zoals alle Palestijnen zwart zijn bedoel je? Dat noem ik eerder een beetje café latte ofzo.
Sehr Gutquote:
en dan niks meerquote:
inb4: bek houwequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
dat dit kan in nederlandquote:
schaam je.quote:
Ik zit hier met het schaamrood op m'n kaken.quote:
nog niet echt. wel net pinkpop geregeldquote:Op maandag 17 maart 2014 15:01 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik zit hier met het schaamrood op m'n kaken.
Maar even serieus: Gaat met mij ook goed! Bijna aan het einde van coschappen, dus ben nu een beetje aan het kijken wat ik nu verder eigenlijk wil, meeloopdagen regelen enzoOh en alvast vakanties plannen enzo! Jij al plannen voor de zomer?
lekker backpacken door australie of ontwikkelingswerk in zuid amerika je horizon verbreden en in contact komen met je innerlijke avonturier ditdat?quote:Op maandag 17 maart 2014 15:01 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Oh en alvast vakanties plannen enzo!
Ga dit jaar ook naar portugalquote:Op maandag 17 maart 2014 15:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog niet echt. wel net pinkpop geregeld
voor deze zomer kan ik met wat vrienden mee naar portugal, of alleen naar denemarken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |