en toen ze gewoon ondertitels hadden ipv nagesynchroniseerdquote:Op maandag 17 maart 2014 13:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vroeger, toen stripfiguren nog mochten roken
jezus was zwartquote:
een kruis¿quote:Op maandag 17 maart 2014 14:07 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Jezus was ook de laatste jood die situps deed en kijk wat het hem gebracht heeft
Zwart? Net zoals alle Palestijnen zwart zijn bedoel je? Dat noem ik eerder een beetje café latte ofzo.quote:
dat bedoel ik eigenlijk ja. Bastogne bruinquote:Op maandag 17 maart 2014 14:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Zwart? Net zoals alle Palestijnen zwart zijn bedoel je? Dat noem ik eerder een beetje café latte ofzo.
CYquote:Op maandag 17 maart 2014 14:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Zwart? Net zoals alle Palestijnen zwart zijn bedoel je? Dat noem ik eerder een beetje café latte ofzo.
Sehr Gutquote:
en dan niks meerquote:
inb4: bek houwequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
dat dit kan in nederlandquote:
schaam je.quote:
Ik zit hier met het schaamrood op m'n kaken.quote:
nog niet echt. wel net pinkpop geregeldquote:Op maandag 17 maart 2014 15:01 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik zit hier met het schaamrood op m'n kaken.
Maar even serieus: Gaat met mij ook goed! Bijna aan het einde van coschappen, dus ben nu een beetje aan het kijken wat ik nu verder eigenlijk wil, meeloopdagen regelen enzoOh en alvast vakanties plannen enzo! Jij al plannen voor de zomer?
lekker backpacken door australie of ontwikkelingswerk in zuid amerika je horizon verbreden en in contact komen met je innerlijke avonturier ditdat?quote:Op maandag 17 maart 2014 15:01 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Oh en alvast vakanties plannen enzo!
Ga dit jaar ook naar portugalquote:Op maandag 17 maart 2014 15:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog niet echt. wel net pinkpop geregeld
voor deze zomer kan ik met wat vrienden mee naar portugal, of alleen naar denemarken
Oeh dan zou ik voor Portugal gaan, dat schijnt geweldig te zijnquote:Op maandag 17 maart 2014 15:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog niet echt. wel net pinkpop geregeld
voor deze zomer kan ik met wat vrienden mee naar portugal, of alleen naar denemarken
Nee. Gewoon geen flikker uitvoeren in Griekenland enzo. En dan toch ook maar naar een tempel, want je moet toch ergens foto's van. Zoietsquote:Op maandag 17 maart 2014 15:03 schreef Salatrel het volgende:
[..]
lekker backpacken door australie of ontwikkelingswerk in zuid amerika je horizon verbreden en in contact komen met je innerlijke avonturier ditdat?
quote:
denemarken it isquote:
quote:
Gewoon over de vakantie beginnen, doet de kapster ook altijd.quote:Op maandag 17 maart 2014 15:01 schreef CristinaYang het volgende:
Oh en alvast vakanties plannen enzo! Jij al plannen voor de zomer?
mwa, denk dat ik met die vrienden niet verder kom dan de kroeg of het strand.quote:Op maandag 17 maart 2014 15:05 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Oeh dan zou ik voor Portugal gaan, dat schijnt geweldig te zijn
[..]
CY maakt die praatjes ook tijdens het patienten wassenquote:Op maandag 17 maart 2014 15:05 schreef Modus het volgende:
[..]
[..]
Gewoon over de vakantie beginnen, doet de kapster ook altijd..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 maart 2014 15:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
CY maakt die praatjes ook tijdens het patienten wassenDat is gewoon waar hoor, hoef je geen sorry voor te zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ik mocht nooit zuster zeggenquote:Op maandag 17 maart 2014 15:07 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat is gewoon waar hoor, hoef je geen sorry voor te zeggen.
bastardquote:Op maandag 17 maart 2014 15:06 schreef Salatrel het volgende:
Ik ga een rondreis op de motor doen. Ruim 7500km op de motor foor duitsland, polen baltische staten en Scandinavië
[..]
CY maakt die praatjes ook tijdens het patienten wassenZit ze net met twee vingers in de artiesteningang voor een prostaatcontrole en dan doodleuk "en meneer Jansen, gisteren DWDD nog gezien?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok, grapje dan ik nietquote:
Ik werk als bijbaan als verzorgende en ben in opleiding tot arts. Geen van beiden maakt me zuster, wijsneus.quote:
[..]
CY maakt die praatjes ook tijdens het patienten wassenook leuk als cassiaires gewoon met elkaar aan het kleppen zijn, terwijl je er met je goed gedrag gewoon midden tussenin staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Beetje Beta ditquote:Op maandag 17 maart 2014 15:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook leuk als cassiaires gewoon met elkaar aan het kleppen zijn, terwijl je er met je goed gedrag gewoon midden tussenin staat
Heb je dan niet geregeld dat je alleen 's avonds werkt? Toen ik een keertje in het ziekenhuis lag waren alle leuke zusters er in de avond/nachtquote:Op maandag 17 maart 2014 15:11 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik werk als bijbaan als verzorgende en ben in opleiding tot arts. Geen van beiden maakt me zuster, wijsneus.
het zijn meestal niet vrouwen waar ik veel aandacht van wil.quote:Op maandag 17 maart 2014 15:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beetje Beta ditechte alfa krijgt gelijk alle aandacht zodra hij binnen visueel bereik is
Je wilt aandacht van niet vrouwen? dus van mannen?quote:Op maandag 17 maart 2014 15:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het zijn meestal niet vrouwen waar ik veel aandacht van wil.
pittig korte kapsels die mn hun obesitasreet over de stoel gegroeid zijn
Dit geeft je juist een goede opening om met ze te pratenquote:Op maandag 17 maart 2014 15:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook leuk als cassiaires gewoon met elkaar aan het kleppen zijn, terwijl je er met je goed gedrag gewoon midden tussenin staat
nou nou, aandacht krijgen van een kassameisjequote:Op maandag 17 maart 2014 15:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beetje Beta ditechte alfa krijgt gelijk alle aandacht zodra hij binnen visueel bereik is
van leuke vrouwen wel. maar niet die.quote:Op maandag 17 maart 2014 15:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je wilt aandacht van niet vrouwen? dus van mannen?
Jawel. Maar ik werk in de thuiszorg he, dus tenzij jij ineens 60 jaar ouder wordt en niet meer je eigen steunkousen uit kan trekken, kom ik niet bij je over de vloer.quote:Op maandag 17 maart 2014 15:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb je dan niet geregeld dat je alleen 's avonds werkt? Toen ik een keertje in het ziekenhuis lag waren alle leuke zusters er in de avond/nacht
Wat is de definitie van leuke vrouwen?quote:Op maandag 17 maart 2014 15:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van leuke vrouwen wel. maar niet die.
Ja.quote:Op maandag 17 maart 2014 15:16 schreef wise het volgende:
[..]
nou nou, aandacht krijgen van een kassameisje
quote:Op maandag 17 maart 2014 15:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat is de definitie van leuke vrouwen?
[..]
Ja.
Weinig kans danquote:Op maandag 17 maart 2014 15:18 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jawel. Maar ik werk in de thuiszorg he, dus tenzij jij ineens 60 jaar ouder wordt en niet meer je eigen steunkousen uit kan trekken, kom ik niet bij je over de vloer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |