SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
had penalty nummer 4 moeten zijn
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Luckyquote:
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
0-3
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Chiellini is ook Anchor.... Ik heb hem zelf als Shadow maar eigenlijk heeft hij juist wat heading nodig.... Ik heb met mijn eigen Chiellini al 307 wedstrijden gespeeld dus ik wil hem eigenlijk niet weg doen...quote:
Op pagina 2 overigens ook Konko![]()
![]()
Is Kagawa nou echt zo slecht dat hij haast nooit een kans krijgt?
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Moyes heeft het niet zo op Chinezenquote:Op zondag 16 maart 2014 16:16 schreef poker4lifee het volgende:
Is Kagawa nou echt zo slecht dat hij haast nooit een kans krijgt?![]()
https://twitter.com/evilkagawaquote:Op zondag 16 maart 2014 16:16 schreef poker4lifee het volgende:
Is Kagawa nou echt zo slecht dat hij haast nooit een kans krijgt?
Elke keer weer lachen om die twitter![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als er iemand voor zichzelf speelt is het Ziyech wel. Laat die jongen maar banken de rest van het seizoen![]()
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 16 maart 2014 16:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
https://twitter.com/evilkagawa
Elke keer weer lachen om die twitter![]()
mooi idd
lol die keeper van GAE maakte best een mooie omhaal, werd helaas geblokt
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
De strijd om plek 2 is best spannend zo
Waarom haal ik toch een 2e pakje... Daar gaat mijn profit...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind die rode kousen bij het Ajax tenue altijd wel tof
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Sorry.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Einde seizoen Siem
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Misschien maar even SIF Tevez uitproberen... Zijn stats zijn wel echt baas. Ik heb de NIF op CAM staan maar volgens mij kan ik hem beter in de spits zetten. Lone striker is dan weer geen optie, even kijken wat voor speler ik naast hem kan zetten...![]()
Speelt toch als een natte krant dit seizoen. Beter verlengen ze hem gewoon en blijft hij volgend jaar nog lekker bij Ajax als eerste spits terwijl ze Zivkovic klaar stomenquote:![]()
![]()
![]()
Eriksen uiteraard geen CDM, maar goed
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
HmmmmmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 16 maart 2014 16:56 schreef Tobi-wan het volgende:
HmmmmmmJammer dat er geen IF keeper bij zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
2-4 Parma
2 goals CassanoAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik ga song eens proberen.quote:Op zondag 16 maart 2014 12:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Busquets en Song zijn beide erg goedDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dat zou hem wel afmaken maar dat zit er helaas niet in...quote:
Rodriguez heeft overigens 88 ball control, wel echt bizar veel voor een CB. Maar ik zie nu ook dat hij maar 1,78 is... Dat is dus eigenlijk geen optie voor CB...![]()
Rosicky![]()
Heb de goal gemist
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Rijkaard heeft ook geniale ball control..dat is zo fijn bij een CB. Bij Chiellini bijv heb ik echt vaak dat hij en aanname (vooral na LB+Y)verneukt en ik zo een goal weggeef.quote:Op zondag 16 maart 2014 17:05 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat zou hem wel afmaken maar dat zit er helaas niet in...
Rodriguez heeft overigens 88 ball control, wel echt bizar veel voor een CB. Maar ik zie nu ook dat hij maar 1,78 is... Dat is dus eigenlijk geen optie voor CB...Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bij Chiellini is het wel echt laag inderdaad... Heb IF Rodriguez net gekocht en moet hem eigenlijk wel even uitproberen... Maar volgens mij heb ik nog nooit met zo'n kleine CB gespeeld...quote:Op zondag 16 maart 2014 17:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Rijkaard heeft ook geniale ball control..dat is zo fijn bij een CB. Bij Chiellini bijv heb ik echt vaak dat hij en aanname (vooral na LB+Y)verneukt en ik zo een goal weggeef.![]()
quote:Op zondag 16 maart 2014 16:56 schreef Tobi-wan het volgende:
Hmmmmmmzit hybridtechnisch wel erg tof in elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ajax is al kampioen.quote:Op zondag 16 maart 2014 17:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als Ajax kampioen wordt moeten Feyenoord, Twente en PSV zich echt schamen wat is dit een armoe zeg
En PSV schaamt zich al.
En als PSV kampioen wordt moeten die andere clubs zich ook schamen.
Eredivisie![]()
![]()
Dit is echt het matigste Ajax wat ik in 10 jaar heb gezien. Werkelijk geen enkele speler heeft echt uitzonderlijk talentquote:Op zondag 16 maart 2014 17:14 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ajax is al kampioen.
En PSV schaamt zich al.
En als PSV kampioen wordt moeten die andere clubs zich ook schamen.
Eredivisie![]()
En PSV is letterlijk het slechtste PSV dat er ooit is geweest tijdens mijn leven en waarschijnlijk ook van ver daarvoor.quote:Op zondag 16 maart 2014 17:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit is echt het matigste Ajax wat ik in 10 jaar heb gezien. Werkelijk geen enkele speler heeft echt uitzonderlijk talent![]()
Mooiste is dat de meeste het nog raar vinden als ze pakkie krijgen van clubs in de ELquote:Op zondag 16 maart 2014 17:15 schreef DutchSL het volgende:
[..]
En PSV is letterlijk het slechtste PSV dat er ooit is geweest tijdens mijn leven en waarschijnlijk ook van ver daarvoor.![]()
![]()
Hoeveel ekkies heb je nu al in het spel gestopt?quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Teveel, maar volgens mij maar een fractie van Maverquote:Op zondag 16 maart 2014 17:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoeveel ekkies heb je nu al in het spel gestopt?
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Jij hebt steeds coins gekocht..dat is wel wat voordeliger dan FIFA points...Dat scheelt dan nog. Nu hopen dat EA in een labiele bui niet ineens met de banhamer langskomtquote:Op zondag 16 maart 2014 17:24 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Teveel, maar volgens mij maar een fractie van Maver![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Klopt, hobby he
Verder koop ik toch geen games en heb 2x fifa points gedaan (met TOTY). Dus valt an sich nog wel mee
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Modelvliegtuigjes en postzegels zijn vast duurder.quote:Op zondag 16 maart 2014 17:28 schreef The_Yakuza het volgende:
Klopt, hobby he
Verder koop ik toch geen games en heb 2x fifa points gedaan (met TOTY). Dus valt an sich nog wel meeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 16 maart 2014 17:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Modelvliegtuigjes en postzegels zijn vast duurder.GRAAG VERWIJDEREN![]()
Wat dacht je van modeltreinen....quote:Op zondag 16 maart 2014 17:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Modelvliegtuigjes en postzegels zijn vast duurder.![]()
Wat dacht je van coke en hoeren...quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tja maar dat is nog wel leuk...quote:
Net trouwens IF Denis gekocht, 12k met een Hunter kaartje... Echt bizar goedkoop. Hem samen met SIF Tevez even in de spits zetten.![]()
Lekker goaltje Iniesta
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heel goedkoop, maar wat moet je ermee. 2* skills, 68 pace..Shooting stats wel leuk, maar verder..quote:Op zondag 16 maart 2014 17:34 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Tja maar dat is nog wel leuk...
Net trouwens IF Denis gekocht, 12k met een Hunter kaartje... Echt bizar goedkoop. Hem samen met SIF Tevez even in de spits zetten.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ok, dat lukt dus nietquote:Op zondag 16 maart 2014 17:18 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
4 nieuwe IF's gekocht (ja al die zooi stond al op Leno, wat desalniettemin net zo duur als de rest terwijl er al een handschoen op stond)
Even iets verzinnen hiervoor
Dan maar twee teams.![]()
Ik vergeleek hem met Llorente en dan zien zijn stats er best goed uit. Llorente doet het bij namelijk wel echt goed. Ben wel benieuwd hoe hij speelt.quote:Op zondag 16 maart 2014 17:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heel goedkoop, maar wat moet je ermee. 2* skills, 68 pace..Shooting stats wel leuk, maar verder..quote:Op zondag 16 maart 2014 17:39 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ok, dat lukt dus niet
Dan maar twee teams.![]()
![]()
Maar jij scoorde veel kopgoals met Llorente..die man is 13cm langer dan Denis. Die laatste heeft wel hele goede jumping, maar zo boeiend is dat niet. Llorente met 71 jumping en 1.95m is dan nog altijd veel beter in die rol.quote:Op zondag 16 maart 2014 17:39 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik vergeleek hem met Llorente en dan zien zijn stats er best goed uit. Llorente doet het bij namelijk wel echt goed. Ben wel benieuwd hoe hij speelt.
Oh en Denis heeft tragisch slechte workrates..med/high. Dus hij staat er toch niet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik had bijna hetzelfde, had alleen IF Henderson.quote:Op zondag 16 maart 2014 17:39 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik vergeleek hem met Llorente en dan zien zijn stats er best goed uit. Llorente doet het bij namelijk wel echt goed. Ben wel benieuwd hoe hij speelt.
[..]
[ afbeelding ]
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ja met kutspelers kan ik het ook wel, maar toch bedanktquote:Op zondag 16 maart 2014 17:39 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Jezus wat heeft dat ajax toch een zaadteam zeg, ongelofelijk.Des te pijnlijker dat ze fluitend kampioen worden.
Feyenoord Rotterdam![]()
Ja er zal ook vast een reden zijn dat hij maar 12k kost... Maar ga het toch even proberen. Iedereen zegt ook dat de workrates van Llorente waardeloos zijn maar daar heb ik helemaal geen last van.quote:Op zondag 16 maart 2014 17:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar jij scoorde veel kopgoals met Llorente..die man is 23cm langer dan Denis. Die laatste heeft wel hele goede jumping, maar zo boeiend is dat niet. Llorente met 71 jumping en 1.95m is dan nog altijd veel beter in die rol.
Oh en Denis heeft tragisch slechte workrates..med/high. Dus hij staat er toch niet
Dit even proberen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stats van UP Rossi zien er ook niet verkeerd uit. Strength is wel erg laag... Als Denis niet bevalt probeer ik denk ik Milito.![]()
Elke week denk je bij Ajax dat het niet veel slechter kan..en dan dit weer
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Niveau van de eredivisie is gewoon dramatisch. Ik kijk liever naar het buitenlands voetbal. Ook niet altijd hoogstaand maar daar zie je toch veel meer techniek en kwaliteit![]()
Dit ja, de tering zegquote:Op zondag 16 maart 2014 17:54 schreef Tim86 het volgende:
Elke week denk je bij Ajax dat het niet veel slechter kan..en dan dit weer
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
yesssssssss bojan erinAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Berbatov 2 assists, 1 goal so far (bij Lyon)Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
IF Berbatov zou wel leuk zijnquote:Op zondag 16 maart 2014 18:14 schreef Tim86 het volgende:
Berbatov 2 assists, 1 goal so far (bij Lyon)![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
PSV staat 9 punten achter, maar als ze de resterende wedstrijden allemaal winnen dan worden ze gewoon kampioen, zo kansloos is dit seizoenquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Briand al 2 goals..als hij nou ook de 3-3 erin knalt is het een mooie silver IF. Staat in de spits
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
IF dusAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
hahaha die scheids bij Lyon...Carvalho krijgt de bal vol in zijn face getrapt, zit vol met bloed daardoor. Wat doet de scheids: fluit voor hands
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jezus, Barca
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
IF is denk ik te kort geleden geweest, zo hebben er meer een SIF misgelopen.quote:
Maarja, het is wel EA's posterboy.![]()
Haha nee kampioen worden is totaal niet realistischquote:Op zondag 16 maart 2014 18:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
PSV staat 9 punten achter, maar als ze de resterende wedstrijden allemaal winnen dan worden ze gewoon kampioen, zo kansloos is dit seizoen. Of Ajax moet het echt wel heel erg gaan verneuken. Maar ook dat hebben een aantal clubs de afgelopen jaren weten te presteren
.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Messi 3 goals, 1 assist
Iniesta 1 goal, 2 assists
2 Barca IF's denk ik.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tja, als je uit bij NAC en thuis tegen Cambuur al niet kan winnen..quote:Op zondag 16 maart 2014 18:47 schreef DuTank het volgende:
[..]
Haha nee kampioen worden is totaal niet realistisch. Of Ajax moet het echt wel heel erg gaan verneuken. Maar ook dat hebben een aantal clubs de afgelopen jaren weten te presteren
.
Ergste is nog wel dat het niet eens onverdiend is dat Ajax maar 2 punten pakt. Normaal als zoiets gebeurt verneuk je tig kansen en heb je pech enzo, maar dat is nu totaal niet het geval.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
SIF Lavezzi gekocht voor 520kdamn die is echt sick hard gezakt in een paar dagen tijd. Gewoon 80k duurder dan zijn IF. hoe dan
![]()
Ajax moet 3x verliezen en 1x gelijk spelen (want doelsaldo) voor PSV om nog kampioen te worden, dat gaat echt niet gebeuren. Zelfs zo'n wedstrijd als vandaag verliezen ze niet eens..
Als Vitesse gisteren had gewonnen zouden ze nog een kansje gehad hebben.![]()
Zijn IF was alleen maar duur omdat hij zo rare wasquote:Op zondag 16 maart 2014 18:49 schreef Maver24 het volgende:
SIF Lavezzi gekocht voor 520kdamn die is echt sick hard gezakt in een paar dagen tijd. Gewoon 80k duurder dan zijn IF. hoe dan
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Enigste goede optie in de Ligue1. Daarom ook zo duur. Ik had zijn SIF wel een stuk duurder verwachtquote:Op zondag 16 maart 2014 18:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn IF was alleen maar duur omdat hij zo rare was![]()
Of hij de enigste is weet ik niet, maar hij is in elk geval niet de enige: Alessandrini is ook heel goed.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:54 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Enigste goede optie in de Ligue1. Daarom ook zo duur. Ik had zijn SIF wel een stuk duurder verwacht![]()
Vind je ? die vind ik echt niet goed. Lavezzi is wel van een ander niveau hoorquote:Op zondag 16 maart 2014 18:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Of hij de enigste is weet ik niet, maar hij is in elk geval niet de enige: Alessandrini is ook heel goed.![]()
Mijn Hazard's heb ik overigens ook steeds bijna voor niks kunnen upgraden. Die IF versies stegen steeds zo hard..best bizar. Upgraden van IF naar SIF naar TIF heeft me in totaal misschien 150k gekost en dat is vooral tax.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alessandrini is voor mijn gevoel de snelste speler die ik heb gehad, zo makkelijk rent die rond met en zonder bal, hij kan skillen heeft een goede weak foot (zijn rechter voelt ook gewoon net zo goed als zijn linker aan), geweldige crossing.
Was echt een uitblinker in het team waar ik hem had. Heb ook mijn mooiste Fifa 14 goal met hem gemaakt.
Lavezzi voelde wel goed aan, maar aan de andere kant stond Payet en die vond ik minstens zo goed.![]()
Ik ben gewoon ook een enorme fan van Lavezzi. Niet alleen in Fifa maar ook in het echt. Zeker bij toen hij bij Napoli speelde. Nog steeds jammer dat hij daar weg is gegaan. Ik heb ook nog steed heimwee naar zijn IF van Fifa 12 was het geloof ik. koste 150k en was CF/ST en had 5* skills. wet dream gewoon![]()
IF Huntelaar in een pack
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 16 maart 2014 19:06 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben gewoon ook een enorme fan van Lavezzi. Niet alleen in Fifa maar ook in het echt. Zeker bij toen hij bij Napoli speelde. Nog steeds jammer dat hij daar weg is gegaan. Ik heb ook nog steed heimwee naar zijn IF van Fifa 12 was het geloof ik. koste 150k en was CF/ST en had 5* skills. wet dream gewoon![]()
![]()
Ja man, was echt serieus de beste spits in de spel toen samen met Ibra. Pato en Robinho waren ook allebei erg goed. Serie A was gewoon heel tofquote:![]()
Ik vind sowieso een linkspoot op links en een rechtspoot op rechts fijner dit jaar dan andersom.
Als ik denk aan welke LM's / LW's ik dit jaar heb geprobeerd en ik nou echt geweldig vond kom ik op allemaal lAlessandrini, Asamoah, Gaitan, SIF Neves.. rechtspoten als El Shaarawy, Lavezzi, Danny, Clemens, Depay komen niet als eerste bij me op. Enige uitzondering SIF Pedro (maarja, 5* weak foot en konkoduur)
Aan de andere kant heb ik nauwelijks linkspoten op rechts gebruikt, alleen Ben Arfa denk ik en die valt tegen. En Berardi, maar ik deed altijd switch flanks in dat team
Diagonaal schieten met linkspoot van links werkt beter dan finesse shots met rechtspoot van links in mijn beleving en crossen met goede been is uiteraard ook beter.
sorry voor de lange post![]()
Ik had IF Lavezzi als LM op CAM staan met 7 chem in FUT 12.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:11 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja man, was echt serieus de beste spits in de spel toen samen met Ibra. Pato en Robinho waren ook allebei erg goed. Serie A was gewoon heel tof
Weet nog wel dat ik aan het lobbyen was op EA forum met groepje andere mensen daar om hem CAM/CF/ST te maken die IF, maar helaas ze luisterden niet.
edit. ja Fifa 11 zoals je dus al opmerkt![]()
![]()
SIF? Miccoli en El Kabir in de spitsquote:Op zondag 16 maart 2014 19:13 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Micolli, A. Hernandez en De Rossi van Roma waren ook sick in FUT 12.
Shaarawy er achter![]()
![]()
Oh ja, El Kabir. Bohhhhh.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:15 schreef wieisboos het volgende:
[..]
SIF? Miccoli en El Kabir in de spits
Shaarawy er achter
Feyenoord Rotterdam![]()
El Kabir vond ik kut, Castaignos iets minder kut, Paloschi vond ik de betere Serie A spits.
Maar toen kon je nog een ST pakken met enkel een link naar de CF en dus makkelijk iemand uit andere competitie:
IF Bueno was een beest, maar vooral die CF Ruben Olivera
En Braziliaanse pace CB's omdat er niks was in de Serie A behalve die Zwitser von Bergen![]()
![]()
Nu Neymar in een pack..die wilde ik net kopen
Keihard maveren FTWAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja serieus Neymarquote:Op zondag 16 maart 2014 19:19 schreef Tim86 het volgende:
Keihard maveren FTW![]()
![]()
Nice..quote:Op zondag 16 maart 2014 19:19 schreef Tim86 het volgende:
Keihard maveren FTW
Wat voor packs open je, toch niet die konko groene pakjes?![]()
Ik had ook al 5 van die groene packs geopend maar was niet veel bijzondersquote:Op zondag 16 maart 2014 19:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nice..
Wat voor packs open je, toch niet die konko groene pakjes?![]()
Het zijn gewoon de normale 25k kut packs, maar dan met een groen plaatje er op..quote:Op zondag 16 maart 2014 19:22 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik had ook al 5 van die groene packs geopend maar was niet veel bijzonders
Ik had wel IF Zarate er in, maar dat is nog steeds verliesgevend omdat de rest geen 10k waard was![]()
![]()
Jawel, zijn mijn favo packs. Brengen bij mij echt altijd geluk.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nice..
Wat voor packs open je, toch niet die konko groene pakjes?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heb je Iers bloed? Lucky Irish en zo..quote:Op zondag 16 maart 2014 19:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jawel, zijn mijn favo packs. Brengen bij mij echt altijd geluk.
Heb er nog drie geopend na die IF Zarate, 3x niks (Walcott was het beste)![]()
de konko groene pakjes?quote:Op zondag 16 maart 2014 19:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jawel, zijn mijn favo packs. Brengen bij mij echt altijd geluk.![]()
quote:Op zondag 16 maart 2014 19:25 schreef DutchSL het volgende:
Ik open toch maar zo'n 25k pakje om te kijken of ik Tim geluk krijg..
en hij zit er gewoon weer in![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Luck of the Irishquote:![]()
Maar zonder groen kleurtje brengen ze ook altijd geluk hier. o.a. 3x Rooney, Reus, IF Giroud en nog wat aardige kaarten dit jaar
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ook een geopend. Toepasselijk genoeg was de beste speler Shittu.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Maar over de hele dag heb ik er dus 6 geopend, 2x IF Zarate = 30k.
Verder Benatia (4k), Walcott (2.5k) en silver Vicente Sanchez (2k) en een hoop rotzooi.
Kortom, flink wat coins weggegooid
en ik ben nog jarig ook, maar weinig geluk boehoe![]()
mijn beste speler uit een 25k pack was Xavi en Lewandowski. Niet vandaag trouwens
Neymar van vanochtend had ik in een 7.5k pakje. Ik was vroeg wakker geworden omdat ik naar de formule1 race ging kijken en ik dacht. Ik ga even op de app kijken op de telefoon en een pakje openen, wilde eerst die 25k doen maar toen dacht ik van ik ga wel voor een 7.5k , meteen prijs. Ik met me suffe kop was gelijk klaarwakker![]()
![]()
Lahm zat er ook nog bij..zie nu pas hoe duur hij nog is
Leuk rendement zo in een paar packs
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zal ik de NIF Thiago Silva kopen of zijn IF. TOTY Hoef ik niet te hebben. Zijn IF is nou niet echt een grote upgrade![]()
De NIF scoorde voor mij (in twee verschillende teams) beter dan de TOTY uit corners en verdedigend waren beiden even goed voor mijn gevoel alleen de TOTY natuurlijk wel meer pace om foutjes goed te makenquote:Op zondag 16 maart 2014 19:39 schreef Maver24 het volgende:
Zal ik de NIF Thiago Silva kopen of zijn IF. TOTY Hoef ik niet te hebben. Zijn IF is nou niet echt een grote upgrade
TOTY staat nog steeds op mijn tradepile, onverkoopbaar voor te veel #tradenalsdslluktnietaltijd![]()
Ik haal zijn NIF wel even, die lijkt me goed genoegquote:Op zondag 16 maart 2014 19:42 schreef DutchSL het volgende:
[..]
De NIF scoorde voor mij (in twee verschillende teams) beter dan de TOTY uit corners en verdedigend waren beiden even goed voor mijn gevoel alleen de TOTY natuurlijk wel meer pace om foutjes goed te maken
TOTY staat nog steeds op mijn tradepile, onverkoopbaar voor te veel #tradenalsdslluktnietaltijd![]()
Vandenborre
Ging op de bal staan met 2 voeten
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Speelt kut (net als vorig jaar imo al stond ik er toen vrij alleen in) en zeker als je tegen cross abusers speelt.quote:![]()
Het gros speelt of 41212 BPL of 352 Serie A en daar heb ik toch vaak moeite mee moet ik zeggen. Ligt ook wel aan de manier van spelen van al die viezeriken, maar toch..quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik zeg overigens dat het kut speelt, maar ik heb het alleen geprobeerd met een van mijn allereerste teams en dat was een MLS bronze. Dus niet erg representatiefmaar dezelfde euvels als vorig jaar: te kwetsbaar over de flanken, CDM's die aanvallend niets toevoegen, CAM die constant een paar man om zich heen heeft.. dus niet meer geprobeerd.
In FUT 12 speelde het dan weer wel vrij aardig.
Ik vergeet elke keer weer hoe die LM nou heette![]()
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 16 maart 2014 19:30 schreef DutchSL het volgende:
Verder Benatia (4k), Walcott (2.5k) en silver Vicente Sanchez (2k) en een hoop rotzooi.
en ik ben nog jarig ook, maar weinig geluk boehoe
google maps wel aids geworden zeggratsquote:Op zondag 16 maart 2014 19:30 schreef DutchSL het volgende:
en ik ben nog jarig ook, maar weinig geluk boehoe
Welke formatie vinden jullie het beste spelen dan ? Ik ben er nog altijd zelf niet over uit welke nou het beste speelt![]()
Oh gefeliciteerd Dutch. Helemaal overheen gelezen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
433(3)quote:Op zondag 16 maart 2014 19:55 schreef Maver24 het volgende:
Welke formatie vinden jullie het beste spelen dan ? Ik ben er nog altijd zelf niet over uit welke nou het beste speelt
Maar momenteel heb ik ook een 433(4), 41212 en 4222
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Sinds gisteren fap ik op 4-3-3 (5)quote:Op zondag 16 maart 2014 19:55 schreef Maver24 het volgende:
Welke formatie vinden jullie het beste spelen dan ? Ik ben er nog altijd zelf niet over uit welke nou het beste speelt![]()
Die 2de 4-2-3-1 is heel gebalanceerdquote:Op zondag 16 maart 2014 19:55 schreef Maver24 het volgende:
Mijn fijnste teams waren 433-5 en 4231 (2), maar heb nu een 433-5 team dat weer helemaal niet fijn speelt dus het hangt ook wel erg af van de spelers en waarschijnlijk de vorm (want ik ben nog slechter dan normaal de laatste tijd).quote:Op zondag 16 maart 2014 19:55 schreef Maver24 het volgende:
433(5) vind ik ook erg tof om te spelen maar ik vind die 4231 met de LM en RM ook heel fijn. Ik kan moeilijk kiezen
41212 kan ik niet mee overweg![]()
41212 heb ik maar 1x gespeeld maar dat was wel fijn (Vucinic/Jovetic/De Bruyne bazen)
Misschien maar weer eens proberen nu ik IF Asamoah heb (had Asamoah toen ook).
41212 (2) vond ik dan weer helemaal niks![]()
41212(2) vind ik ook helemaal niks.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:59 schreef DutchSL het volgende:
41212 heb ik maar 1x gespeeld maar dat was wel fijn (Vucinic/Jovetic/De Bruyne bazen)
Misschien waar weer eens proberen nu ik IF Asamoah heb (had Asamoah toen ook).
41212 (2) vond ik dan weer helemaal niks![]()
wtf, striker --> CF is fucking duur zeg. Kut 433(5) hype
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gouden contracten voor 350/400 verkopen nauwelijks dit weekend, maar heb nu wat silver contracten er op gegooid en die verkopen allemaal voor 400/450 op de BIN100c dan ik er normaal voor vraag
![]()
IF DIgne bevalt wel goed hier.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Madson.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:53 schreef DutchSL het volgende:
Ik zeg overigens dat het kut speelt, maar ik heb het alleen geprobeerd met een van mijn allereerste teams en dat was een MLS bronze. Dus niet erg representatiefmaar dezelfde euvels als vorig jaar: te kwetsbaar over de flanken, CDM's die aanvallend niets toevoegen, CAM die constant een paar man om zich heen heeft.. dus niet meer geprobeerd.
In FUT 12 speelde het dan weer wel vrij aardig.
[ afbeelding ]
Ik vergeet elke keer weer hoe die LM nou heette![]()
IF Bedimo heeft een combinatie van lengte, kracht, snelheid en crossing die alleen Constant verder heeft![]()
![]()
Kiev al is die daar alweer weg volgens mijquote:Op zondag 16 maart 2014 20:06 schreef Maver24 het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/13579/
Waar is deze knakker gebleven, die was zo goed
edit. ja dus, Saint Etienne nu![]()
Serero deed vandaag een McGeady-spin.quote:
De 2e helft van Ajax heb ik niet gezien want ik ging uit eten.. inb4 grapjes over GJE. Maar het was dus niet best als ik het zo lees.![]()
Oh dus volgend jaar weer in de Ligue1quote:Op zondag 16 maart 2014 20:07 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Kiev al is die daar alweer weg volgens mij
edit. ja dus, Saint Etienne nu![]()
![]()
![]()
Gaat nergens overAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ze huren hem van Kiev, dus misschien niet.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:08 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Oh dus volgend jaar weer in de Ligue1
Maar met beetje mazzel is Kiev volgend jaar Rusland en zit het in FUT![]()
![]()
BIN werkt gewoon niet..waar ik ook op zoek bij consumables. Daardoor denk ik.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kiev is op dit moment overigens aan het spelen op de Krim. Ze staan 0-2 voor dus hopelijk komen ze er nog levend vanaf![]()
![]()
Verdomme heb alleen CF > STquote:Op zondag 16 maart 2014 20:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
BIN werkt gewoon niet..waar ik ook op zoek bij consumables. Daardoor denk ik.![]()
Ja, dacht eerst dat het een goeie was.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:11 schreef GekkeGerrit- het volgende:
VBL / Gözübüyük doet opmerkelijk verzoek aan Antonia: "Blijf maar liggen"
Goezeboejoek![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
in b4 iemand gaat klagen over paceboost kaartje op Silvaquote:Op zondag 16 maart 2014 20:16 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb nu dit staat, IF Bedimo is verrassend goedkoop zeg, 22k
Verder SIF Matuidi ipv Cabaye![]()
Dat komt doordat hij met die chem style in packs zit.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:17 schreef DutchSL het volgende:
[..]
in b4 iemand gaat klagen over paceboost kaartje op Silva![]()
Ik heb em zo gekocht, was de goedkoopte, 18kquote:Op zondag 16 maart 2014 20:17 schreef DutchSL het volgende:
[..]
in b4 iemand gaat klagen over paceboost kaartje op Silva![]()
![]()
bohhh, Menez en IF Digne er toch maar uit nu die Neymar net in een pack zat. Zat toevallig gisteren nog te kijken naar Neymar op die plek
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hap hapquote:Op zondag 16 maart 2014 20:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat komt doordat hij met die chem style in packs zit.![]()
![]()
Waarom geen IF Marcelo ? Kan jij wel makkelijk betalenquote:Op zondag 16 maart 2014 20:18 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
bohhh, Menez en IF Digne er toch maar uit nu die Neymar net in een pack zat. Zat toevallig gisteren nog te kijken naar Neymar op die plek![]()
Omdat Luis beter is.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:20 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Waarom geen IF Marcelo ? Kan jij wel makkelijk betalen
Of in elk geval zijn NIF is beter dan Marcelo NIF![]()
Bijna al mijn coins zitten al in teams..ik vind het verschil in prijs nogal groot. En Marcelo is mijn favo LB om tegen te spelen, loopt altijd uit positie, dus heb er niet echt een positief beeld bij.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:20 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Waarom geen IF Marcelo ? Kan jij wel makkelijk betalenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
4141 met de juiste spelershad er van de week hier over gelezen, dacht toch is even proberen, tot nu toe de beste 1 spits formatie dat ik geprobeerd heb
![]()
![]()
dit team
alleen gek dat mirallas 4*WF heeft maar alles echt stijf met rechts doet.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Toch maar De Bruyne?quote:Op zondag 16 maart 2014 20:55 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
dit team
alleen gek dat mirallas 4*WF heeft maar alles echt stijf met rechts doet.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ja beste een baasje, en kwam chemwise wel lekker uitquote:'
al komt de CAM positie bij mij niet veel toe aan scoren bij 433 (4)Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waren dat die packs waar de pech/geluk rel uit ontstond?![]()
Kloptquote:Op zondag 16 maart 2014 21:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waren dat die packs waar de pech/geluk rel uit ontstond?Ik had er 4 maar je kan er niks uit verhandelen.
Kan mijn Benzema ook niet verkopen
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Het is dat we niet in Canada wonen, anders hadden we dat hoofdkantoor bestormd, met hun puppies onder onze armen.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
KloptIk had er 4 maar je kan er niks uit verhandelen.
Kan mijn Benzema ook niet verkopen![]()
Doe dan Pique en IF Maxwellquote:Op zondag 16 maart 2014 20:16 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb nu dit staat, IF Bedimo is verrassend goedkoop zeg, 22k
Brandende fakkels!quote:Op zondag 16 maart 2014 21:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het is dat we niet in Canada wonen, anders hadden we dat hoofdkantoor bestormd, met hun puppies onder onze armen.
Schattig klein scheidsrechtertje bij PSG zegAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik had een CF -> CAM kaartje in die gratis packs die ik niet kon verhandelen.
Had een Moralez CF in de club -> CAM maken en voor 1.5k verkocht ipv 350.
Je eigen geluk maken dit dat.![]()
Hmm .. dat is slimquote:Op zondag 16 maart 2014 21:27 schreef DutchSL het volgende:
Ik had een CF -> CAM kaartje in die gratis packs die ik niet kon verhandelen.
Had een Moralez CF in de club -> CAM maken en voor 1.5k verkocht ipv 350.
Je eigen geluk maken dit dat.
De nieuwe Couto?quote:Op zondag 16 maart 2014 21:30 schreef Tim86 het volgende:
WTF is dit voor monster dan..
[ afbeelding ]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat is Tiago Ferreira.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:30 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Al iets noemenswaardigs uit die packs gehad?quote:Op zondag 16 maart 2014 21:26 schreef Toefjes het volgende:
zo, morgen op de vrije dag eens op account 4 en 5 met de Ieren spelen.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Eerste 2 packs werd ik zo zuur van als Litmanen. 3e pack was wel iets redelijker. Een Hawk kaartje en een gouden teamfitness kaart. Iets van 5K extra bovenop de 10K toernooi bonus.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:31 schreef DuTank het volgende:
[..]
Al iets noemenswaardigs uit die packs gehad?![]()
Die comment op futhead is wel leuk:quote:Op zondag 16 maart 2014 21:30 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]quote:Evolves into Fellaini at level 28![]()
quote:Op zondag 16 maart 2014 21:33 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die comment op futhead is wel leuk:
[..]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Was ook wel te verwachten, maar ja..quote:Op zondag 16 maart 2014 21:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Eerste 2 packs werd ik zo zuur van als Litmanen. 3e pack was wel iets redelijker. Een Hawk kaartje en een gouden teamfitness kaart. Iets van 5K extra bovenop de 10K toernooi bonus.
Deze week ofzo maar eens mijn Zlatan team gaan bouwen..Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
1 van de weinige 4atb systemen die ik niet geprobeerd heb, wat zijn "de juiste spelers" ijo ?quote:Op zondag 16 maart 2014 20:54 schreef esox83 het volgende:
4141 met de juiste spelershad er van de week hier over gelezen, dacht toch is even proberen, tot nu toe de beste 1 spits formatie dat ik geprobeerd heb
![]()
Inmiddels 50K.. niemand??quote:Op zondag 16 maart 2014 08:11 schreef Freire het volgende:
[ afbeelding ]
30K voor een upgrade, iemand tips?![]()
Het houdt je wel bezig zegquote:Op zondag 16 maart 2014 21:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Eerste 2 packs werd ik zo zuur van als Litmanen. 3e pack was wel iets redelijker. Een Hawk kaartje en een gouden teamfitness kaart. Iets van 5K extra bovenop de 10K toernooi bonus.![]()
huhquote:Op zondag 16 maart 2014 21:40 schreef Toefjes het volgende:
Een 1 spitsen systeem is eigenlijk net zo laf als een systeem met 5 verdedigers.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op zondag 16 maart 2014 21:40 schreef Toefjes het volgende:
Een 1 spitsen systeem is eigenlijk net zo laf als een systeem met 5 verdedigers.quote:![]()
ja maar met 433 speel je dus met 3 aanvallers in plaats van 2.
#FreeTrapz![]()
4411 speelt anders best aanvallend hoorquote:Op zondag 16 maart 2014 21:40 schreef Toefjes het volgende:
Een 1 spitsen systeem is eigenlijk net zo laf als een systeem met 5 verdedigers.![]()
![]()
of zie je 433 dan weer niet als 1 spitsen systeem.
nou he he he ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
maakt niet uit. komt toch geen TOTW met zlatan en messi.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
kutzooi, dan wordt ie weer duurder, net op het moment dat ik besloten heb hem te kopenquote:
3 aanvallers. 442 heeft 2 aanvallers. Spitsen/aanvallers, allemaal 1 pot nat.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:45 schreef FCsuarez het volgende:
of zie je 433 dan weer niet als 1 spitsen systeem.
nou he he he ?![]()
gelukkig 433 mag dus welquote:Op zondag 16 maart 2014 21:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
3 aanvallers. 442 heeft 2 aanvallers. Spitsen/aanvallers, allemaal 1 pot nat.
#FreeTrapz![]()
Zou wel fijn zijn, zit al enige tijd te twijfelen om mijn sweatteam met hem en o.a. Ibarbo aan te passen met zijn IF, maar met een SIF op RM hoef ik die alleen even in te wisselenquote:Op zondag 16 maart 2014 21:50 schreef DutchSL het volgende:
Cuadrado is ook op weg naar een mogelijke SIF (op RM) met een goal + assist..
Samequote:Op zondag 16 maart 2014 21:52 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zou wel fijn zijn, zit al enige tijd te twijfelen om mijn sweatteam met hem en o.a. Ibarbo aan te passen met zijn IF, maar met een SIF op RM hoef ik die alleen even in te wisselen.
RB stond altijd Konko, maar had daar even SIF Maicon neergezet. Dat was echter een ramp![]()
Konko weer terug, want dat andere team waar hij in zat gaat toch verkocht worden.![]()
Komen meer mensen uit de kast met "sweat"-teams.
Leeft DS2 nog?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dit team heb ik al maanden en ook al eens gepostquote:Op zondag 16 maart 2014 21:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Leeft DS2 nog?![]()
![]()
Ik kan me niet herinneren dat ik iets op te biechten heb. DS2 heeft misschien last van een vervroegd internetslot?quote:Op zondag 16 maart 2014 21:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Leeft DS2 nog?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Aubameyang - Ibarboquote:Op zondag 16 maart 2014 21:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Same
[ afbeelding ]
RB stond altijd Konko, maar had daar even SIF Maicon neergezet. Dat was echter een ramp![]()
Konko weer terug, want dat andere team waar hij in zat gaat toch verkocht worden.
Elia - Gundogan - Vidal - Cuadrado
Alaba - Boateng - IF Bonnucci - Abate
Adler
Dat pace
Ik heb er geen problemen mee hoor.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dit team heb ik al maanden en ook al eens gepost
quote:Op zondag 16 maart 2014 21:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
Aubameyang - Ibarbo
Elia - Gundogan - Vidal - Cuadrado
Alaba - Boateng - IF Bonnucci - Abate
Adler
Dat pace
#FreeTrapz![]()
Weet je wat de grootst mogelijke KANKER KANKER KANKERONZIN VAN DIT KANKERSPEL IS?
Regen. Waar spelers als Suarez en Messi de draaicirkel hebben van Wilfred Bouma. Alles gaat eruit, snelheid, passing, agility. Het is echt alsof je met een 53 overall team staat te spelen omdat er een paar druppeltjes vallen. Wat ontiegelijk irritante kankerzooi zeg, de zoveelste cupfinale verloren door die kankerregen.
Zo.![]()
Ik heb er geen problemen mee als iemand er problemen mee zou hebbenquote:Op zondag 16 maart 2014 21:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb er geen problemen mee hoor.
Lekker rennen, lekker crossen.![]()
quote:Op zondag 16 maart 2014 21:59 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Weet je wat de grootst mogelijke KANKER KANKER KANKERONZIN VAN DIT KANKERSPEL IS?
Regen. Waar spelers als Suarez en Messi de draaicirkel hebben van Wilfred Bouma. Alles gaat eruit, snelheid, passing, agility. Het is echt alsof je met een 53 overall team staat te spelen omdat er een paar druppeltjes vallen. Wat ontiegelijk irritante kankerzooi zeg, de zoveelste cupfinale verloren door die kankerregen.
Zo.![]()
![]()
Een jaar geleden lachten we hier nog collectief Xboxworld-forum leden uit. Nu blijken we dus zelf geen haar beter
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ok.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:59 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Zo.
Tip: koop een stadion waar het nooit regent (bv. King Fahd stadium).![]()
slimme jongens spelen met stadions in de sahara. andere jongens krijgen rare ziektes.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:59 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Zo.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Pino 2.0quote:Op zondag 16 maart 2014 21:59 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Zo.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Ik heb nooit iemand uitgelachen vanwege te veel pace in zijn team en ik heb er nooit een geheim van gemaakt dat ik Ibarbo gebruik of bv. vorig jaar Welliton (wat een baas).quote:Op zondag 16 maart 2014 22:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Een jaar geleden lachten we hier nog collectief Xboxworld-forum leden uit. Nu blijken we dus zelf geen haar beter![]()
Toen ik Nilmar gebruikte was de wereld te klein.
Die was goedquote:Op zondag 16 maart 2014 22:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Toen ik Nilmar gebruikte was de wereld te klein.![]()
Oke. Collectief minus 1.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb nooit iemand uitgelachen vanwege te veel pace in zijn team en ik heb er nooit een geheim van gemaakt dat ik Ibarbo gebruik of bv. vorig jaar Welliton (wat een baas).NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb dat laatst weer teruggelezen (het meeste was toch verwijderd)quote:Op zondag 16 maart 2014 22:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Een jaar geleden lachten we hier nog collectief Xboxworld-forum leden uit. Nu blijken we dus zelf geen haar beter![]()
je bent gewoon slechtquote:Op zondag 16 maart 2014 21:59 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Zo.![]()
Die had echt alles.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Toen ik Nilmar gebruikte was de wereld te klein.Workrates, pace, skills en de overpowered klutsfactor.
Doumbiaquote:Op zondag 16 maart 2014 22:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Toen ik Nilmar gebruikte was de wereld te klein.
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
4* weakfoot en ook nog 85 finishing.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die had echt alles.Workrates, pace, skills en de overpowered klutsfactor.
voorhoede met een gemiddelde pace van 85quote:
#FreeTrapz![]()
Die was echt ongelofelijk ja.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik mis Marlos het meest. En ja, hij was niet traag maar die had ook alles (behalve heading)
85 is inderdaad echt zwaar onder de maatquote:Op zondag 16 maart 2014 22:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
voorhoede met een gemiddelde pace van 85
Nu ik erover nadenk: ik heb slechts 1 team met meer dan 85 pace gemiddeld. Benzema en Costa (NUP).NAC Breda
Rèsbaarge![]()
![]()
![]()
Ik had niet verwacht dat ik hem zoveel wedstrijden heb gebruiktMaar ik had in FUT12 veel meer dan 1000 wedstrijden gespeeld.
![]()
el shaa IF benteke mirallasquote:Op zondag 16 maart 2014 22:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
85 is inderdaad echt zwaar onder de maat
Nu ik erover nadenk: ik heb slechts 1 team met meer dan 85 pace gemiddeld. Benzema en Costa (NUP).
kan veel smeriger volgens mijPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hoeveel online games?quote:Op zondag 16 maart 2014 22:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had niet verwacht dat ik hem zoveel wedstrijden heb gebruiktMaar ik had in FUT12 veel meer dan 1000 wedstrijden gespeeld.
Ik zit net te kijken...Costa en Benzema hebben gemiddeld maar 83,5. Echt triestquote:Op zondag 16 maart 2014 22:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
el shaa IF benteke mirallas
kan veel smeriger volgens mij
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ook mee gespeeld. wel echt bazenquote:Op zondag 16 maart 2014 22:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zit net te kijken...Costa en Benzema hebben gemiddeld maar 83,5. Echt triest
#FreeTrapz![]()
Welliton had pas alles qua stats (niet alleen pace, ook gewoon geweldig schot, goede kopper, redelijke passing, sterk aan de bal etc) en dan ook nog 4/4 en de perfecte high/low.
De haat kwam vast ook vooral omdat hij in het echt een prutser was, maar het was gewoon echt een goede kaart.
Oja, kom maar lekker haten op beest Santanaook dit jaar weer de beste corner-scoorder die ik heb gehad.
Tijd om weer een team met hem te maken![]()
![]()
ook nog met balo gomez gespeeld 84 79... dat moet een vergissing zijn geweestquote:Op zondag 16 maart 2014 22:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Yups, weinig op aan te merkenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Kijk uit malloot een kokusnoot. tralalaRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ook handig bij uitwedstrijden inderdaadquote:Op zondag 16 maart 2014 22:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
slimme jongens spelen met stadions in de sahara. andere jongens krijgen rare ziektes.![]()
![]()
Clash of Clans spelen![]()
![]()
![]()
![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Gewoon geen uitwedstrijden spelen in finales. Doe ik ook nooit.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:15 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Ook handig bij uitwedstrijden inderdaad
Erger nog dan regen zijn kut stadions met irritante schaduw en mensen die blauwe/groene/zwarte andere nauwelijks zichtbare ballen gebruiken.![]()
Ze hebben anders wel gedomineerd. 65% balbezitquote:Op zondag 16 maart 2014 22:17 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Idd Lasse, gewoon zo doorgaan![]()
![]()
quote:Op zondag 16 maart 2014 22:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ook nog met balo gomez gespeeld 84 79... dat moet een vergissing zijn geweest![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Moisander-->Veltman-->Moisander--> Cillessen-->Veltman-->Moisander-->Veltman-->v. Rhijn-->Cillessen-->Moisander-->Veltman-->Poulsen-->Kwakman.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:18 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ze hebben anders wel gedomineerd. 65% balbezitFabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Moisander-->Veltman-->Moisander--> Cillessen-->Veltman-->Moisander-->Veltman-->v. Rhijn-->Cillessen-->Moisander-->Veltman-->Poulsen-->Kwakman-->Moisander-->Veltman-->Moisander--> Cillessen-->Veltman-->Moisander-->Veltman-->v. Rhijn-->Cillessen-->Moisander-->Veltman-->Poulsen-->Kwakmanquote:Op zondag 16 maart 2014 22:21 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Moisander-->Veltman-->Moisander--> Cillessen-->Veltman-->Moisander-->Veltman-->v. Rhijn-->Cillessen-->Moisander-->Veltman-->Poulsen-->Kwakman.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Wat een baas die Kwakman.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:23 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Moisander-->Veltman-->Moisander--> Cillessen-->Veltman-->Moisander-->Veltman-->v. Rhijn-->Cillessen-->Moisander-->Veltman-->Poulsen-->Kwakman-->Moisander-->Veltman-->Moisander--> Cillessen-->Veltman-->Moisander-->Veltman-->v. Rhijn-->Cillessen-->Moisander-->Veltman-->Poulsen-->KwakmanFabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: