Ja, want alle 2 je voeten hebben precies de zelfde vorm..quote:Op zondag 16 maart 2014 15:04 schreef thomssss het volgende:
Het is wel het probleem van SuitSupply als het een productiefout is lijkt me. De andere schoen zit namelijk wel goed.
En dit inderdaadquote:Op zondag 16 maart 2014 15:59 schreef o.us2.0 het volgende:
Sowieso de schoenen en pakken van SuitSupply
Naja die prijsklasse is nogal ruim denk ik? en hoeveel alternatieven heb je geprobeerd?quote:Op maandag 17 maart 2014 16:39 schreef Stansfield het volgende:
Suitsupply heeft wel een goed beleid qua klantenservice. Dus ik zou gewoon terug gaan en navraag doen wat er gedaan kan worden.
Qua pakken heeft suit supply in zijn prijsklasse wel de beste kwaliteit vind ik. Hoe dat met de schoenen zit weet ik niet. Daar heb ik geen ervaring mee.
Geld moet waaien bleiblei.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:06 schreef bleiblei het volgende:
Niks mis met die pakken. Ik vind de instap pakken zelfs beter dan pakken van Boss, McGregor, etc.. En het scheelt de helft qua prijs.
Schoenen koop ik er niet.
Kwestie van prioriteiten CGquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:09 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Geld moet waaien bleiblei.
Ik ben zelf overigens fan van maatpakken. Ik ga zelf daarvoor naar Misura Sartoria. Schoenen koop ik bij een schoenenzaak.
Eeeeej waar zie je me voor aan, dat ik alleen maar pakken koop en voor de rest niks doe?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:09 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik ben zelf overigens fan van maatpakken. Ik ga zelf daarvoor naar Misura Sartoria. Schoenen koop ik bij een schoenenzaak.
De MTM van de SuSu zijn anders prima voor wat je ervoor betaalt. Goede materialen, nette afwerking en bovenal geen plakplakken maar netjes full canvas. Je moet aanzienlijk veel meer betalen wil je een stapje hoger, helemaal voor MTM en uiteraard nog meer voor bespoke. Voor 600 EUR een acceptabele MTM is prima te doen, totdat je besluit dat je nog een klasse hoger wilt.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:09 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |