Gekkigheid, helemaal waus.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:50 schreef Vincento17 het volgende:
Stap 1 gezet: Ik ga donderdag met een collega stappen in Tilburg
Is heel normaal hoor. Zeker eenmaal buiten de middelbare school.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:53 schreef Vincento17 het volgende:
Ik ben 18, vrouw, en student. Ik heb altijd leuke contacten op het werk, op school en bij mijn sport. Het probleem is alleen dat ik tijdens deze dingen het leuk en gezellig heb, maar buiten dat nooit afspreek met mensen. Ik heb het gevoel dat ik geen echte vrienden heb. Ik heb niemand om mee uit te gaan of wat dan ook.
Mijn vriend heeft wel wat vrienden maar dit zijn allemaal mannen... daar wordt je op een gegeven moment ook wel gek van.
Hoe krijg ik mensen van 'leuke bekende' naar vriend?
Nee, je zoekt maar eigen vriendenquote:Op maandag 17 maart 2014 17:10 schreef RockNijntje het volgende:
Niet kunnen chillen met vrienden van je vriend waaaaat.
Volgens mij heb je echt een keer goed hard onder de duim gezeten gezien je zwartgallige reacties op partners die elkaar betrekken in eigen sfeer.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:10 schreef Deshain het volgende:
[..]
Nee, je zoekt maar eigen vrienden![]()
Van die vrouwen die eerst overal achter je aanlopen, daarna vergroei je tot Siamese tweeling en eindigt ze als je wormvormig aanhangsel
Nog steeds...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:01 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Volgens mij heb je echt een keer goed hard onder de duim gezeten gezien je zwartgallige reacties op partners die elkaar betrekken in eigen sfeer.
Lol, leer lezen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:10 schreef Deshain het volgende:
[..]
Nee, je zoekt maar eigen vrienden![]()
Van die vrouwen die eerst overal achter je aanlopen, daarna vergroei je tot Siamese tweeling en eindigt ze als je wormvormig aanhangsel
Ik zeg toch ik heb al hobby's. Ik ben geen kluizenaar ofzo.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:05 schreef Zihuatanejo het volgende:
Hobby zoeken? Salsa dansen, hockey, etc.
Tja, euh meer kletsen dan. Ga op je verjaardag allerlei mensen uitnodigen die normaal niet zou uitnodigen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:35 schreef Vincento17 het volgende:
[..]
Ik zeg toch ik heb al hobby's. Ik ben geen kluizenaar ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |