Ach Madonna doet het ook.quote:Op zondag 16 maart 2014 12:47 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja..Wie weet wanneer er eentje dood neervalt ineens.
Ze zijn weer in Europa na 7 jaar afwezigheid, nou als ze volgende keer weer zo lang wachten voordat ze terug komen.. Ik zie ze niet als (bijna) 80-jarigen zo actief optreden
Ik heb geen idee hoe oud ze zijn en wat voor muziek ze maken dus maakt me niet veel uit eerlijk gezegdquote:Op zondag 16 maart 2014 12:47 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja..Wie weet wanneer er eentje dood neervalt ineens.
Ze zijn weer in Europa na 7 jaar afwezigheid, nou als ze volgende keer weer zo lang wachten voordat ze terug komen.. Ik zie ze niet als (bijna) 80-jarigen zo actief optreden
Hoezo voor je vriendin?quote:Op zondag 16 maart 2014 12:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik maak een boekverslag voor een vriendin erover. Heb hem een paar jaar geleden gelezen en net 40 bladzijdes. Maar ik heb geen tijd voor heel het boek, dus ik moet verder met boekverslagen van internetIk vind het toentertijd echt een kut boek
Nu ik hem herlees is hij wel leuk.
Je hebt toch weleens een nummer van ze gehoord?quote:Op zondag 16 maart 2014 12:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe oud ze zijn en wat voor muziek ze maken dus maakt me niet veel uit eerlijk gezegd
Nou, zij doet vwo in een jaar, dus heeft ze negen vakken ofzo. En bijna elke toetsweek tien toetsen. En ze moet elf boekverslagen maken. En ik heb aangeboden om er dan eentje te maken voor haar.quote:Op zondag 16 maart 2014 12:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo voor je vriendin?![]()
Ja alleen aan het eind begint het een beetje te veel van hetzelfde te worden
Ben nu eindelijk Inferno aan het lezen
Geen ideequote:Op zondag 16 maart 2014 12:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt toch weleens een nummer van ze gehoord?
Lief van jequote:Op zondag 16 maart 2014 12:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou, zij doet vwo in een jaar, dus heeft ze negen vakken ofzo. En bijna elke toetsweek tien toetsen. En ze moet elf boekverslagen maken. En ik heb aangeboden om er dan eentje te maken voor haar.
Ik vond het begin een paar jaar geleden juist saai
Ken ik nietIk ga denk ik Tommy Wieringa lezen in de vakantie. Is ook wel goed hoorde ik. En de andere Herman Koch boeken. Is wel chill, mijn ouders hebben die allemaal.
Hoe oud is die dan?quote:
Hehequote:Op zondag 16 maart 2014 12:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe oud ze zijn en wat voor muziek ze maken dus maakt me niet veel uit eerlijk gezegd
Oh in de 60 al toch?quote:Op zondag 16 maart 2014 12:56 schreef richolio het volgende:
[..]
Hoe oud is die dan?
[..]
HeheJe hebt inderdaad vast wel een nummer gehoord denk ik. Of mensen 'satisfaction' horen roepen ofzo.
Eerst zei ze: 'ik geef je er tien euro voor,' maar toen kwam ze erachter dat dat toch wat te veel was dus nu krijg ik een drankje van d'r. Ook liefquote:
Is toch lekkerquote:Op zondag 16 maart 2014 12:54 schreef supersof het volgende:
Ik moet nog ontbijten en door VA heb ik zin in belegen kaas
quote:
Inferno ben ik ook pas aan begonnenquote:Op zondag 16 maart 2014 12:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo voor je vriendin?![]()
Ja alleen aan het eind begint het een beetje te veel van hetzelfde te worden
Ben nu eindelijk Inferno aan het lezen
ik eet alleen maar kaas of smeerkaas op broodquote:
Goed boekquote:
Lezen is tof.quote:Op zondag 16 maart 2014 12:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik lees eigenlijk gewoon niet. Weet ook niet waarom, kan mijn aandacht er niet bij houden denk ik.
En internet.
Andere series kijken in de tussentijdquote:Op zondag 16 maart 2014 12:57 schreef 2Happy4U het volgende:
fokkie, ik heb sherlock afgekeken
nu jaar wachten
hoe houd jij dat vol?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |