Natuurlijk, maar dat gaat niet helpenquote:Op zondag 16 maart 2014 18:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Ge kunt zelf al een eigen website maken toch? of geen goesting ?
merk dat gewoon op straat aan vrouwen, flirten veel meer etc. natuur minus de berenvellen.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
De winter vacht gaat idd weer af, loop al een week met nekklachten
Oh maar het is niet de bedoeling om te gaan versieren he. Maar in eerste instantie gewoon voor jezelf als hobby om uw interesse te delen met anderen. En wie weet...quote:Op zondag 16 maart 2014 19:00 schreef kree het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar dat gaat niet helpen
Althans niet in de zin van dat er toevallig een meid via google opkomt en die denkt heej leuke jongen die zal ik eens mailendat zou veels tever gezocht zijn.
Dan zou het meer in de zin zijn van dat ze na een keertje praten in het echt en zeggen van joh kijk eens op m'n site zijn.
Of via facebook ofzo.
Daar heb ik dan weer nooit last van.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:01 schreef perro. het volgende:
[..]
merk dat gewoon op straat aan vrouwen, flirten veel meer etc. natuur minus de berenvellen.
Ik ook niet, hoor. C'est la vie.quote:
Ik ook zelden, tenzij ik ze zelf aanspreek.quote:
dan lijk je net een pua.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:08 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ook zelden, tenzij ik ze zelf aanspreek.
Zekers !! Al hoe wel, ik loop altijd na het werk, toevallig vrijdag cursus gehad.quote:
quote:Op zondag 16 maart 2014 19:12 schreef perro. het volgende:
[..]
dan lijk je net een pua.
ik zei flirten heh, niet versieren.
quote:Op zondag 16 maart 2014 18:44 schreef Fascination het volgende:
Nu hopen dat Faxie binnenkort een date heeft.
Was aardig bedoeld, Fax.quote:
Zou dat een bezwaar zijn voor een eventuele relatie?quote:Op zondag 16 maart 2014 20:22 schreef habitue het volgende:
Ik heb net telnrs uitgewisseld ih ov. Eerste keer.beetje jammer dat we 200km uit elkaar wonen
Meestal welquote:Op zondag 16 maart 2014 20:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou dat een bezwaar zijn voor een eventuele relatie?
Ja, ik denk dat het wel lastig is om zo ver van elkaar vandaan te wonen.quote:
En het maakt een handig excuus.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat het wel lastig is om zo ver van elkaar vandaan te wonen.
Voor wat?quote:
Om de boel af te kappen als je iemand niet helemaal ziet zitten. 'Ja we wonen zo ver, dat gaat niet werken blabla'quote:
Op die manier ja dat is wel een goed ideequote:Op zondag 16 maart 2014 20:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Om de boel af te kappen als je iemand niet helemaal ziet zitten. 'Ja we wonen zo ver, dat gaat niet werken blabla'
Een balf jaar geleden miss niet, maar ik werk tegenwoordig 6/7 dagen per week.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou dat een bezwaar zijn voor een eventuele relatie?
Dan is het inderdaad vrijwel onmogelijkquote:Op zondag 16 maart 2014 20:38 schreef habitue het volgende:
[..]
Een balf jaar geleden miss niet, maar ik werk tegenwoordig 6/7 dagen per week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |