Gewoon slaolie of olijfolie of zo?quote:Op zondag 16 maart 2014 09:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Als mn oor trouwens dicht zit doe ik er altijd een druppel olie in. misschien helpt dat?
Dat werkt bij sommige mensen amper, kan ik je uit eigen ervaring vertellen.quote:
Earplanes, gewone oordopjes helpen niet.quote:Op zondag 16 maart 2014 09:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Oordopjes indoen tijdens het opstijgen en landen(maar daar heb je nu weinig aan denk ik
)
Oh, bij mij welquote:Op zondag 16 maart 2014 09:42 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Earplanes, gewone oordopjes helpen niet.
Ik moest bijna glimlachen.quote:Op zondag 16 maart 2014 09:48 schreef Buikboor het volgende:
in het vervolg vliegen met een andere maatschappij, bijv. Malaysia Airlines ....
Heel diep inademen en je adem inhouden, en dan slikken (alsof je een grote hap eten doorslikt) is de enige manier die bij mij helptquote:Op zondag 16 maart 2014 09:34 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Dat werkt bij sommige mensen amper, kan ik je uit eigen ervaring vertellen.
Volgens mij ook ja, en neus dichtknijpen etc. helpt ook niet. Nou ja dan maar even wachten.quote:Op zondag 16 maart 2014 10:50 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
en dit helpt alleen tegen vuil (oorsmeer) ophoping. Helpt niks met dichte oren door luchtdruk
de goedkope kruidvat herriestoppers werken perfect. daar heb je geen dure speciale oordopjes voor nodig.quote:Op zondag 16 maart 2014 09:42 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Earplanes, gewone oordopjes helpen niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |