Als je nu gewoon eens kapt met trollen en opkankert uit een topic waar je niks te zoeken hebt.quote:
Triest figuur. Nu lopen kankeren hier ook nog. Logisch dat niemand je wilt.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:03 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Als je nu gewoon eens kapt met trollen en opkankert uit een topic waar je niks te zoeken hebt.
Don't. Een kat eist de aandacht van eventueel vrouwelijk gezelschap op!quote:Op maandag 31 maart 2014 18:49 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Jaja...ik ben al van plan een kat te nemen, voor het gezelschap
quote:Op maandag 31 maart 2014 19:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Don't. Een kat eist de aandacht van eventueel vrouwelijk gezelschap op!Serieus..
Er is geen vrouwelijk gezelschap, en veel wetenschappelijke studies wijzen uit dat eenzame mensen veel verlichting vinden in een huisdier.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Don't. Een kat eist de aandacht van eventueel vrouwelijk gezelschap op!Serieus..
Ja maar er is iets dat een katje u niet kan geven.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:07 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Er is geen vrouwelijk gezelschap, en veel wetenschappelijke studies wijzen uit dat eenzame mensen veel verlichting vinden in een huisdier.
Niet lachen. Mijn kat is zó lief en mooi dat men liever met hem speelt dan met mij babbelt ofzo..quote:
Ik bewonder je positiviteit, maar het is niet makkelijk om positief te blijven als succes lang genoeg uitblijft...quote:Op maandag 31 maart 2014 18:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja want na regen komt altijd zonneschijn en er bestaan geen problemen zonder oplossingen. Ik denk altijd in termen van mogelijkheden en nooit in termen van obstakels. Alles kan hoor. Als je het geen kans geeft, weet je nooit wat het gaat worden. En misschien is het nu the right time om terug aan jezelf te werken en wat positief te denken?
Dat kan het katje me wel geven, maar dat zou dierenmishandeling zijn.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:08 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja maar er is iets dat een katje u niet kan geven.
Veel wetenschappelijke studies wijzen ook uit dat huisdieren je woonkamer omtoveren in een pauperpaleisquote:Op maandag 31 maart 2014 19:07 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Er is geen vrouwelijk gezelschap, en veel wetenschappelijke studies wijzen uit dat eenzame mensen veel verlichting vinden in een huisdier.
(..) *eventueel* vrouwelijk gezelschap (..)quote:Op maandag 31 maart 2014 19:07 schreef Sicstus het volgende:
[..]
quote:Op maandag 31 maart 2014 19:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Niet lachen. Mijn kat is zó lief en mooi dat men liever met hem speelt dan met mij babbelt ofzo..
* sylvesterrr is jaloers op z'n kat.![]()
Heb je zo'n kleine piemel hahaha.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:09 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Dat kan het katje me wel geven, maar dat zou dierenmishandeling zijn.
Daarom ga je dus versieren toch?quote:Op maandag 31 maart 2014 19:09 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Dat kan het katje me wel geven, maar dat zou dierenmishandeling zijn.
En toch kan je niet anders dan in die richting kijken/denken, want negatief betekent een stap achteruit. Snap je?quote:Op maandag 31 maart 2014 19:09 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Ik bewonder je positiviteit, maar het is niet makkelijk om positief te blijven als succes lang genoeg uitblijft...
De vrouw die zowel mij als mijn kat aandacht kan geven wordt mijn vrouw.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:10 schreef complicate het volgende:
[..]misschien een ander katje zoeken
Helaas zitten mensen zo niet in elkaar. Mensen hebben positieve feedback nodig. Je kunt niet positief blijven als je jarenlang negatieve feedback krijgt.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:13 schreef complicate het volgende:
[..]
En toch kan je niet anders dan in die richting kijken/denken, want negatief betekent een stap achteruit. Snap je?
Kijk, actie vraagt om reactie. Als je nu stopt op hem te reageren dan stopt hij ook.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:13 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Als jij nou eens even oprot, paupertje.
Dat soort figuren stopt niet snel...maar soit, ik zal het van je aannemen en niet meer reagerenquote:Op maandag 31 maart 2014 19:14 schreef complicate het volgende:
[..]
Kijk, actie vraagt om reactie. Als je nu stopt op hem te reageren dan stopt hij ook.
Dat is te verstaan, aangezien uw hersennen zich in het negatief "verdiepen", maar vandaar dus dat het goed is met om u te omringen met mensen die uw een duwtje in de rug geven en die u herinneren dat het wel mogelijk is.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:14 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Helaas zitten mensen zo niet in elkaar. Mensen hebben positieve feedback nodig. Je kunt niet positief blijven als je jarenlang negatieve feedback krijgt.
Oh wat ben je veeleisend.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De vrouw die zowel mij als mijn kat aandacht kan geven wordt mijn vrouw.
Als zelfs ik (meervoudig olympisch kampioen pessimist) positief kan zijn...quote:Op maandag 31 maart 2014 19:14 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Helaas zitten mensen zo niet in elkaar. Mensen hebben positieve feedback nodig. Je kunt niet positief blijven als je jarenlang negatieve feedback krijgt.
Goed zo!quote:Op maandag 31 maart 2014 19:15 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Dat soort figuren stopt niet snel...maar soit, ik zal het van je aannemen en niet meer reageren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |