abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137786218
Haaai,

Ik wist even niet waar ik mijn vraag neer moest zetten, hoop dat het hier goed is :$

Ik heb zonet wat make-upjes besteld via internet, maar omdat ik ze zsm in mijn handjes wil hebben, maar pas as vrijdag ga beursen en op het moment zo blut als ik weet niet wat ben heb ik bij de betaalopties voor 'achteraf betalen' gekozen, dus met zo'n digitale acceptgiro. Omdat ik in het verleden dingen heel vaak laat had betaald en regelmatig openstaande rekeningen had werd ik niet 'geaccepteerd' bij AfterPay. Dus wat heb ik gedaan? Mijn hele bestelling geanuleerd, en alles opnieuw in winkelwagentje gedaan, en vervolgens bij gegevens de naam van mijn broertje ingevuld, en weer voor de optie 'achteraf betalen' gekozen, met dit keer zijn rekeningnummer, en voila! Dit keer is het gelukt. Maar mijn probleem is, ik heb het laten bezorgen bij de Albert Heijn, maar pakketje is natuurlijk op mijn broers naam, dus als ik dinsdag daar aankom en zeg dat ik het voor hem moet ophalen krijg ik het dan mee? Never nooit dat hij het voor me gaat halen. Ik hoop dat het kan. Alvast bedankt :)
  Forum Admin zaterdag 15 maart 2014 @ 23:54:21 #2
35723 crew  GGMM
pi_137786329
Nee, natuurlijk kan dat niet.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 23:58:17 #3
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_137786467
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 23:54 schreef GGMM het volgende:
Nee, natuurlijk kan dat niet.
tenzij je een "handtekening" op het afhaalbriefje zet. Die ze natuurlijk niet kunnen checken.

Maar basically heb je in het geheim zijn gegevens gebruikt om iets te bestellen met achteraf betalen?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_137786481
Lief van je. Nu heb je je broer ook op de blacklist gezet.
Goed bezig!
Van je familie moet je het hebben..
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  Forum Admin zaterdag 15 maart 2014 @ 23:58:54 #5
35723 crew  GGMM
pi_137786490
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 23:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Lief van je. Nu heb je je broer ook op de blacklist gezet.
Goed bezig!
Van je familie moet je het hebben..
Dat niet alleen, ze denken dat hij make-up draagt.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_137786509
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 23:58 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dat niet alleen, ze denken dat hij make-up draagt.
Damn..
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_137786534
Nouuuu even serieus please, kan het wel of niet? Ik ga het vrijdag gelijk overmaken zodra ik beurs dus hij komt sowieso niet op de blacklist. Enne natuurlijk weet hij ervan. Ik heb het wel pas verteld nadat ik het heb gedaan, maar maakt niet uit, uiteindelijk weet die het toch.
  Donald Duck held zondag 16 maart 2014 @ 00:01:31 #8
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_137786582
Ik heb ook wel vaker een pakketje van de post laten bezorgen bij een servicepunt, daar vroegen ze toch wel echt naar identificatie.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_137786632
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 00:00 schreef Jasminxxx het volgende:
Nouuuu even serieus please, kan het wel of niet?
Nee natuurlijk niet
quote:
Ik ga het vrijdag gelijk overmaken zodra ik beurs dus hij komt sowieso niet op de blacklist. Enne natuurlijk weet hij ervan. Ik heb het wel pas verteld nadat ik het heb gedaan, maar maakt niet uit, uiteindelijk weet die het toch.
Achteraf pas vertellen.. wat een rattenstreek.
Wat is er mis met van tevoren aan je broer vragen of deze constructie van hem mag?
  Forum Admin zondag 16 maart 2014 @ 00:03:15 #10
35723 crew  GGMM
pi_137786641
quote:
Nouuuu even serieus please, kan het wel of niet?
Wat doet je denken dat ik niet serieus was? :?
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_137786805
Als de achternaam overeenkomt geven ze het doorgaans wel mee. Ik haal ook weleens pakketjes op voor mijn broer/moeder/vrouw/etc.
  zondag 16 maart 2014 @ 00:08:30 #12
40067 Demon-X
"What duck?"
pi_137786838
Ik loop vast op het woord beurs...het kan veel beteken maar het is naar mijn weten nog nooit een werkwoord geweest :N

Schaamt TS zich eigenlijk niet voor deze handelingen?
If you want to see a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face...forever.
pi_137787309
Ik zou me schamen als mijn koopgedrag zo uit de hand zou lopen dat ik gegevens van familie moet gaan opgeven om maar te kunnen blijven verbrassen...
Of je het pakketje mee krijgt ligt er ook aan waar je woont..in een dorp zal het makkelijker gaan dan in een stad denk ik.
pi_137787500
Hangt natuurlijk van de verzendmethode af.
pi_137790889
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 00:22 schreef deadly_kiss het volgende:
Ik zou me schamen als mijn koopgedrag zo uit de hand zou lopen dat ik gegevens van familie moet gaan opgeven om maar te kunnen blijven verbrassen...
Dit dus. Weer een mooie voor 'later' wanneer de TS tot aan haar nek in de schulden zit en huilend op de Televee te zien is 'dat het allemaal zo erg is'.
pi_137790970
Doe jezelf een lol en storneer die make-up en ga dan eens heel goed nadenken waar je in godsnaam mee bezig bent ts
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_137790976
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 23:51 schreef Jasminxxx het volgende:
Haaai,

Ik wist even niet waar ik mijn vraag neer moest zetten, hoop dat het hier goed is :$

Ik heb zonet wat make-upjes besteld via internet, maar omdat ik ze zsm in mijn handjes wil hebben, maar pas as vrijdag ga beursen en op het moment zo blut als ik weet niet wat ben heb ik bij de betaalopties voor 'achteraf betalen' gekozen, dus met zo'n digitale acceptgiro. Omdat ik in het verleden dingen heel vaak laat had betaald en regelmatig openstaande rekeningen had werd ik niet 'geaccepteerd' bij AfterPay. Dus wat heb ik gedaan? Mijn hele bestelling geanuleerd, en alles opnieuw in winkelwagentje gedaan, en vervolgens bij gegevens de naam van mijn broertje ingevuld, en weer voor de optie 'achteraf betalen' gekozen, met dit keer zijn rekeningnummer, en voila! Dit keer is het gelukt. Maar mijn probleem is, ik heb het laten bezorgen bij de Albert Heijn, maar pakketje is natuurlijk op mijn broers naam, dus als ik dinsdag daar aankom en zeg dat ik het voor hem moet ophalen krijg ik het dan mee? Never nooit dat hij het voor me gaat halen. Ik hoop dat het kan. Alvast bedankt :)
Vast even de op bewaren zodat deze niet door ts gestorneerd kan worden.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_137791032
quote:
Nouuuu even serieus please, kan het wel of niet? Ik ga het vrijdag gelijk overmaken zodra ik beurs dus hij komt sowieso niet op de blacklist. Enne natuurlijk weet hij ervan. Ik heb het wel pas verteld nadat ik het heb gedaan, maar maakt niet uit, uiteindelijk weet die het toch.
En deze dan ook maar, he Ruigbaardmans ;)
pi_137791108
Je broertje zal zich wel afvragen waar die vreemde advertenties die hij de laatste tijd ineens langs ziet komen allemaal vandaan komen.
  zondag 16 maart 2014 @ 09:47:47 #20
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_137791987
Wat een asociaal wijf ben je dan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_137792082
Kind van deze tijd... Nununununu willen hebben. :') Waarom kon je niet tot vrijdag wachten met bestellen? Of -gezien je betaalverleden- gewoon een keertje niet bestellen?

Ik ben bang dat je met het afleverbewijs gewoon zelf je make-upjes kunt ophalen. ;( Wanneer ga je het geld dat je van je broer hebt gejat (want het is gewoon stelen) terugbetalen?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_137792481
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 09:54 schreef Cat22 het volgende:
Kind van deze tijd... Nununununu willen hebben. :') Waarom kon je niet tot vrijdag wachten met bestellen? Of -gezien je betaalverleden- gewoon een keertje niet bestellen?

Ik ben bang dat je met het afleverbewijs gewoon zelf je make-upjes kunt ophalen. ;( Wanneer ga je het geld dat je van je broer hebt gejat (want het is gewoon stelen) terugbetalen?
waar lees jij dat ze met het geld van haar broer heeft betaald?
pi_137792498
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:22 schreef DickGosinja het volgende:

[..]

er is toch nog niks betaald
pi_137792509
dubbel
pi_137792537
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:22 schreef DickGosinja het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 23:51 schreef Jasminxxx het volgende:
Mijn hele bestelling geanuleerd, en alles opnieuw in winkelwagentje gedaan, en vervolgens bij gegevens de naam van mijn broertje ingevuld, en weer voor de optie 'achteraf betalen' gekozen, met dit keer zijn rekeningnummer, en voila! Dit keer is het gelukt.
Of het bedrag al is afgeschreven of niet, ze heeft misbruik gemaakt van zijn rekeningnummer.

Maar achteraf heeft ze wel het tegen hem gezegd, dus dat maakt álles goed. :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')