tenzij je een "handtekening" op het afhaalbriefje zet. Die ze natuurlijk niet kunnen checken.quote:
Dat niet alleen, ze denken dat hij make-up draagt.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Lief van je. Nu heb je je broer ook op de blacklist gezet.
Goed bezig!
Van je familie moet je het hebben..
Damn..quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat niet alleen, ze denken dat hij make-up draagt.
Nee natuurlijk nietquote:Op zondag 16 maart 2014 00:00 schreef Jasminxxx het volgende:
Nouuuu even serieus please, kan het wel of niet?
Achteraf pas vertellen.. wat een rattenstreek.quote:Ik ga het vrijdag gelijk overmaken zodra ik beurs dus hij komt sowieso niet op de blacklist. Enne natuurlijk weet hij ervan. Ik heb het wel pas verteld nadat ik het heb gedaan, maar maakt niet uit, uiteindelijk weet die het toch.
Wat doet je denken dat ik niet serieus was?quote:Op zondag 16 maart 2014 00:00 schreef Jasminxxx het volgende:
Nouuuu even serieus please, kan het wel of niet?
Dit dus. Weer een mooie voor 'later' wanneer de TS tot aan haar nek in de schulden zit en huilend op de Televee te zien is 'dat het allemaal zo erg is'.quote:Op zondag 16 maart 2014 00:22 schreef deadly_kiss het volgende:
Ik zou me schamen als mijn koopgedrag zo uit de hand zou lopen dat ik gegevens van familie moet gaan opgeven om maar te kunnen blijven verbrassen...
Vast even de op bewaren zodat deze niet door ts gestorneerd kan worden.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:51 schreef Jasminxxx het volgende:
Haaai,
Ik wist even niet waar ik mijn vraag neer moest zetten, hoop dat het hier goed is :$
Ik heb zonet wat make-upjes besteld via internet, maar omdat ik ze zsm in mijn handjes wil hebben, maar pas as vrijdag ga beursen en op het moment zo blut als ik weet niet wat ben heb ik bij de betaalopties voor 'achteraf betalen' gekozen, dus met zo'n digitale acceptgiro. Omdat ik in het verleden dingen heel vaak laat had betaald en regelmatig openstaande rekeningen had werd ik niet 'geaccepteerd' bij AfterPay. Dus wat heb ik gedaan? Mijn hele bestelling geanuleerd, en alles opnieuw in winkelwagentje gedaan, en vervolgens bij gegevens de naam van mijn broertje ingevuld, en weer voor de optie 'achteraf betalen' gekozen, met dit keer zijn rekeningnummer, en voila! Dit keer is het gelukt. Maar mijn probleem is, ik heb het laten bezorgen bij de Albert Heijn, maar pakketje is natuurlijk op mijn broers naam, dus als ik dinsdag daar aankom en zeg dat ik het voor hem moet ophalen krijg ik het dan mee? Never nooit dat hij het voor me gaat halen. Ik hoop dat het kan. Alvast bedankt
En deze dan ook maar, he Ruigbaardmansquote:Op zondag 16 maart 2014 00:00 schreef Jasminxxx het volgende:
Nouuuu even serieus please, kan het wel of niet? Ik ga het vrijdag gelijk overmaken zodra ik beurs dus hij komt sowieso niet op de blacklist. Enne natuurlijk weet hij ervan. Ik heb het wel pas verteld nadat ik het heb gedaan, maar maakt niet uit, uiteindelijk weet die het toch.
waar lees jij dat ze met het geld van haar broer heeft betaald?quote:Op zondag 16 maart 2014 09:54 schreef Cat22 het volgende:
Kind van deze tijd... Nununununu willen hebben.Waarom kon je niet tot vrijdag wachten met bestellen? Of -gezien je betaalverleden- gewoon een keertje niet bestellen?
Ik ben bang dat je met het afleverbewijs gewoon zelf je make-upjes kunt ophalen.Wanneer ga je het geld dat je van je broer hebt gejat (want het is gewoon stelen) terugbetalen?
quote:Op zondag 16 maart 2014 10:22 schreef DickGosinja het volgende:
[..]
waar lees jij dat ze met het geld van haar broer heeft betaald?
er is toch nog niks betaald
quote:Op zondag 16 maart 2014 10:22 schreef DickGosinja het volgende:
[..]
waar lees jij dat ze met het geld van haar broer heeft betaald?
Of het bedrag al is afgeschreven of niet, ze heeft misbruik gemaakt van zijn rekeningnummer.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:51 schreef Jasminxxx het volgende:
Mijn hele bestelling geanuleerd, en alles opnieuw in winkelwagentje gedaan, en vervolgens bij gegevens de naam van mijn broertje ingevuld, en weer voor de optie 'achteraf betalen' gekozen, met dit keer zijn rekeningnummer, en voila! Dit keer is het gelukt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |