Lijkt me niet nodig.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:13 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Gaarne de logica achter deze constatering toelichten.
Waarom vind je hem ongeloofwaardig overkomen dan? Alleen om zijn kop?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:14 schreef maxburger het volgende:
Het gaat me niet om de partij maar gewoon om die onbetrouwbare kop van Pechtold. Zet er iemand neer die in elk geval geloofwaardig overkomt.
Ja. En zijn betweterige manier van praten. Alsof ie je continu uit zit te lachen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom vind je hem ongeloofwaardig overkomen dan? Alleen om zijn kop?
Valt toch best mee. Tegen Wilders wel inderdaad, maar dat is ook gewoon terecht.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:19 schreef maxburger het volgende:
[..]
Ja. En zijn betweterige manier van praten. Alsof ie je continu uit zit te lachen.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:21 schreef Sapstengel het volgende:
Goede advertentie hier
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:21 schreef Sapstengel het volgende:
Goede advertentie hier
[ afbeelding ]
Stop er nou maar gewoon meequote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:25 schreef maxburger het volgende:
En Emile Roemer is een onzeker jongetje die niet uit z'n woorden komt. Hoe kiezen ze deze mensen toch uit?
Op de connecties van pappie en hun lidmaatschap van Minervaquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:25 schreef maxburger het volgende:
En Emile Roemer is een onzeker jongetje die niet uit z'n woorden komt. Hoe kiezen ze deze mensen toch uit?
Nee zo werkt het alleen bij de VVD.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:29 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Op de connecties van pappie en hun lidmaatschap van Minerva
Minervaquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:29 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
quote:
Frankquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik ben persoonlijk helemaal niet weg van die Pechtold, ik vind het een eng ventje, maar D66 heb ik altijd al een aardige partij gevonden. Het progressieve, in combinatie met liberalisme dat rekening houdt met het sociale. Aardige partij.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:36 schreef HollowHedone het volgende:
Links of rechts, paars of grijs, je kunt er altijd van op aan dat je harder moet werken, meer belasting moet betalen en minder moet terugverwachten.
Dus waar maak je je druk om?
penisbaardquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:46 schreef SadPanda het volgende:
Ook nog van een FOK!er en dan die tokkie reacties eronder
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee zo werkt het alleen bij de VVDD66.
Valt volgens mij wel mee.quote:
Minerva:quote:
Het zal bij de VVD trouwens over het algemeen ook wel meevallen, aangezien Greet er ook makkelijk een leuke positie kon bereiken.quote:Op zondag 16 maart 2014 02:48 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Minerva:
Koningin Beatrix - Koningin Juliana - Prins Willem-Alexander - Prins Constantijn - Prins Pieter Christiaan - Prins Floris - Prinses Margriet - Pieter van Vollenhoven - Gijs van Aardenne - Hans van Baalen - Robbert Baruch - Marbeth Bierman-Beukema toe Water - Ankie Broekers-Knol - Huib Boumeester - Laurens-Jan Brinkhorst - Heleen Dupuis - Jaap Fischer - Hans Franken - Ida Gerhardt - Oscar Hammerstein - Erik Hazelhoff Roelfzema - Jaap de Hoop Scheffer - Mariska Hulscher - Jan Kalff - Chris van der Klaauw - Johannes Kneppelhout - Benk Korthals - Frits Korthals Altes - Rudolf de Korte - Kees van Lede - Ivo Opstelten - Piet Paaltjens - Alexander Pechtold - Mariko Peters - Annie Romein-Verschoor - Hein Schermers - Melanie Schultz van Haegen - Max van der Stoel - Olaf Stuger - Morris Tabaksblat - Erica Terpstra - Herman Tjeenk Willink - Maxime Verhagen - Paul Verhoeven - Paul van Vliet - Nout Wellink
D66 en VVD dan.
Greet?quote:Op zondag 16 maart 2014 02:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het zal bij de VVD trouwens over het algemeen ook wel meevallen, aangezien Greet er ook makkelijk een leuke positie kon bereiken.
Die fascist.quote:
Hij heeft zijn ware aard weer mooi geėtaleerd.quote:Op zondag 16 maart 2014 02:54 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Dhr. Wilders greet en fascist noemen.
Bron?quote:Op zondag 16 maart 2014 03:03 schreef Perico het volgende:
Hij wil de minima en wajongers laten bloeden voor de crisis en op hen meer dan een miljard bezuinigen. Ook mogen wat hem betreft de huren nog veel meer stijgen.
Ik mis jequote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:29 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
http://politiek.blog.nl/b(...)en-sociale-zekerheidquote:
De eerste link brengt mij naar dezelfde pagina, de tweede naar een artikel op de site van de Telegraafquote:Op zondag 16 maart 2014 03:18 schreef Perico het volgende:
[..]
http://politiek.blog.nl/b(...)en-sociale-zekerheid
Het is notabene D66 zelf die samen met het CDA het systeem van toeslagen in het leven riep. Nu wil hij dus een belastingverlaging voor de rijken, die hij wil betalen door een miljard bij de toeslagen weg te halen onder meer.
Hij wil ook af van sociale huren. Hij walgt van minima, vindt het een keuze denkelijk om niet rijk te zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |