quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:01 schreef Michielos het volgende:
Ze wil toch niet luisteren. Ze wil een spannende en overagressieve tokkie, zoals zoveel meiden. Hier komt ze nooit vanaf en iemand in een volgende relatie ondervind hier ook de lasten van. En ik spreek uit ervaring want mijn ex had ook een over agressieve ex en hierdoor is onze relatie nu ook ten einde (teveel dreigementen, agressieve zaken enz. politie die niks doet enz. enz.). Je doet er niks aan, zij wil een tokkie, ze luistert toch niet dus tja.
Gewoon vergeten en hopen dat het zichzelf oplost is het enige dat je kunt doen. En hopen dat het zich enigszins positief oplostHopelijk kunnen jullie over een paar jaar hier naar terugkijken en erom lachen ofzo
Ik kan het als praktijkdeskundige leuker maken dan het is, maar zo is het nu eenmaalquote:
Hehe, sorry..quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:04 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik kan het als praktijkdeskundige leuker maken dan het is, maar zo is het nu eenmaalSommige meiden geilen op mongolen en zijn daarna verontwaardigd. Dit is gewoon een direct gevolg er van helaas
Ik zou ook anders willen, maar het is niet anders.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:07 schreef za18za18 het volgende:
[..]
Hehe, sorry..
ergens is deze post vrij komisch.
beetje dit idee:quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:13 schreef Flammie het volgende:
Het klopt wel.. meiden vallen op domme vmbo bouwvakkers en janken later als blijkt dat het geen prins op het witte paard is.... gewoon dom wijven gedrag
waar je nooit meer vanaf komtquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:22 schreef LittleLady het volgende:
Het is dat mijn ex ouder is, anders zou ik denken dat ze daarmee een relatie had, dit sluipt er gewoon in, in het begin is het allemaal leuk en is hij de liefste en aan eind zit je met een jaloers bezitterig ventje.
Wat zie je dan eigenlijk in zo'n vent? Ik snap dat echt niet aan vrouwen. Toen je hem nog leerde kennen (voordat je een relatie had). Was hij toen niet jaloers en/of bezitterig bezig? Mocht je toen niet uitgaan etc. etc? Neem toch aan dat je elkaar een beetje (maand) leert kennen voordat je echt een relatie aangaat.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:22 schreef LittleLady het volgende:
Het is dat mijn ex ouder is, anders zou ik denken dat ze daarmee een relatie had, dit sluipt er gewoon in, in het begin is het allemaal leuk en is hij de liefste en aan eind zit je met een jaloers bezitterig ventje.
Ik hoor er gelukkig al heel lang niets meer van, maar je krijgt wel een enorme emotionele dreun van zo'n vent, leerde daarna een hele leuke lieve man kennen en die heeft echt heel veel moeite moeten doen om mijn vertrouwen te winnenquote:
ik heb nu de situatie dat een vrouw dol op me is, maar het ons niet gegund is door een alles eisende en ondermijnende claimerige bezitterige ex. We hadden relatie, maar dat is helemaal kapot gemaakt en gemanipuleerd door hem (als in aanranding, mishandeling e.d.). Ik heb haar nu in geen maanden meer gesproken en/of gezien en ben 'r voor altijd kwijtquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:29 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Ik hoor er gelukkig al heel lang niets meer van, maar je krijgt wel een enorme emotionele dreun van zo'n vent, leerde daarna een hele leuke lieve man kennen en die heeft echt heel veel moeite moeten doen om mijn vertrouwen te winnen
Dat sluipt erin, in het begin merk je niets aan ze en na verloop van tijd begint het van wie is dat? en beginnen ze wat jaloers te doen, je zegt er wat van en thuis maakt hij het helemaal goed en dat gaat van kwaad tot erger tot je echt als ware gehersenspoeld bent.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:27 schreef Banaan_ het volgende:
Wat zie je dan eigenlijk in zo'n vent? Ik snap dat echt niet aan vrouwen. Toen je hem nog leerde kennen (voordat je een relatie had). Was hij toen niet jaloers en/of bezitterig bezig? Mocht je toen niet uitgaan etc. etc? Neem toch aan dat je elkaar een beetje (maand) leert kennen voordat je echt een relatie aangaat.
Ik vind als ik heel eerlijk ben, mannen wel echt een stuk rationeler hier in. Vrouwen staan er prat op dat ze sociaal sterk zijn en op dat gebied "streetsmart" zijn, maar als puntje bij paaltje komt lijken ze volledig blind te zijn en toch niet zo sterk op psychologisch gebied te zijn als ze zelf claimen(je ziet dit soort keuzes bv. gewoon echt keer op keer, niet incidenteel).quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:36 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Dat sluipt erin, in het begin merk je niets aan ze en na verloop van tijd begint het van wie is dat? en beginnen ze wat jaloers te doen, je zegt er wat van en thuis maakt hij het helemaal goed en dat gaat van kwaad tot erger tot je echt als ware gehersenspoeld bent.
Tja weet je, niemand zag het aankomen, toen ik hem leerde kennen was het ook een hele lieve man, nam me overal mee naar toe hebben toen heel veel lol gehad, alleen zodra dat rare gedrag erin sluipt dan sta je zelf ook uiteindelijk met verbazing van dat het zo ver heeft kunnen komen pfffffquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:38 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik vind als ik heel eerlijk ben, mannen wel echt een stuk rationeler hier in. Vrouwen staan er prat op dat ze sociaal sterk zijn en op dat gebied "streetsmart" zijn, maar als puntje bij paaltje komt lijken ze volledig blind te zijn en toch niet zo sterk op psychologisch gebied te zijn als ze zelf claimen.
Deze zaken zie ik bijvoorbeeld van 30 km afstand.
nja, het kan komen omdat ik sociale studies genoten heb en door veel schande rijk geworden ben dat ik zo sceptisch ben tegenover dit soort zakenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:46 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Tja weet je, niemand zag het aankomen, toen ik hem leerde kennen was het ook een hele lieve man, nam me overal mee naar toe hebben toen heel veel lol gehad, alleen zodra dat rare gedrag erin sluipt dan sta je zelf ook uieindelijk met verbazing van dat het zo ver heeft kunnen komen pfffff
Tja mijn vriend nu die zegt wel eens, dat ik gewoon zachtaardig en heel lief ben, ik maak ook niet graag ruzie, nu kijk ik wel beter uit naar wie ik tref, gelukkig is mijn vriend ook heel kalm en rustig en geen opvliegend ventje
Komt vast wel goed, het is jammer dat die ex zoveel kapot heeft gemaakt in je relatie tot zelfs de relatie zelf.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:48 schreef Michielos het volgende:
[..]
nja, het kan komen omdat ik sociale studies genoten heb en door veel schande rijk geworden ben dat ik zo sceptisch ben tegenover dit soort zaken
Ik ben i.i.g. blij voor je dat je nu een lieve vriend hebt die rustig is en geen driftkikker. Hopelijk komt het bij mij ook ooit goed en met mijn lieve ex ook <3
yep ze voeren geen drol uit. Ik had zelfs diverse voicemails als bewijs. En ze zeiden me doodleuk dat de "ALS JE 'r NOG EEN KEER ZIET, KOM IK JE BEZOEKJE BRENGEN" geïnterpreteerd kan worden als "hij komt gewoon gezellig op bezoek" en dus geen bedreiging is.. Ik was echt met stomheid geslagen...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:57 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Komt vast wel goed, het is jammer dat die ex zoveel kapot heeft gemaakt in je relatie tot zelfs de relatie zelf.
Het is me wel opgevallen, politie doet niets, zolang jij geen zichtbaar letsel hebt doen ze niets
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |