SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Mooie schwalbe Jetro
Depay en zijn kutpingels..lucky nu
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Wel echt een leuke wedstrijd
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
geluk dwing je afquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:13 schreef Tim86 het volgende:
Mooie schwalbe Jetro
Depay en zijn kutpingels..lucky nu![]()
Nee, want DS2 let altijd op en zou zich nooit zo laten verrassen tijdens het uitlikken van een hondenanus.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:16 schreef poker4lifee het volgende:
[ afbeelding ]
zou ds2 vaak zo kijken?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, want DS2 let altijd op en zou zich nooit zo laten verrassen tijdens het uitlikken van een hondenanus.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik denk eerder zo:quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:16 schreef poker4lifee het volgende:
[ afbeelding ]
zou ds2 vaak zo kijken?
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik dacht dat dit een post van Ozz wasquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:16 schreef poker4lifee het volgende:
[ afbeelding ]
zou ds2 vaak zo kijken?![]()
![]()
ouch.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:19 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit een post van Ozz was'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
moet gelijk aan linsanity denkenwel toffe docu over die nba aziaat
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Die gast was toen een paar weken lang echt geniaal goed..maar daarna nooit meer veel gepresteerd toch?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:22 schreef poker4lifee het volgende:
moet gelijk aan linsanity denkenwel toffe docu over die nba aziaat
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
geen idee nu ff zn wiki aan het checkenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die gast was toen een paar weken lang echt geniaal goed..maar daarna nooit meer veel gepresteerd toch?ging een beetje totdat dat seizoen dat hij die lakers ownde en 21 mill 3 jarig contract tekende in de zomer van 2012
idd niks geniaals meer sinds toen zo te lezenjammer
[ Bericht 5% gewijzigd door poker4lifee op 15-03-2014 19:34:05 ]'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
wie vond laatst die ieren cup nou zo lastig offline![]()
niet eens een schot op doel tegen gehad.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
maverquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:34 schreef FCsuarez het volgende:
wie vond laatst die ieren cup nou zo lastig offline![]()
niet eens een schot op doel tegen gehad.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
alleen tegen celtic maar 5-0 maar dat komt omdat fosterquote:is
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik ben gewoon een serie gaan kijken met de controller in mijn hand om af en toe een doeltrap te nemen en dingen te skippen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
alleen tegen celtic maar 5-0 maar dat komt omdat fosteris
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Is die tattoeage nieuw van Depay? Lomp groot op zijn bovenbeen?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
nu wel rond zijn oogquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:04 schreef Tim86 het volgende:
Is die tattoeage nieuw van Depay? Lomp groot op zijn bovenbeen?
pff![]()
Delph golasoooo
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Delph gaat wel een dure IF worden.
e: raakt nu ook de latAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ramires zieke dwaas
Mourinho ook nog weggestuurd
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kijken of Arsenal hiervan kan profiteren tegen Chelsea volgende week
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Eerst maar eens winnen van Spursquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:24 schreef Tim86 het volgende:
Kijken of Arsenal hiervan kan profiteren tegen Chelsea volgende week![]()
![]()
Dat gaat sowieso niet gebeuren.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:27 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Eerst maar eens winnen van SpursAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
fixedquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als je PSV supporters hoort tijdens een uitwedstrijd weet je dat je geen supporters hebtAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nou, dat ging echt niet dus he. Ik heb het 1 keer gedaan. Dacht ik: even een appje sturen. Toen ik klaar was had ik dus de enige tegengoal van de toernoooien geincasseerd.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een serie gaan kijken met de controller in mijn hand om af en toe een doeltrap te nemen en dingen te skippen.![]()
Ze klinken vast vrolijker dan jij.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als je PSV supporters hoort tijdens een uitwedstrijd weet je dat je kut supporters hebt![]()
ik hoop dat ze je vingers amputeren. Dan kun je niet meer fokken.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Val van de trap af stuk verdriet![]()
Denken dat je alleen met vingers kan typenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ik hoop dat ze je vingers amputeren. Dan kun je niet meer fokken.![]()
![]()
Dat is echt pech geweest dan. Tegen Celtic heb ik 80 minuten niet zelf gespeeld en had ik nog geen tegengoalquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, dat ging echt niet dus he. Ik heb het 1 keer gedaan. Dacht ik: even een appje sturen. Toen ik klaar was had ik dus de enige tegengoal van de toernoooien geincasseerd.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ik hoop dat ze je vingers amputeren. Dan kun je niet meer fokken.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Met zo'n lulletje ook niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denken dat je alleen met vingers kan typen![]()
Dit zegt hij elke weektwitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 15-03-2014 om 20:39:18#PSV is bezig aan een ongelooflijke reeks: 7 wedstrijden: 21 punten. Dat is meer dan de 17 wedstrijden daarvoor (20 punten). reageer retweet
![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wiedemeijer..hoe hard kan je falen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
De goal die je wist dat zou komen was dit iddquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, die zit volgend jaar wel bij een club uit het linkerrijtje. Heerenveen ofzo zou een leuke club voor hem zijn.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die Linssen kan ook wel lekker voetballenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vroeger nog tegen gespeeld, speelt erg goed bij Heracles.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die Linssen kan ook wel lekker voetballen![]()
Zivkogod![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zou ik nou een echte Twente aankoop vindenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, die zit volgend jaar wel bij een club uit het linkerrijtje. Heerenveen ofzo zou een leuke club voor hem zijn.![]()
Kunnen we niet betalen helaas. Ze hadden hem moeten halen ipv Wildnaastschiet.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, die zit volgend jaar wel bij een club uit het linkerrijtje. Heerenveen ofzo zou een leuke club voor hem zijn.![]()
Lijkt me daar te licht voor eigenlijk. Net als Mokhtar.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou ik nou een echte Twente aankoop vindenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat moet je niet zeggen Litmanen wilde Mokhtar graag bij Ajax zienquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lijkt me daar te licht voor eigenlijk. Net als Mokhtar.![]()
![]()
Dat soort spelers zijn voor de iets "grotere" clubs in de Eredivisie leuk voor erbij maar dat is het dan ook wel. Maar dat wil niet zeggen dat ze niet gekocht wordenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lijkt me daar te licht voor eigenlijk. Net als Mokhtar.![]()
![]()
Als reserve buitenspeler is daar helemaal niets mis mee. Hadden we dat stuk verdriet uit Spanje ook niet hoeven halenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:23 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dat moet je niet zeggen Litmanen wilde Mokhtar graag bij Ajax zien![]()
![]()
Daar is die echt niet goed genoeg voor.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou ik nou een echte Twente aankoop vinden![]()
quote:
ADO 2-1quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ah nicequote:
IF Jonathan (Inter). Goal en assist en vooralsnog ook een clean sheet.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als RMquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:08 schreef Tim86 het volgende:
IF Jonathan (Inter). Goal en assist en vooralsnog ook een clean sheet.
Konko 3atb systeem![]()
IF defoe.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:08 schreef Tim86 het volgende:
IF Jonathan (Inter). Goal en assist en vooralsnog ook een clean sheet.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Thanks.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:51 schreef Tim86 het volgende:
Reemi, West Ham Armero is LB, niet LM
http://wefut.com/en/player/13426Stond niet in die spreadsheet of wel?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Stond er verkeerd in jaquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:18 schreef Reemi het volgende:
[..]
Thanks.Stond niet in die spreadsheet of wel?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
oh, my bad danquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
In die spreadsheet stond alleen de oude positie en niet de nieuwe positie.. Olivera is nu een CM ipv een CF.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Thanks. Dat de enige?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
In die spreadsheet stond alleen de oude positie en niet de nieuwe positie.. Olivera is nu een CM ipv een CF.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Clichy is veel beter en ook cheap as dirtquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:23 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wel echt een prima LB voor de BPL dan.![]()
beste 433(4) middenveld van de BPL ?
Fellaini cazorla gerrard?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ramires ipv Gerrardquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:33 schreef FCsuarez het volgende:
Fellaini cazorla gerrard?![]()
had juist vraagtekens bij de high high van gerrard. is mid mid niet fijner in die formatie ?quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Toure ipv Fellainiquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:33 schreef FCsuarez het volgende:
Fellaini cazorla gerrard?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Niet mee gespeeld, maar SIF Ramsey lijkt me erg goed.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:33 schreef FCsuarez het volgende:
Fellaini cazorla gerrard?![]()
Ramires beukt gewoon goed door en zit er vaak tussen sowieso een van mijn favoriete spelersquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
had juist vraagtekens bij de high high van gerrard. is mid mid niet fijner in die formatie ?![]()
![]()
High/high is juist erg fijn imoquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
had juist vraagtekens bij de high high van gerrard. is mid mid niet fijner in die formatie ?![]()
![]()
Thnx ga hem morgen maar even maken dan.
assaidi IF Benteke nani
toure cazorla ramires
clichy vertonghen kompany walker.
cechPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Vertonghen is slechtquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:42 schreef FCsuarez het volgende:
assaidi IF Benteke nani
toure cazorla ramires
cech
Assaidi alleen als je perse een 5* skiller wilt (en dan nog zou ik eerder Taarabt kiezen)![]()
De Bruyne is de beste centrale CAM van de BPL imo. Kan niemand aan tippen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:42 schreef FCsuarez het volgende:
assaidi IF Benteke nani
toure cazorla ramires
cech
TIF Caulker op CB geen optie?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het wordt echt steeds erger. Ik kan nu niet eens meer contracten kopen in de webapp, omdat ik zelfs als ik zonder prijs zoek ik geen resultaten krijg.![]()
Jeetjequote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:56 schreef DeWesp het volgende:
Het wordt echt steeds erger. Ik kan nu niet eens meer contracten kopen in de webapp, omdat ik zelfs als ik zonder prijs zoek ik geen resultaten krijg.![]()
Hè meid.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:56 schreef DeWesp het volgende:
de bruyne al gehad wil wel eens wat anders makenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De Bruyne is de beste centrale CAM van de BPL imo. Kan niemand aan tippen.
TIF Caulker op CB geen optie?![]()
TIF caulker zal ik even kijken als ik hem kan kopen test ik hem misschien wel.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
wat is het toch fijn zoeken in de webapp![]()
#FreeTrapz![]()
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:16 schreef FCsuarez het volgende:
wat is het toch fijn zoeken in de webapp
quote:quote:![]()
Damn, wat is Banshee toch een geniale serie
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
wat de neuktwitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 15-03-2014 om 22:28:15#depay is op dit moment in het ziekenhuis. Foto's maken. Mogelijk breuk in oogkas. reageer retweet
![]()
quote:quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:38 schreef ThadCastle het volgende:
wat de neuktwitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 15-03-2014 om 22:28:15#depay is op dit moment in het ziekenhuis. Foto's maken. Mogelijk breuk in oogkas. reageer retweet
![]()
Jeetje. He Meid.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:38 schreef ThadCastle het volgende:
![]()
quote:
Die gr gr maakt het helemaal af.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Wat een mooi pakket is dat zegquote:Op zondag 16 maart 2014 01:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
25k packs en op de web app zeggen ze dat er 1 rare in zit terwijl dat niet zo is.
[ afbeelding ]
P.S. niet kopen.![]()
![]()
Echt een hele mooie gelegenheid om zo St. Pats day te vieren. Misschien ga ik volgend jaar de Ierse pub eens opzoeken tijdens St. Pats day. Door de jaren heen genoeg geld aan verdiend immers.quote:Op zondag 16 maart 2014 01:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
25k packs en op de web app zeggen ze dat er 1 rare in zit terwijl dat niet zo is.
[ afbeelding ]
P.S. niet kopen.![]()
Vooral doen en nooit meer terug komenquote:Op zondag 16 maart 2014 01:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Echt een hele mooie gelegenheid om zo St. Pats day te vieren. Misschien ga ik volgend jaar de Ierse pub eens opzoeken tijdens St. Pats day. Door de jaren heen genoeg geld aan verdiend immers.![]()
Hou je bek idioot.quote:Op zondag 16 maart 2014 01:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vooral doen en nooit meer terug komen![]()
Toefjes kan je herkennen aan zijn bruine anjerquote:Op zondag 16 maart 2014 01:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is goed. Je kan me herkennen aan een rode roos
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
die EA packs lijkt met niet dat er 25K uit gehaald kan worden.
LB![]()
het gaat radu IF cana en marchetti worden
[ Bericht 36% gewijzigd door FCsuarez op 16-03-2014 09:27:39 ]Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wel wat kwaliteit ingeleverd denk ik...quote:Op zondag 16 maart 2014 09:11 schreef FCsuarez het volgende:
die EA packs lijkt met niet dat er 25K uit gehaald kan worden.
[ afbeelding ]
LB![]()
het gaat radu IF cana en marchetti worden![]()
wil ze gewoon wel eens proberen. dit is hem geworden.quote:Op zondag 16 maart 2014 10:06 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wel wat kwaliteit ingeleverd denk ik...
cana kan vervangen worden door IF chiellini of bonucciPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Twee van die groene pakketjes gekocht, eerste was kut (beste/duurste speler Sirigu) en de tweede had dit:
is alsnog verlies zelfs met een IF![]()
![]()
![]()
Moet je maar naar DS2 luisterenquote:Op zondag 16 maart 2014 11:12 schreef DutchSL het volgende:
Twee van die groene pakketjes gekocht, eerste was kut (beste/duurste speler Sirigu) en de tweede had dit:
[ afbeelding ]
is alsnog verlies zelfs met een IF![]()
![]()
![]()
denk dat je beter 3 7.5K packs had kunnen kopen, zit minder verlies in gok ik zomaar.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
DMet 5 5k packs maak je nog minder verlies.quote:Op zondag 16 maart 2014 11:17 schreef FCsuarez het volgende:
denk dat je beter 3 7.5K packs had kunnen kopen, zit minder verlies in gok ik zomaar.![]()
is de kans op goede profit ook minder natuurlijkquote:Op zondag 16 maart 2014 11:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
D
[..]
Met 5 5k packs maak je nog minder verlies.
#FreeTrapz![]()
welke positie kaartjes zijn een beetje coins waard? Ik probeer op de web app te kijken maar die faalt nogal.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
cdm/cm, cm/cdmquote:Op zondag 16 maart 2014 11:19 schreef over_hedge het volgende:
welke positie kaartjes zijn een beetje coins waard? Ik probeer op de web app te kijken maar die faalt nogal.
cam/cm, cm/cam
2500 bin
Tenminste daar verkoop ik ze voor, misschien zijn ze wel meer waard..![]()
CDM-CM CAM-CMquote:Op zondag 16 maart 2014 11:19 schreef over_hedge het volgende:
welke positie kaartjes zijn een beetje coins waard? Ik probeer op de web app te kijken maar die faalt nogal.
verkocht er net eentje voor 5K weet niet meer welkePak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
tnxs! Heb nog 50k nodig. en echt nog te veel van die kaartjes in mijn club zitten.quote:Op zondag 16 maart 2014 11:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
cdm/cm, cm/cdm
cam/cm, cm/cam
2500 bin
Tenminste daar verkoop ik ze voor, misschien zijn ze wel meer waard..
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ligue 1, BBVA en Bundesliga manager league kaartjes zijn ook wel wat waard als je die nog hebtquote:Op zondag 16 maart 2014 11:21 schreef over_hedge het volgende:
[..]
tnxs! Heb nog 50k nodig. en echt nog te veel van die kaartjes in mijn club zitten.
En Mourinho (J. Dos Santos..)/Wenger/Löw![]()
en anders de overige bende, denk dat ik ook nog wel voor 200K aan consumables heb ik de club..quote:Op zondag 16 maart 2014 11:22 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ligue 1, BBVA en Bundesliga manager league kaartjes zijn ook wel wat waard als je die nog hebt
alleen wanneer ga je het verkopen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Heb nog best veelquote:Op zondag 16 maart 2014 11:22 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ligue 1, BBVA en Bundesliga manager league kaartjes zijn ook wel wat waard als je die nog hebt
En Mourinho (J. Dos Santos..)/Wenger/LöwDie 50 k gaat zeker lukken. Dankje
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
reken eens uit wat je aan contracten en fitness in je club hebt. zal je nog van schrikkenquote:Op zondag 16 maart 2014 11:25 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Heb nog best veelDie 50 k gaat zeker lukken. Dankje
#FreeTrapz![]()
Ik heb alles verkocht op mijn twee tradeaccounts behalve slechte manager league kaarten (= bijna alles) en kits/badges e.d., die verkopen echt niet of nauwelijks.![]()
jaquote:Op zondag 16 maart 2014 11:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
reken eens uit wat je aan contracten en fitness in je club hebt. zal je nog van schrikkenAlleen daar heb ik geen zin in om die allemaal te gaan verkopen. AL valt fitness nog wel mee. Omdat ik meestal maar met 1 team speel dus om de paar wedstrijden fitness gebruik.
Contracten en fitness verkopen wel heel slecht de laatste dagen bij mij. Heb alle prijzen met 50 coins omlaag gegooid en nog steeds verkopen ze minder dan normaal.![]()
Heb ook nog 60 chem kaartjes. Die if benzema gaat dus wel lukken.
ga je een fransen IF team makenquote:Op zondag 16 maart 2014 11:28 schreef over_hedge het volgende:
Heb ook nog 60 chem kaartjes. Die if benzema gaat dus wel lukken.
[ afbeelding ]
#FreeTrapz![]()
Nee. Gewoon liga bbva. Bedacht me dat ik dat nog niet gemaakt had deze fifa. Die stats van sif pedroquote:
objectionquote:Op zondag 16 maart 2014 11:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee. Gewoon liga bbva. Bedacht me dat ik dat nog niet gemaakt had deze fifa. Die stats van sif pedro
[ afbeelding ]
jammer dat ze geen goede franse keeper hebben dit jaar.
#FreeTrapz![]()
Leuk teampjequote:Op zondag 16 maart 2014 11:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
objection
[ afbeelding ]
jammer dat ze geen goede franse keeper hebben dit jaar.
Alleen wil sif pedro eens proberen en iniesta.
Enige nadeel van bbva vind ik dat er niet echt goede cdm zijn. Zijn allemaal zo traag.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op zondag 16 maart 2014 11:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Leuk teampjeAlleen wil sif pedro eens proberen en iniesta.
Enige nadeel van bbva vind ik dat er niet echt goede cdm zijn. Zijn allemaal zo traag.
Dit had ik. Xabi Alonso was geweldig. Heb nu een team in hetzelfde systeem met De Rossi, die is echt veel minder goed op de 1 of andere manier voor mij.
Ik weet dat het statwise nergens op slaat..![]()
Zoveel coins heb ik nietquote:Op zondag 16 maart 2014 11:40 schreef DutchSL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit had ik. Xabi Alonso was geweldig. Heb nu een team in hetzelfde systeem met De Rossi, die is echt veel minder goed op de 1 of andere manier voor mij.
Ik weet dat het statwise nergens op slaat..Moet het met de nif spelers doen. heb wel sif pedro, sif sanchez en straks dus if benzema
hier inspiratieloos weet echt niet meer wat ik moet maken.quote:Op zondag 16 maart 2014 11:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zoveel coins heb ik nietMoet het met de nif spelers doen. heb wel sif pedro, sif sanchez en straks dus if benzema
#FreeTrapz![]()
Gewoon om aan te geven dat het niet uit maakt dat iemand weinig pace heeftquote:Op zondag 16 maart 2014 11:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zoveel coins heb ik nietMoet het met de nif spelers doen. heb wel sif pedro, sif sanchez en straks dus if benzema
Zoiets kan ook
Of met Matuidi en PSG-Cabaye
Kaboul ipv Sakho dan
Lloris was wel kut voor mij![]()
Zijn hier eigenlijk nog betrouwbare sites voor? En banned EA coin kopers niet?quote:Op zondag 16 maart 2014 11:36 schreef x1N2ition het volgende:
Iemand op de PS3 die 100k aan mij wil verkopen voor een schappelijk prijsje? Roept u maar!![]()
![]()
in theorie zou het beestachtig moeten spelen
#FreeTrapz![]()
Laten we het alsjeblieft niet hebben over in theorie of over op papier.quote:Op zondag 16 maart 2014 11:56 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
in theorie zou het beestachtig moeten spelen![]()
daarom zeg ik in theorie, praktijk gaan we van de week merkenquote:Op zondag 16 maart 2014 11:57 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Laten we het alsjeblieft niet hebben over in theorie of over op papier.
#FreeTrapz![]()
Busquets en Song zijn beide erg goedquote:Op zondag 16 maart 2014 11:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Leuk teampjeAlleen wil sif pedro eens proberen en iniesta.
Enige nadeel van bbva vind ik dat er niet echt goede cdm zijn. Zijn allemaal zo traag.![]()
Natuurlijk nietquote:Op zondag 16 maart 2014 11:58 schreef DutchSL het volgende:
Heeft El Shaarawy nou nog die 4* skills gekregen? Heb die hele transfer avond gemist..Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Betrouwbare sites ja, maar die zijn een stuk duurder dan bepaalde users hier.quote:Op zondag 16 maart 2014 11:55 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Zijn hier eigenlijk nog betrouwbare sites voor? En banned EA coin kopers niet?![]()
Ben-Hatira en Elyou.quote:Op zondag 16 maart 2014 12:50 schreef el-blanchito het volgende:
Welke Silvers zijn gelijkwaardige LW's aan Depay?![]()
![]()
Dit zal zeker nog veel moeten opleveren
[ Bericht 18% gewijzigd door mvdk_ op 16-03-2014 13:05:49 (dubbele fotofix) ]:)![]()
![]()
is de enige speler die in de buurt komt qua pace + shooting + skills + strength
Nou vooruit, en Drenthe maar die heeft wel 2* weak foot.
Beide wel linkspoten.![]()
buy low sell high. all you gotta know boyquote:Op zondag 16 maart 2014 13:15 schreef mvdk_ het volgende:
Oké kan ik van iemand een spoedcursus traden krijgen?
1.5k slaat nergens opPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Was het leven maar zo gemakkelijk. Gewoon zelf een beetje uitzoeken, je hoeft er echt niet hoogbegaafd voor te zijn.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:15 schreef mvdk_ het volgende:
1.5k slaat nergens op![]()
76 rated non shiny spelers kopen voor 300 coinsquote:Op zondag 16 maart 2014 13:15 schreef mvdk_ het volgende:
1.5k slaat nergens op
discarden voor profit![]()
4 Coins profit :/quote:Op zondag 16 maart 2014 13:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
76 rated non shiny spelers kopen voor 300 coins
discarden voor profit:)![]()
Je moet ergens beginnen hèquote:Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Verwachten dat je met 1 bericht gelijk tips krijgt waar je in no time rijk van wordt... We zijn het UWV niet.quote:![]()
Ik weet wel een paar spelers waar echt veel coins in te verdienen is. Dm me maar als je het wil weten.quote:![]()
Haha sorry, ik wil gewoon gauw coins verdienenquote:Op zondag 16 maart 2014 13:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Verwachten dat je met 1 bericht gelijk tips krijgt waar je in no time rijk van wordt... We zijn het UWV niet.
:)![]()
quote:Op zondag 16 maart 2014 13:24 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Haha sorry, ik wil gewoon gauw coins verdienen![]()
![]()
En ik maar denken dat die man wat in zijn mars had.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:26 schreef Toefjes het volgende:
Jammer trouwens dat we niet elke week spelen tegen de keeper van FC Twente![]()
Je kunt ook proberen om Ibrahimovic of Ronaldo voor 300 coins te kopen, dan heb je meer winst bij het discarden.quote:
Succes!![]()
lol ik snap hem iksdeequote:Op zondag 16 maart 2014 13:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En ik maar denken dat die man wat in zijn mars had.![]()
Voor in welk team?quote:Op zondag 16 maart 2014 13:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://wefut.com/en/player/13245
Deze toch maar even gekochti'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Hij was dramatisch slecht voor mij, 2 goals in 10 wedstrijden ofzo.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://wefut.com/en/player/13245
Deze toch maar even gekocht
Maar dat zal ongetwijfeld aan mij gelegen hebben. Lewandowski stond er naast en had er ook maar 6 uit 10 ofzo.![]()
Jij kan in de toekomst kijken?quote:Op zondag 16 maart 2014 13:42 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze maar even maken nadat ik dus vanavond Neymar in een pack had op de telefoon app![]()
Essay af over waarom Nederland veiliger is dankzij Moslims![]()
![]()
![]()
Iemand die zin heeft om alles in APA-stijl om te zetten?
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Lol speel net tegen iemand die gisteren hier zn team postte. Met 5 man atb en Balotelli/Hernanes en veel IF's eromheen.. goejen speler.![]()
Confetti?quote:Op zondag 16 maart 2014 14:10 schreef m25 het volgende:
Lol speel net tegen iemand die gisteren hier zn team postte. Met 5 man atb en Balotelli/Hernanes en veel IF's eromheen.. goejen speler.![]()
![]()
![]()
![]()
En hoeveel werd het?quote:Op zondag 16 maart 2014 14:10 schreef m25 het volgende:
Konko op LWB ?quote:Op zondag 16 maart 2014 14:10 schreef m25 het volgende:
Lol speel net tegen iemand die gisteren hier zn team postte. Met 5 man atb en Balotelli/Hernanes en veel IF's eromheen.. goejen speler.
edit.
Bohhh
Die Melo was me gisteren niet eens opgevallen![]()
![]()
Ze zijn allemaal trager dan Wynne, dus het mag.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
Gewoon op elke speler behalve de keeper een paceverhogend kaartje![]()
2-1. Gelijkspel of winst voor hem had hij eerlijker gevonden gok ikquote:Hij had wel veel pech voor één wedstrijdje.
![]()
Nog nooit zoveel onzin in 1 zin gelezen.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal trager dan Wynne, dus het mag.![]()
Dit idd..quote:Op zondag 16 maart 2014 14:13 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Konko op LWB ?
edit.
[ afbeelding ]
Bohhh
Die Melo was me gisteren niet eens opgevallen![]()
Gebruik gewoon mendelay, scheelt vaak nogal wat werkquote:Op zondag 16 maart 2014 14:04 schreef el-blanchito het volgende:
![]()
![]()
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Wat is dat?quote:Op zondag 16 maart 2014 14:20 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Gebruik gewoon mendelay, scheelt vaak nogal wat werki'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
quote:Op zondag 16 maart 2014 14:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nog nooit zoveel onzin in 1 zin gelezen.
Ze zijn allemaal trager dan Wynne is sowieso gewoon een feit. Op zijn slechtst is dus 50% van die post onzin. Lijkt me sterk dat je nooit een zin hebt gelezen die 100% onzin is.
En dat het mag, ja het mag.. misschien niet volgens jouw rare hypocriete regeltjes maar dat zijn geen wetten.![]()
Was gewoon karmaquote:Op zondag 16 maart 2014 14:17 schreef m25 het volgende:
[..]
2-1. Gelijkspel of winst voor hem had hij eerlijker gevonden gok ikHij had wel veel pech voor één wedstrijdje.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat is deze
http://www.mendeley.com/
Rechtsbovenin even artikel zoeken, dan aanklikken en naar onder scrollen voor de referentiewijze.GRAAG VERWIJDEREN![]()
Ik heb 1 speler met 93 pace en de rest is allemaal veel trager. Verder zet ik geen paceverhogende kaart op elke speler.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal trager dan Wynne is sowieso gewoon een feit.
En dat het mag, ja het mag.. misschien niet volgens jouw rare hypocriete regeltjes maar dat zijn geen wetten.
Ik heb bijvoorbeeld geen Opara in mijn team.![]()
Narsingh is met afstand de snelste speler die ik dit jaar heb gebruikt zeg. Verschil met andere 90+ pace spelers is echt huge. Door die lagere dribbling denk ik..vliegt echt over het veld in ieder geval, niet normaal.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
1x tegen Narsingh gespeeld en dat was niet leuk.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:23 schreef Tim86 het volgende:
Narsingh is met afstand de snelste speler die ik dit jaar heb gebruikt zeg. Verschil met andere 90+ pace spelers is echt huge. Door die lagere dribbling denk ik..vliegt echt over het veld in ieder geval, niet normaal.![]()
Alles in apa stijl om te zetten?quote:Op zondag 16 maart 2014 14:04 schreef el-blanchito het volgende:
![]()
![]()
Dat zijn toch alleen de bronnen die je even als APA moet vermelden?![]()
![]()
2 goals en een assist gewoonquote:Op zondag 16 maart 2014 14:38 schreef DutchSL het volgende:
Kut, Tadic scoorde maar 1x.
Op het verkeerde been gezet door flashscore:
[ afbeelding ]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die speelde dan ook wel echt erg goed.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:42 schreef DutchSL het volgende:
Nouja, Park kreeg hem voor 0 goals dus wie weet![]()
Oh? Ik dacht dat Tadic echt 2 goals en een assist had in deze 2-1 overwinning. Bedankt voor de opheldering.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 16 maart 2014 14:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh? Ik dacht dat Tadic echt 2 goals en een assist had in deze 2-1 overwinning. Bedankt voor de opheldering.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op zondag 16 maart 2014 14:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh? Ik dacht dat Tadic echt 2 goals en een assist had in deze 2-1 overwinning. Bedankt voor de opheldering.![]()
![]()
Het is een Limburger, laat hem lekker.![]()
Dat wel. Tadic speelde echt dramatisch slecht op die 2 momenten na. Maar ja..dat van Park was een incident..normaal kijkt EA niet zo verquote:Op zondag 16 maart 2014 14:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die speelde dan ook wel echt erg goed.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gelukkig denkt Feyenoord nog wat Pelle meedoet, die linkerflank van Heerenveen is niet opgewassen tegen Janmat en Skekken![]()
![]()
quote:Op zondag 16 maart 2014 14:48 schreef Zhano het volgende:
Gelukkig denkt Feyenoord nog wat Pelle meedoet, die linkerflank van Heerenveen is niet opgewassen tegen Janmat en Skekken
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
en die kun je gewoon opzoeken bij Google Scholar en dan op 'citeren' klikken. Kun je het zo copy-pasten.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Alles in apa stijl om te zetten?
Dat zijn toch alleen de bronnen die je even als APA moet vermelden?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ook al ben je niet opgewassen tegen Schaken, maakt geen fuck uit want hij geeft 1 goede voorzet per seizoen. Helemaal klaar met die gast.![]()
Ja ok, maar hoe zij die ballen voorgeven zou niemand wat mee kunnen. Pelle is een aardige spits maar zo'n bereik heeftie helaas niet.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:54 schreef Zhano het volgende:
[..]
Janmaat en Schaken lopen Van Anholt en Parra voorbij, maar geven gelukkig alles hoog voor![]()
Te Vrede is bijna net zo lang als Pelle..alleen een stuk slechterquote:Op zondag 16 maart 2014 14:54 schreef Zhano het volgende:
[..]
Janmaat en Schaken lopen Van Anholt en Parra voorbij, maar geven gelukkig alles hoog voor
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
lol_moyes
Had ook rood moeten zijn though.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gaat over Man U lijkt mequote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gaat nogal ja.. bizar. Dan maak je jezelf toch belachelijk als je daar wel voor fluit en geen kaart geeft.quote:![]()
Clarence
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Beter dan deze celebration: http://twicsy.com/i/yFLgNequote:Op zondag 16 maart 2014 15:13 schreef HugoohAFCA het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/social_item.asp?uid=239Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Pff, dit weet je toch als keeper. Waar komt die vrije trap anders?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Goeie trap hèquote:Op zondag 16 maart 2014 15:36 schreef Tim86 het volgende:
Pff, dit weet je toch als keeper. Waar komt die vrije trap anders?![]()
Ik snap dat ook niet helemaal met die muurtjes. Maar ik denk toch dat gasten als Eriksen heel makkelijk de bal in de verre hoek trappen als de keeper één of twee stappen te ver naar de eerste paal staat.![]()
![]()
de halfgod![]()
![]()
TIF caulker is trouwens ook best
#FreeTrapz![]()
Deze vrije trap was echt niet zuiver in de hoek...als je als keeper niets doet is het gewoon altijd een goal als de bal op doel is..onbegrijpelijk. Zo slecht stond hij ook niet opgesteld, maar hij reageerde niet eens..compleet verrastquote:Op zondag 16 maart 2014 15:38 schreef m25 het volgende:
[..]
Goeie trap hè![]()
Ik snap dat ook niet helemaal met die muurtjes. Maar ik denk toch dat gasten als Eriksen heel makkelijk de bal in de verre hoek trappen als de keeper één of twee stappen te ver naar de eerste paal staat.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
1 op 1 is toch niet zo bijzonder?quote:Op zondag 16 maart 2014 15:39 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
de halfgod![]()
![]()
TIF caulker is trouwens ook best
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Echt een mongolenactie ja.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Deze vrije trap was echt niet zuiver in de hoek...als je als keeper niets doet is het gewoon altijd een goal als de bal op doel is..onbegrijpelijk. Zo slecht stond hij ook niet opgesteld, maar hij reageerde niet eens..compleet verrast
Schaken![]()
![]()
voor mensen als jij niet tim. voor mij welquote:![]()
nog 7 assists ookdat haal ik anders zeker niet.
#FreeTrapz![]()
Fijne kapstok idd. Kan perfect een balletje vasthouden en de vleugels lanceren. Kluivert is daar ook zo goed in, maar die heeft dan ook nog een heerlijke actie in huisquote:Op zondag 16 maart 2014 15:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
voor mensen als jij niet tim. voor mij wel![]()
nog 7 assists ookdat haal ik anders zeker niet.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Echt gewoon niks op de bank ook om nog iets te kunnen nuBeide backs geel en niks om erin te wisselen
![]()
![]()
Ook echt een lamlendige pot van Heerenveen..totaal geen vertrouwen en druk naar voren. Bagger. Dan roep je het ook over jezelf af. En maar lekker Otigba op de bank houdenquote:Op zondag 16 maart 2014 15:45 schreef Zhano het volgende:
Echt gewoon niks op de bank ook om nog iets te kunnen nuBeide backs geel en niks om erin te wisselen
Kum kan wel naar LB, Anholt terug naar RB en Otigba erbij.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij is wel cheap. Had hem wat duurder verwacht als Juve speler. En aangezien echt iedereen OF 41212 BPL of 352 Serie A lijkt te spelen moet hij toch wel populair zijn..quote:Op zondag 16 maart 2014 15:48 schreef Tobi-wan het volgende:
Wel blij dat ik Asamoah gisteren niet heb gekocht. Zijn prijs is 20k lager vandaagAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tsjah, zo lang MvB trainer is blijft het reactievoetbalquote:Op zondag 16 maart 2014 15:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ook echt een lamlendige pot van Heerenveen..totaal geen vertrouwen en druk naar voren. Bagger. Dan roep je het ook over jezelf af. En maar lekker Otigba op de bank houden
Kum kan wel naar LB, Anholt terug naar RB en Otigba erbij.![]()
![]()
Poliquote:Op zondag 16 maart 2014 15:51 schreef DutchSL het volgende:
Cocu > Seedorf
En blijf maar Bonera opstellen
Urby
Bonera
Gaat nergens over.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat speelt Heerenveen al best lang. Mooi countervoetbal is niets mis mee..dat was het met Dost en Narsingh regelmatig ook. Dit is gewoon niets...Het is totaalgeenreactievoetbalquote:Op zondag 16 maart 2014 15:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
Tsjah, zo lang MvB trainer is blijft het reactievoetbal
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Normaal gesproken zit ik er best vaak naast met mijn prijsvoorspellingen maar deze keer zat ik best goed.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij is wel cheap. Had hem wat duurder verwacht als Juve speler. En aangezien echt iedereen OF 41212 BPL of 352 Serie A lijkt te spelen moet hij toch wel populair zijn..quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:28 schreef Tobi-wan het volgende:
IF Asamoah
+9 shot power
+9 volleys
+8 long shots
Voor de rest zijn het normale upgrades, gemiddeld +4 denk ik. Wat zal hij gaan kosten, rond de 30-40k?![]()
Toen zat er nog wel een idee in als we naar voren gingen, en waren er automatismen. Nu is het gewoon bal naar voren en hopen op een individuele opleving.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat speelt Heerenveen al best lang. Mooi countervoetbal is niets mis mee..dat was het met Dost en Narsingh regelmatig ook. Dit is gewoon niets...Het is totaalgeenreactievoetbal![]()
bohh even kopenquote:Op zondag 16 maart 2014 15:55 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Normaal gesproken zit ik er best vaak naast met mijn prijsvoorspellingen maar deze keer zat ik best goed.
[..]
Ook Leno en Caulker..![]()
Ja idd. Als je dan die verhalen hoort over MvB en de onvrede over hem als trainer en zijn trainingen dan klinkt dat best logisch als je dit zo ziet. Spelers worden niet beter, het team functioneert niet beter..Totaal geen progressie. En dan kon Finnbo dus lang maskeren hoe slecht het echt was. Maar die raakt lange tijd al echt geen pepernoot meer. Ook als hij scoort is hij doorgaans kansloos slecht. Je hebt er in het veld ook niets aan en speelt alleen voor zichzelf.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
Toen zat er nog wel een idee in als we naar voren gingen, en waren er automatismen. Nu is het gewoon bal naar voren en hopen op een individuele opleving.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Met de bestuurlijke onzin én een trainer die je niet beter maakt raak je aan het eind van het seizoen gewoon de halve basisploeg kwijt met weinig tot geen mogelijkheid om iets nieuws te halenquote:Op zondag 16 maart 2014 15:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja idd. Als je dan die verhalen hoort over MvB en de onvrede over hem als trainer en zijn trainingen dan klinkt dat best logisch als je dit zo ziet. Spelers worden niet beter, het team functioneert niet beter..Totaal geen progressie. En dan kon Finnbo dus lang maskeren hoe slecht het echt was. Maar die raakt lange tijd al echt geen pepernoot meer. Ook als hij scoort is hij doorgaans kansloos slecht. Je hebt er in het veld ook niets aan en speelt alleen voor zichzelf.![]()
![]()
Jup. Maar goede nieuws is dat Otigba volgende week weer speeltquote:Op zondag 16 maart 2014 15:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
Met de bestuurlijke onzin én een trainer die je niet beter maakt raak je aan het eind van het seizoen gewoon de halve basisploeg kwijt met weinig tot geen mogelijkheid om iets nieuws te halen![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Rood geven hiervoor, kom op manVooral na dat moment in de eerste helft. Nu nog wachten op de 2e geel van Marzo.
![]()
[Evert]Nordfeldt is wel een deksels goede lijnkeeper[/Evert]quote:Op zondag 16 maart 2014 16:01 schreef Zhano het volgende:
Rood geven hiervoor, kom op manVooral na dat moment in de eerste helft.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Stonden er twee op die tegelijk afliepen, de andere (ook basic, evenveel contracten) werd een bid war tot over 40k en deze niet dus![]()
![]()
Nice. Ik had 32k geboden op een Asamoah er stond een andere voor 37k BIN. Bij de ene werd ik overboden, bod ging naar 37k en de andere was natuurlijk weg. Maar vlak daarna kwam er een voor 35k BINquote:Op zondag 16 maart 2014 16:04 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Stonden er twee op die tegelijk afliepen, de andere (ook basic, evenveel contracten) werd een bid war tot over 40k en deze niet dus![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |