Grapje zeker?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:06 schreef Hyaenidae het volgende:
Ze misbruikt je alleen voor de seks.
Gauw dumpen zulke wijven.
Aannames, aannamesquote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:12 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nee, ik laat me niet misbruiken door vrouwen.
Voor haar 10 anderen.
of 10 anderen en haarquote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:12 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nee, ik laat me niet misbruiken door vrouwen.
Voor haar 10 anderen.
Je moet haar tijd gevenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:15 schreef twistro12 het volgende:
ik ben 18 jaar.
het rare is juist dat ze totaal geen typ voor misbruiken is, ze is totaal geen bitch.
lastig dit..
Niet mee eens, liever kwaliteit dan kwantiteit.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:14 schreef mergbot het volgende:
[..]
of 10 anderen en haar
33 uur, moet kunnen
Het gaat om TS, niet om jouquote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:21 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Niet mee eens, liever kwaliteit dan kwantiteit.
Ik ben geen dekhengst die 24/7 kutjes afvult.
Het verheugen op de seks die nog komen gaat is voor mij lekkerder dan het klaarkomen.
Vrouwen moeten dit maar respecteren en kunnen niet verwachten dat ik altijd maar linea recta met een boner klaarsta om ze te verwennen.
True, aangezien voor TS de keuze dunner bezaaid is kan hij misschien maar beter pakken wat hij überhaupt krijgen kan.quote:
Iets werkwoorden vervoegen regel 1?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:03 schreef twistro12 het volgende:
maar ik wil het niet uitmaken want ik vindt haar heel leuk.
Zeker wel op die leeftijd. Op jezelf wonen 54 uur per week bezig zijn met school/stage/werk houd je echt niet meer dan 3 uur per week over...quote:Op zondag 16 maart 2014 09:21 schreef J-Style het volgende:
'ze weet wel al dat ik haar vaker wil zien, we hebben er over gepraat.'
Dus.... Haar reactie?
Iemand die maar 3 uren kan missen in de week, zulk soort mensen bestaan niet.
Zeker niet op zulke jonge leeftijd.
Naast school, waar is ze dan nog meer mee bezig? Wat voor bijbaan? Wat weerhoudt haar om nog een dag naar jou toe te gaan. Meer info voor ons, betere antwoorden voor jou.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |