Ok daar haal je natuurlijk sossa van en verder nog wat droog brood en water.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht meer aan : 1 dag frituur, 1 dag pizza, 1 dag maaltijdsalade, 1 dag gebakken aardappels, 1 dag hamburgers, 1 dag spareribs en voor de rest zie ik het wel
[..]
Nog niks, want ze zijn er nog. Kijk wel hoeveel ik krijg
jajajajajajajajajjajajajajaquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat vroeg jij eerst per whatsapp!
Verder was het meer een vraag als in: "ga je zuipen vanavond?"
me2quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jogens, ik zit echt ongemakkelijk vol.
inso mattie!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:51 schreef Insomnia_ het volgende:
10 uur gewerkt
ik voel me net een negerslaaf
Lasagne hoor je zelf te makenquote:
Lekker makkelijkquote:
Wanneer heb ik daar tijd voor gehad?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Lasagne hoor je zelf te maken
ja gaat wel hard gewerktquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Met mij gaat alles goed Inso. Daar?
Wanneer gaan we nou eens meeten man.
Harde werken voor weinig geld kunnen jullie Polen wel hihaho.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja gaat wel hard gewerkt
als ik in nederland ben toch
maar weet niet wanneer dat is
Pics van C_A zonder broek.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:05 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga even een andere broek aan doen.
Einde bericht
Ik krijg maar 5 euroquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ok daar haal je natuurlijk sossa van en verder nog wat droog brood en water.
Staan op Netflix wel een paar.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:07 schreef Helpmefok het volgende:
Iemand hier nog interessante documentaires oid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |