De Saquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]+
Dit was voor de beker. Ik moest wel dit elftal opstellen aangezien ik maar 1 dag rust had.
Ik heb ook een vrij smalle eerste selectie.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij speelt wel erg snel met die jeugdspelers
Kijk er nu naarquote:
Als je geld hebt moet je Batshuayi halen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb ook een vrij smalle eerste selectie.
Ik speel niet meer met spitsen. Da's overrated.
Jouw mening boeit ook niemand op het moment, vetklep.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dit boeit helemaal niemand, Flappie.
Nee.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je geld hebt moet je Batshuayi halen.
JE MOET JE TERINGMUIL HOUDEN ANDERS KOM IK JE IN LEIDEN OPZOEKEN KUTFRIESquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jouw mening boeit ook niemand op het moment, vetklep.
Ik hoop dat de kutfriezen morgen Feyenoord inpakken op de counter.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
JE MOET JE TERINGMUIL HOUDEN ANDERS KOM IK JE IN LEIDEN OPZOEKEN KUTFRIES
Ik hoop dat je een druiper oplooptquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop dat de kutfriezen morgen Feyenoord inpakken op de counter.
Dat kan.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een druiper oploopt
Echt heel boeiend en heftig om te zien.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kijk er nu naarBegint al gelijk goed
quote:Nu heb ik een hekel aan pedo's, maar waarom is een blanke wel met foto en/of naam te bezichtigen, en zie je dat niet bij moslims en nikkers etc?
die zwartjes voelen pijn toch ook heel anders dan wijquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:03 schreef Helpmefok het volgende:
http://www.stormfront.org/forum/t764042/
[..]. Stormfront. Het enige forum ter wereld waar niet de pedoseksuele daad het grootste probleem is, maar het feit dat een 'nikker' niet op eenzelfde manier in beeld gebracht wordt na pedoseksuele handelingen.
'Zwartjes'?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:11 schreef Saind het volgende:
[..]
die zwartjes voelen pijn toch ook heel anders dan wij
Welterusten ouwe reusquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb de wind even op mijn kamer toegelaten. Het raam gaat weer dicht, de gordijnen worden geslotne.
Ik ga in bed liggen en weer van GoT genieten.
Auf Wiedersehen zoals de Duitsers zeggen.
S03E07
quote:Recentelijk probeerde ik naar Frankrijk te bellen, helaas was de lijn alweer bezet![]()
Die is tof jaquote:
Heb je gisteren gekorfbald?quote:Op zondag 16 maart 2014 09:44 schreef Ajacied422 het volgende:
nog 1 aflevering te gaan van GoT.
Maar ik moet eerst HW machen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |