Jij vroeg of ik iemand op het oog had om mijn pijlen op te richten en die heb ik niet, maar aangezien ik naar een kleinschalige verjaardag ga om daarna de stad in te gaan is het altijd een mogelijkheid.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarvoor behoort seks dan tot de mogelijkheden?
wow wacht effe..... je gaat de stad in. Welke stadquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij vroeg of ik iemand op het oog had om mijn pijlen op te richten en die heb ik niet, maar aangezien ik naar een kleinschalige verjaardag ga om daarna de stad in te gaan is het altijd een mogelijkheid.
Daar merken ze niks van als je ze zuigt.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gedver JR dan stink ik heel de avond uit me bakkes
Den Haag, hadden we anders gemeet in Rotterdam?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wow wacht effe..... je gaat de stad in. Welke stad
Grappig zeg, nu lig je zeker op de grond van het lachen?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar merken ze niks van als je ze zuigt.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou ja, heel misschien ga ik naar Rotterdam. Dus de kans was groot geweestquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Den Haag, hadden we anders gemeet in Rotterdam?
Nou het was geen grap...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Grappig zeg, u lig je zeker op de grond van het lachen?
Ach, krijg je iig saus binnen als je dat niet bij de shoarma had.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Grappig zeg, nu lig je zeker op de grond van het lachen?
Rotterdam is namelijk zo kleinquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou ja, heel misschien ga ik naar Rotterdam. Dus de kans was groot geweest
Wow. Is dit nu een coming out post of wat?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
JR spreekt blijkbaar uit ervaring.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow wacht je meende het, hihaho
Ja eigenlijk wel.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow. Is dit nu een coming out post of wat?
Beetje vlak vlees qua vlees met stukken pees erin. Doe dan tenminste gyrosquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel.
Ik ben dol op shoarma
Kebab vind ik ook lekkerder.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beetje vlak vlees qua vlees met stukken pees erin. Doe dan tenminste gyros
Dat verbaast me niets, vrijwel iedere kunstenaar is homo.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:39 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik heb patat gegeten.
JR zuigt aan piemels.
Ow jaquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rotterdam is namelijk zo klein
quote:
Het was lekkerquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:08 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik eet restje rijst met kip en daarnaast een broodje tartaar
Ga je verhuizen?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vanaf morgen moet ik zelf elke dag het eten verzinnen
Nee mijn ouders gaan op vakantie.quote:
Eerder "holy shit die praat veel"quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:11 schreef charmed_angel het volgende:
Als je me in het echt mee zou maken dan denk je![]()
wow
Ja toch hmf
Een paar bukkakeparties afgaan en je hebt ook je calorieën wel binnen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee mijn ouders gaan op vakantie.
Dus eigenlijk maar voor één week. Als ik dat overleef hihi.
PICS VAN JE OUDERSquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij praat het meestquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Eerder "holy shit die praat veel"
Nee hoor, je bent een topwijf
1 dag pasta, 1 dag aardappels, 1 dag rijst, 1 dag pizza,1 dag couscous,1 daag maaltijdsalade en 1 dag lasagna.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Huh wat, wanneer heb ik dat gevraagd?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij praat het meest
Je vraagt zuipen, maar je krabbelt terug
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Huh wat, wanneer heb ik dat gevraagd?
quote:
Hoeveel eckies heb je gekregen voor de boodschappen?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat vroeg jij eerst per whatsapp!quote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een paar bukkakeparties afgaan en je hebt ook je calorieën wel binnen.
Ik dacht meer aan : 1 dag frituur, 1 dag pizza, 1 dag maaltijdsalade, 1 dag gebakken aardappels, 1 dag hamburgers, 1 dag spareribs en voor de rest zie ik het welquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:45 schreef Mansjester het volgende:
[..]
1 dag pasta, 1 dag aardappels, 1 dag rijst, 1 dag pizza,1 dag couscous,1 daag maaltijdsalade en 1 dag lasagna.
Klaar is Kees
Nog niks, want ze zijn er nog. Kijk wel hoeveel ik krijgquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoeveel eckies heb je gekregen voor de boodschappen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |