Genoeg inspiratie kunnen opdoen met de top500 van de afgelopen dagenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het was echt gezellig
Wij maakte er een disco van, ikke achter de muziek
Wij mogen er nooit meer achter staan geloof ik
Ja en weet je, de mensen vonden het nog leuk ookquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Genoeg inspiratie kunnen opdoen met de top500 van de afgelopen dagen
en mooi.
C_A waarom heb ik de ene dag echte krullen en de andere slechts slag in mijn haar? Ik kan niet omgaan met dat soort veranderingen
Ik moet nog eten. Ik drink nu bier.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb net 4 zeer behoorlijke broodjes shoarma/sla/saus naar binnen gewerktWat eten jullie of wat hebben jullie gegeten?
Lekker hoor.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb net 4 zeer behoorlijke broodjes shoarma/sla/saus naar binnen gewerktWat eten jullie of wat hebben jullie gegeten?
Het is weekend, dus doe lekker gek, meid!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik moet nog eten. Ik drink nu bier.
Beetje rare volgorde vind je niet?
Patat.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lekker gek! Me like!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het is weekend, dus doe lekker gek, meid!
Hup, kleren uit, foto's maken en naar mij DM'enquote:
waaromquote:
Als je me in het echt mee zou maken dan denk jequote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:10 schreef Tyron het volgende:
ben blij dat ik niemand van jullie in het echt ken
Uhmmm.... zo ver ga ik nou ook weer niet boefjequote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hup, kleren uit, foto's maken en naar mij DM'en
Ik ook en dat gaat ook wel weer lukken. Als ik zo doorga moet ik echt nog gaan sporten, bah zwetenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:09 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb zin in muziek, drank en ........
Dus als ik meer zing onder de douche heb ik op sommige dagen geen halve afro zoals nu?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:07 schreef charmed_angel het volgende:
Uh je haar.... uhmz geen idde
Mijn haar zit nu perfectIk heb het gewassen en heb staan zingen onder de douche. Misschien helpt dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben toch zo aandachtsgeil![]()
Raar mannetje datquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bruno bedreigde mij over de DM kennelijk hebben jullie twee een vete onderling.
Het was te proberen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uhmmm.... zo ver ga ik nou ook weer niet boefje
Ah. Aangezien het steeds moest gebeuren heb je er gelukkig weinig van aangetrokkenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en weet je, de mensen vonden het nog leuk ook
Maar hij werd steeds zachter gezet door de kantine-baas-mevrouw
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook en dat gaat ook wel weer lukken. Als ik zo doorga moet ik echt nog gaan sporten, bah zweten
[..]
Dus als ik meer zing onder de douche heb ik op sommige dagen geen halve afro zoals nu?Seks?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben toch zo aandachtsgeil
Ja klopt, je moet zingen onder de douche. Ik zong het vliegerlied, misschien helpt dat![]()
Film het even voor me.quote:
Ik noteer het. Al zal ik het vliegerlied wel goed moeten instuderen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Seks?
Ja klopt, je moet zingen onder de douche. Ik zong het vliegerlied, misschien helpt dat
Je moet wel het dansje er bij doenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik noteer het. Al zal ik het vliegerlied wel goed moeten instuderen.
En seks behoort tot de mogelijkheden. Valt ook goed te combineren.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sorry ging te snel. ik ben al geweest
Nee eigenlijk niet. Spanning en sensatie al met al.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je moet wel het dansje er bij doen![]()
Ja? Heb je wat potentiele kandidaten voor vanavond?
Waarvoor behoort seks dan tot de mogelijkheden?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet. Spanning en sensatie al met al.
En even het dansje instuderen. Ik zal de resultaten noteren en doorgeven.
Geen idee, ik heb nog geen toetje op.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:18 schreef Tyron het volgende:
hoezo voelt na een toetj mijn buik altijd vol
ga eten nuquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb nog geen toetje op.
Ik heb nog geen eens gegeten
samen met hmfquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik weet niet wat. Ik wacht op een appje, en dan eet ik misschien wat in de stad.
Daar was je niet de enige in denk ikquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het een kloon van Knut was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |