Wat je hier typt kan je net zo goed over TS zeggen juist in deze situatie.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:35 schreef Michielos het volgende:
wat een dom wijf ookLukt het niet, dan doe je het toch gewoon een tweede keer? Wat maakt dat nu uit man
Vrouwen hebben echt die ongelooflijke gave om van kleine muggetjes gigantische olifanten te maken
Laat je niet van de wijs brengen man, gewoon doorgaan
kloptquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:39 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Wat je hier typt kan je net zo goed over TS zeggen juist in deze situatie.
Niet meer luchtig genoeg?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:06 schreef Paganitzu het volgende:
Klopt
Het is over, ze vond het nu niet meer luchtig genoeg.
Volgende keer beter, ik weet wat me te doen valt.
Ik heb geen behoefte om te vragen wat ze er mee bedoelt, maar ik krijg het idee dat ze gewoon iets leuks zonder moeite en verplichtingen wilde hebben.quote:
Geen initatief en ook eens lui/onverschillig.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:08 schreef Paganitzu het volgende:
[..]
Ik heb geen behoefte om te vragen wat ze er mee bedoelt, maar ik krijg het idee dat ze gewoon iets leuks zonder moeite en verplichtingen wilde hebben.
Bedankt voor deze harde, maar ware, reactie.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geen initatief en ook eens lui/onverschillig.
Gaat helemaal goed komen met jou. Oh wacht, dat kan niet, want je hebt geen feedback. Je vult nu zelf de gaten in met je aannames.
Nu moet je haar juist verrassen met een dinertje en aansluitend gelijk poging 2quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:06 schreef Paganitzu het volgende:
Klopt
Volgende keer beter, ik weet wat me te doen valt. Pijnlijk maar leerzaam moment dan maar, baal wel enorm.
Dit. Waarom vertel je haar dat?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:26 schreef Chai het volgende:
Ze reageerde heftig, omdat ze wsl dacht dat het voor jou een big issue is doordat je het ging vertellen in plaats van gelijk het initiatief nemen voor poging 2.
Met beschermhelm. Je kan het niet veilig genoeg doen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:48 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Nu moet je haar juist verrassen met een dinertje en aansluitend gelijk poging 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bassie en Adriaan: altijd blijven lachen!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:53 schreef Paganitzu het volgende:
Tijd geleden iemand ontmoet en het ging allemaal goed. Ze is echt prachtig en enorm lief. Uiteindelijk nam ze initiatief nam om te zoenen. Het ging echter mis en raakte haar neus. Uit schaamte draaide ik vervolgens mijn hoofd weg en ze dacht dat ik haar afwees. Toen zei ik uiteindelijk dat ik nog nooit gezoend had. Ze schrok hier enorm van. Dat ik zo'n hele knappe en leuke, lieve en fijne jongen was, hoe dat in godsnaam mogelijk was. Dat ze dit echt niet verwacht had. We konden niet verder praten omdat ze laatste trein moest halen. Dag later kreeg ik bericht dat ze het een hele ongemakkelijke situatie vind en het niet zo goed meer weet.
Oh, wat doet dit pijn. Niet persé de twijfel aan haar kant, ook al is dat ook echt klote. Maar de heftige reactie van haar op het gegeven dat ik nog geen ervaring heb. Het voelt echt alsof er iets gigantisch mis is met me, om als bijna 23-jarige nog niet gezoend te hebben. Is het dan echt zo'n big issue? Ik ben echt zo kwaad op mezelf dat ik dit mogelijk verpest heb, ik had anders moeten reageren bij de zoen. Maar het is nu eenmaal gebeurd, ik kan het niet meer terug draaien.
Hetzelfde hier. En met mij is wel iets mis... En dat ga ik hopelijk oplossen met behulp van een psycholoog. Dus ik weet niet of er met jou iets mis is. Uiterlijk speelt een relatief kleine rol in het krijgen van een vriendin.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:53 schreef Paganitzu het volgende:
Tijd geleden iemand ontmoet en het ging allemaal goed. Ze is echt prachtig en enorm lief. Uiteindelijk nam ze initiatief nam om te zoenen. Het ging echter mis en raakte haar neus. Uit schaamte draaide ik vervolgens mijn hoofd weg en ze dacht dat ik haar afwees. Toen zei ik uiteindelijk dat ik nog nooit gezoend had. Ze schrok hier enorm van. Dat ik zo'n hele knappe en leuke, lieve en fijne jongen was, hoe dat in godsnaam mogelijk was. Dat ze dit echt niet verwacht had. We konden niet verder praten omdat ze laatste trein moest halen. Dag later kreeg ik bericht dat ze het een hele ongemakkelijke situatie vind en het niet zo goed meer weet.
Oh, wat doet dit pijn. Niet persé de twijfel aan haar kant, ook al is dat ook echt klote. Maar de heftige reactie van haar op het gegeven dat ik nog geen ervaring heb. Het voelt echt alsof er iets gigantisch mis is met me, om als bijna 23-jarige nog niet gezoend te hebben. Is het dan echt zo'n big issue? Ik ben echt zo kwaad op mezelf dat ik dit mogelijk verpest heb, ik had anders moeten reageren bij de zoen. Maar het is nu eenmaal gebeurd, ik kan het niet meer terug draaien.
Jullie gaven elkaar cijfersquote:Op zondag 16 maart 2014 22:24 schreef Vlaggenroof het volgende:
ik heb vorige maand voor de tweede keer gezoend in mijn leven.
ze zei dat ik het waanzinnig goed deed.
na die date nooit meer gezien ..
Misschien 2 vrouwen?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:39 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Wat je hier typt kan je net zo goed over TS zeggen juist in deze situatie.
Eerste keer sex beter we (op het moment supreme anders jaag je d'r weg) want lijkt het of je een enorme faal in bed bent, wat iedereen is de eerste keer bijnaquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:43 schreef Solo14 het volgende:
Kut voor je ts.
Je moet trouwens nooit vertellen dat je iets nog nooit gedaan hebt.
Dit. Wat n bitchquote:Op maandag 17 maart 2014 16:27 schreef seasushi het volgende:
Wat een drama queen. Omdat de eerste kus niet zo'n succes was de boel meteen afkappen want het was niet luchtig genoeg?
pfffff. ik zou me hier niet druk om maken TS. deze dame ben je maar mooi kwijt. Had je niks aan gehad
Wees blij, dit is zo'n dame met zo'n waslijst aan verplichtingen waar de jongen aan kwestie moet voldoen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:06 schreef Paganitzu het volgende:
Klopt
Volgende keer beter, ik weet wat me te doen valt. Pijnlijk maar leerzaam moment dan maar, baal wel enorm.
Dus, wanneer zet jij je move nou eens dan :squote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:43 schreef Robophatt het volgende:
Hoe langer je er mee wacht hoe groter de stap wordt.
Stap is echt te grootquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus, wanneer zet jij je move nou eens dan :s
Wat een stom mens. ''Ze weet het allemaal niet zo goed meer''quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:53 schreef Paganitzu het volgende:
Ik snap haar ook goed en zie mezelf als oorzaak en dat ik er inderdaad geen probleem van had moeten maken en niets had moeten zeggen. Al zegt ze nu dat ze blij is dat ik het uiteindelijk zei. We hadden elkaar trouwens al wel vaker gezien.quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:36 schreef grazianopelle het volgende:
Ben ik de enige die die chick wel snapt? TS maakt er meteen een heel drama van, terwijl zij waarschijnlijk gewoon dacht "leuke jongen", meer niet. Dat laatste is ook logisch omdat ze elkaar niet kennen. TS heeft het gewoon extreem awkward gemaakt en daar weet zij geen raad mee.
Volgende keer je grote mond houden en gewoon chill voor de tweede poging gaan. Niks aan de hand dan.
Ik heb alleen 1 tip; luister niet naar mensen die zeggen dat er vrouwen zijn die dat juist sexy vinden dat een man zulke dingen nooit heeft gedaan, is allemaal bullshit alleen om je goed telaten voelen verder niks.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:53 schreef Paganitzu het volgende:
Bron?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:59 schreef BloodFace het volgende:
[..]
Ik heb alleen 1 tip; luister niet naar mensen die zeggen dat er vrouwen zijn die dat juist sexy vinden dat een man zulke dingen nooit heeft gedaan, is allemaal bullshit alleen om je goed telaten voelen verder niks.
Fabeltje dus.
Als iemand echt van je houdt om jou dan boeit dat allemaal niet. Zulke zaken spelen alleen een rol voor oppervlakkige seks.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:59 schreef BloodFace het volgende:
[..]
Ik heb alleen 1 tip; luister niet naar mensen die zeggen dat er vrouwen zijn die dat juist sexy vinden dat een man zulke dingen nooit heeft gedaan, is allemaal bullshit alleen om je goed telaten voelen verder niks.
Fabeltje dus.
Dit idd.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:45 schreef Livyatan het volgende:
[..]
Als iemand echt van je houdt om jou dan boeit dat allemaal niet. Zulke zaken spelen alleen een rol voor oppervlakkige seks.
Mocht je het meisje van je dromen tegenkomen, maar ze had nog geen enkele ervaring opgedaan met wie dan ook, simpel om het feit dat ze nooit eerder de behoefte daartoe voelde met de jongens die ze voorheen ontmoette, zou jij haar dan afwijzen?
Uit al die jongens kiest ze juist jou. Waarom zou je daar iets negatiefs uithalen.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:47 schreef Paganitzu het volgende:
Het is er uiteindelijk toch van gekomen trouwens.
w0000tquote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:47 schreef Paganitzu het volgende:
[..]
Ik snap haar ook goed en zie mezelf als oorzaak en dat ik er inderdaad geen probleem van had moeten maken en niets had moeten zeggen. Al zegt ze nu dat ze blij is dat ik het uiteindelijk zei. We hadden elkaar trouwens al wel vaker gezien.
Het is er uiteindelijk toch van gekomen trouwens.
Zo raar is het trouwens niet dat hij er ongemakkelijk bij was. Als je nog niet gezoend hebt en je hoort verhalen over "Klaas zoent zo goed" en "Jantje bakt er niks van" dan ga je denken dat het een hele kunst is en het de eerste keer toch niet goed gaat.quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:36 schreef grazianopelle het volgende:
Ben ik de enige die die chick wel snapt? TS maakt er meteen een heel drama van, terwijl zij waarschijnlijk gewoon dacht "leuke jongen", meer niet. Dat laatste is ook logisch omdat ze elkaar niet kennen. TS heeft het gewoon extreem awkward gemaakt en daar weet zij geen raad mee.
Volgende keer je grote mond houden en gewoon chill voor de tweede poging gaan. Niks aan de hand dan.
Misschien hebben ze je telefoonnummer nietquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:50 schreef Paganitzu het volgende:
ThanksHet stelde echt helemaal niks voor en ik heb geen klachten gekregen
Shit, je kan best gelijk hebbenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Misschien hebben ze je telefoonnummer niet
''Ja hey Sjaak, ik bel je toch even op dat je niet zo goed kon zoenen, nou doei he''quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:03 schreef Paganitzu het volgende:
[..]
Shit, je kan best gelijk hebben
Had ik eindelijk vertrouwen op dit vlak en dan doe jij dit
![]()
Nou bedankt, en ik heb echt niemand gezoend die slechter was dan jijquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
''Ja hey Sjaak, ik bel je toch even op dat je niet zo goed kon zoenen, nou doei he''
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:09 schreef Paganitzu het volgende:
[..]
Nou bedankt, en ik heb echt niemand gezoend die slechter was dan jij
Ik dacht het, en toen zei ik het per ongeluk ookquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Niks gelogen,
Had je een soort van angst toen je het deed? Ik herinner mij precies mijn gedachten toen ik het voor het eerst deed.. "'fuck it''
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:13 schreef Paganitzu het volgende:
[..]
Ik dacht het, en toen zei ik het per ongeluk ook
En toen moest ze kotsen en stond je in de vrouwen WC de wacht te houden waarop de barvrouw de wc inkwam wat ik daar deed en toen noemde ik haar mijn vriendin en tis nooit wat geworden.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:21 schreef Paganitzu het volgende:
[..]
Ik was naderhand ook echt zo blij als een kind
Gefeliciteerd kerel. Wanneer geef je een feestje. You owe us that muchquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:21 schreef Paganitzu het volgende:
[..]
Ik was naderhand ook echt zo blij als een kind
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |