abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137761754
Tijd geleden iemand ontmoet en het ging allemaal goed. Ze is echt prachtig en enorm lief. Uiteindelijk nam ze initiatief nam om te zoenen. Het ging echter mis en raakte haar neus. Uit schaamte draaide ik vervolgens mijn hoofd weg en ze dacht dat ik haar afwees. Toen zei ik uiteindelijk dat ik nog nooit gezoend had. Ze schrok hier enorm van. Dat ik zo'n hele knappe en leuke, lieve en fijne jongen was, hoe dat in godsnaam mogelijk was. Dat ze dit echt niet verwacht had. We konden niet verder praten omdat ze laatste trein moest halen. Dag later kreeg ik bericht dat ze het een hele ongemakkelijke situatie vind en het niet zo goed meer weet.

Oh, wat doet dit pijn. Niet persé de twijfel aan haar kant, ook al is dat ook echt klote. Maar de heftige reactie van haar op het gegeven dat ik nog geen ervaring heb. Het voelt echt alsof er iets gigantisch mis is met me, om als bijna 23-jarige nog niet gezoend te hebben. Is het dan echt zo'n big issue? Ik ben echt zo kwaad op mezelf dat ik dit mogelijk verpest heb, ik had anders moeten reageren bij de zoen. Maar het is nu eenmaal gebeurd, ik kan het niet meer terug draaien.
pi_137761799
Dat heet nou een blauwtje lopen. Wen eraan, en trek hieruit je les.
pi_137761835
Niet druk om maken, alles moet de eerste keer zijn laat ze blij zijn dat jij de eerste bent, of is ze zelf een matras geweest?
pi_137761859
Eerstvolgende mogelijkheid haar zonder gêne op d'r bek pakken is je enige redding
pi_137761875
... als het nog niet te laat is
  zaterdag 15 maart 2014 @ 12:14:14 #6
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_137762274
Nou ja je raakte in ieder geval de neus. Dat is al vrij dichtbij en beter dan helemaal geen ervaring.
we dan
pi_137762448
Als ik dit zo lees is zoenen niet je probleem, maar initiatief nemen wel. Vooral met het oog op de toekomst.

Of zou je dat wel doen als de zoen goed ging?
pi_137762607
Ze reageerde heftig, omdat ze wsl dacht dat het voor jou een big issue is doordat je het ging vertellen in plaats van gelijk het initiatief nemen voor poging 2.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-03-2014 12:40:37 ]
  zaterdag 15 maart 2014 @ 12:35:32 #9
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_137762854
wat een dom wijf ook :') Lukt het niet, dan doe je het toch gewoon een tweede keer? Wat maakt dat nu uit man :')
Vrouwen hebben echt die ongelooflijke gave om van kleine muggetjes gigantische olifanten te maken :)

Laat je niet van de wijs brengen man, gewoon doorgaan :D
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 12:39:14 #10
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_137762963
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 12:35 schreef Michielos het volgende:
wat een dom wijf ook :') Lukt het niet, dan doe je het toch gewoon een tweede keer? Wat maakt dat nu uit man :')
Vrouwen hebben echt die ongelooflijke gave om van kleine muggetjes gigantische olifanten te maken :)

Laat je niet van de wijs brengen man, gewoon doorgaan :D
Wat je hier typt kan je net zo goed over TS zeggen juist in deze situatie.
we dan
  zaterdag 15 maart 2014 @ 12:45:02 #11
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_137763123
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 12:39 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

klopt :)
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_137763627
Klopt

Het is over, ze vond het nu niet meer luchtig genoeg.

Volgende keer beter, ik weet wat me te doen valt. Pijnlijk maar leerzaam moment dan maar, baal wel enorm.
pi_137763665
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 13:06 schreef Paganitzu het volgende:
Klopt

Volgende keer beter, ik weet wat me te doen valt.
Niet meer luchtig genoeg?
pi_137763693
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 13:07 schreef zarGon het volgende:

[..]

Niet meer luchtig genoeg?
Ik heb geen behoefte om te vragen wat ze er mee bedoelt, maar ik krijg het idee dat ze gewoon iets leuks zonder moeite en verplichtingen wilde hebben.
pi_137763888
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 13:08 schreef Paganitzu het volgende:

[..]

Ik heb geen behoefte om te vragen wat ze er mee bedoelt, maar ik krijg het idee dat ze gewoon iets leuks zonder moeite en verplichtingen wilde hebben.
Geen initatief en ook eens lui/onverschillig.

Gaat helemaal goed komen met jou. Oh wacht, dat kan niet, want je hebt geen feedback. Je vult nu zelf de gaten in met je aannames.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-03-2014 13:18:38 ]
pi_137764524
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 13:17 schreef zarGon het volgende:

[..]

Geen initatief en ook eens lui/onverschillig.

Gaat helemaal goed komen met jou. Oh wacht, dat kan niet, want je hebt geen feedback. Je vult nu zelf de gaten in met je aannames.
Bedankt voor deze harde, maar ware, reactie.

Ik ben echter niet onverschillig, ik verwoorde het in die reactie nogal ongelukkig. Ik baal er echt van, heb in bad zitten janken en het liefst neem ik direct de trein naar haar toe en kus en omhels haar direct wanneer ik haar zie.

[ Bericht 8% gewijzigd door Paganitzu op 15-03-2014 13:53:33 ]
pi_137764526
Kut voor je ts.

Je moet trouwens nooit vertellen dat je iets nog nooit gedaan hebt. :')
Jij zelf vind het blijkbaar een big deal om te zoenen, wat het dus helemaal niet is. Het maakt echt niet uit als je een keer elkaars neus raakt, je kan dat echt wel corrigeren naarmate je vordert.

[ Bericht 1% gewijzigd door Solo14 op 15-03-2014 13:49:38 ]
pi_137764688
quote:
Klopt

Volgende keer beter, ik weet wat me te doen valt. Pijnlijk maar leerzaam moment dan maar, baal wel enorm.
Nu moet je haar juist verrassen met een dinertje en aansluitend gelijk poging 2 ^O^
pi_137765005
gewoon terugschrijven dat je net hebt geoefend op een sinasappel, dus nu kan je wel zoenen.
lekker luchtig.

niet zo hard zijn voor jezelf, iedereen maakt fouten als ze dingen voor het eerst doen. jammer dat je een stom meisje treft die raar reageert. ze had je ook gewoon alsnog op je bek kunnen pakken.

dus, move on, volgende keer je hoofd beetje schuin houden en rustig aan, dan gaat het wel goed.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 14:54:14 #20
394352 zaktak
Laat maar.
pi_137766450
Ongemakkelijk ja... Een paar jaar geleden kwamen een meisje en ik met onze hoofden naar elkaar om te zoenen, botsen we vol met onze tanden tegen elkaar :') Gelijk daarna nog een keer geprobeerd en die poging ging overigens wel goed.
pi_137766856
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 12:26 schreef Chai het volgende:
Ze reageerde heftig, omdat ze wsl dacht dat het voor jou een big issue is doordat je het ging vertellen in plaats van gelijk het initiatief nemen voor poging 2.
Dit. Waarom vertel je haar dat? :? Het is geen hogere wiskunde of zo.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_137766978
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 13:48 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Nu moet je haar juist verrassen met een dinertje en aansluitend gelijk poging 2 ^O^
Met beschermhelm. Je kan het niet veilig genoeg doen.
En het diner wel zelf betalen, haha
pi_137768992
Kerel, niet druk over maken. Ik was er maar net een jaartje eerder vanaf. En heb toen alles prima ingehaald :) .

Ik zou t alleen niet aan de dames in kwestie vertellen. Heb je weinig mee te winnen, zoenen is zo simpel dat ze het echt niet merken. Hooguit goed of slecht zoenen, maar slechte zoeners schijnen er toch zat van te zijn. Plus dat dat extreem subjectief is.

Hoe dit nou precies fout is gegaan weet ik niet, maar zeer waarschijnlijk heeft je reactie erop het awkward gemaakt. Ik maak ook wel eens een foutje (waar ik gerus dan even om grinnik) maar als je gewoon cool blijft en doorgaat, dan wordt het echt niet zomaar awkward. Het is niet een of andere bloedserieuze hersenoperatie moet je maar denken, het gaat erom dat je er beiden plezier aan beleeft en daarvoor is perfectie totaal niet nodig.
pi_137769566
Kom op, je had de kans om haar te zoenen en je doet het niet! Natuurlijk baalt ze. Je wijst haar af (perongeluk) maar vervolgens zoen je haar niet weer :')

Bied je excuses aan en maak een nieuwe afspraak en zoen haar!

Hoop echt dat dit een trol is, ben zelfs een beetje boos op je geworden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_137769624
Dat soort shit moet je nooit zeggen man, had iets gebluft. Dan had je het wel recht kunnen brijen, nu misschien ook, maar dan moet ze je wel echt echt leuk vinden, wat na één ontmoeting niet waarschijnlijk is.

probeer in ieder geval nog een date proberen te fixen, als je dat lukt zit je wel goed. Wees een beetje alfa, en vergeet wat er gebeurd is. En met alfa bedoel ik niet, Yo bitch kom chillen :')
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
pi_137774087
Helemaal niet raar.. mensen die maagd zijn en nog nooit gezoend hebben zijn er genoeg.. zullen het echter nooit van de daken schreeuwen. De meesten die stoer willen doen zullen altijd de getallen naar boven opkrikken..
pi_137774316
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 11:53 schreef Paganitzu het volgende:
Tijd geleden iemand ontmoet en het ging allemaal goed. Ze is echt prachtig en enorm lief. Uiteindelijk nam ze initiatief nam om te zoenen. Het ging echter mis en raakte haar neus. Uit schaamte draaide ik vervolgens mijn hoofd weg en ze dacht dat ik haar afwees. Toen zei ik uiteindelijk dat ik nog nooit gezoend had. Ze schrok hier enorm van. Dat ik zo'n hele knappe en leuke, lieve en fijne jongen was, hoe dat in godsnaam mogelijk was. Dat ze dit echt niet verwacht had. We konden niet verder praten omdat ze laatste trein moest halen. Dag later kreeg ik bericht dat ze het een hele ongemakkelijke situatie vind en het niet zo goed meer weet.

Oh, wat doet dit pijn. Niet persé de twijfel aan haar kant, ook al is dat ook echt klote. Maar de heftige reactie van haar op het gegeven dat ik nog geen ervaring heb. Het voelt echt alsof er iets gigantisch mis is met me, om als bijna 23-jarige nog niet gezoend te hebben. Is het dan echt zo'n big issue? Ik ben echt zo kwaad op mezelf dat ik dit mogelijk verpest heb, ik had anders moeten reageren bij de zoen. Maar het is nu eenmaal gebeurd, ik kan het niet meer terug draaien.
Bassie en Adriaan: altijd blijven lachen! ;)

Foutjes mag. Schamen ook. Geen van beiden nodig, maar het kan gebeuren. Wat je overkwam hier kan je ook overkomen na 500 vrouwen te hebben gezoend. En dan?

Samen erom lachen, delen in elkaars vreugde, en voortzetten waar je samen zin in hebt. :)
pi_137776505
Na een paar keer gaat het wel beter.
pi_137777239
quote:

Hetzelfde hier. En met mij is wel iets mis... En dat ga ik hopelijk oplossen met behulp van een psycholoog. Dus ik weet niet of er met jou iets mis is. Uiterlijk speelt een relatief kleine rol in het krijgen van een vriendin.

En wat er mis met mij is? Nou ja misschien hetzelfde als bij jou. Je draaide ongemakkelijk je hoofd weg toen je iets fout deed. Wordt je vaak erg ongemakkelijk als je iets fout doet?
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_137822929
ik heb vorige maand voor de tweede keer gezoend in mijn leven.

ze zei dat ik het waanzinnig goed deed. :')

na die date nooit meer gezien ..
pi_137823401
quote:
14s.gif Op zondag 16 maart 2014 22:24 schreef Vlaggenroof het volgende:
ik heb vorige maand voor de tweede keer gezoend in mijn leven.

ze zei dat ik het waanzinnig goed deed. :')

na die date nooit meer gezien ..
Jullie gaven elkaar cijfers :')?
Worry is a misuse of imagination
pi_137828363
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 22:29 schreef Probability het volgende:

[..]

Rare situatie idd.
  maandag 17 maart 2014 @ 14:47:37 #33
415986 Fanest
In Infinitum Libertas
pi_137843184
Het is geen big issue.

Wat wel een big issue is, is dat jij als 23-jarige ''ze vind'' nog steeds zonder t schrijft.
  maandag 17 maart 2014 @ 16:12:20 #34
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_137846573
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 12:39 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Misschien 2 vrouwen? :')

TS is onzeker en moet gewoon eens lekker schaamteloos iemand vol op de bek pakken. Dan gaat die spanning voor het zoenen (want dat is het denk ik) ook vanzelf voorbij.
  † In Memoriam † maandag 17 maart 2014 @ 16:14:41 #35
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_137846652
Blijkbaar is dit voor haar een reden om niet door te gaan of een smoes. Geef d'r nog een kans (you're in charge!) en anders op naar de volgende. En vraag een vriendin of je op d'r mag testen, win win
:')
  † In Memoriam † maandag 17 maart 2014 @ 16:16:44 #36
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_137846741
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 13:43 schreef Solo14 het volgende:
Kut voor je ts.

Je moet trouwens nooit vertellen dat je iets nog nooit gedaan hebt. :')
Eerste keer sex beter we (op het moment supreme anders jaag je d'r weg) want lijkt het of je een enorme faal in bed bent, wat iedereen is de eerste keer bijna
pi_137847178
Wat een drama queen. Omdat de eerste kus niet zo'n succes was de boel meteen afkappen want het was niet luchtig genoeg?

pfffff. ik zou me hier niet druk om maken TS. deze dame ben je maar mooi kwijt. Had je niks aan gehad
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
  Moderator maandag 17 maart 2014 @ 17:21:19 #38
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_137849232
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 16:27 schreef seasushi het volgende:
Wat een drama queen. Omdat de eerste kus niet zo'n succes was de boel meteen afkappen want het was niet luchtig genoeg?

pfffff. ik zou me hier niet druk om maken TS. deze dame ben je maar mooi kwijt. Had je niks aan gehad
Dit. Wat n bitch :r
pi_137849951
Wat een zeikwijf. ''Ze weet het niet zo goed meer'' omdat een zoen mislukt. Alsjeblieft, dat is nou juist één van de redenen waarom er problemen op aarde zijn, mensen/vrouwen maken iets kleins veel te groot. Gewoon volgende keer alsnog zoenen. Bij de begroeting anders al even oefenen met 3 zoenen op de wang.

Jongens, jongens, waar kun je problemen van maken als vrouw zijnde?
pi_137855598
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 22:29 schreef Probability het volgende:

[..]

nee, ik zei na afloop dat ik zoende als een hamster.
ze zei; nee, verre van.

pi_137873779
Leer ervan, volgende keer gewoon nog een keer proberen, niet zeggen dat het je eerste keer is, iets voorzichtiger zijn en oogjes open houden om beter te kunnen mikken :P
Net toen je dacht dat je veilig was..
pi_137875558
Twee dingen: 1, word bijdehand. Had haar in een reactie gezegd dat ze je alle vieze truukjes mag leren. Ze zal je niet afwijzen om je zoenervaring, wel om de onzekere houding die er bij komt.

2. Bekijk het van de andere kant: je hebt nog een wereld te ontdekken. Weinig plekken zo duister als de leegte die je ervaart wanneer het leven je niets nieuws meer te bieden heeft.
You wear your smile like it was going out of fashion...
pi_137875672
Hoe langer je er mee wacht hoe groter de stap wordt.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_137876650
quote:
Klopt

Wees blij, dit is zo'n dame met zo'n waslijst aan verplichtingen waar de jongen aan kwestie moet voldoen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_137879577
Het is nu niet meer luchtig genoeg? Mis je niets aan TS, zo'n benepen kut.
You wear your smile like it was going out of fashion...
  woensdag 19 maart 2014 @ 10:43:29 #46
416020 K44S
The bearded man
pi_137916495
Merkwaardig, als ze je leuk zou vinden en ze wilt je zoenen.
Dan pakt ze toch een 2e trein? En probeer je het opnieuw ?
Althans..... dat zou je denken?
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_137920706
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 13:43 schreef Paganitzu het volgende:

[..]
heb in bad zitten janken
Hoe oud ben je ?
  woensdag 19 maart 2014 @ 13:03:26 #48
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_137920958
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 10:43 schreef Robophatt het volgende:
Hoe langer je er mee wacht hoe groter de stap wordt.
Dus, wanneer zet jij je move nou eens dan :s
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_137929991
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 13:03 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Dus, wanneer zet jij je move nou eens dan :s
Stap is echt te groot ;( Durf niet
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_137930297
Mijn eerste zoen met mijn huidige vriendin was ook totaal geen succes. Toch zijn we ondertussen al weer 7 jaar samen :9

Slap excuus dus van die chick tbh.
pi_137969801
Ben ik de enige die die chick wel snapt? TS maakt er meteen een heel drama van, terwijl zij waarschijnlijk gewoon dacht "leuke jongen", meer niet. Dat laatste is ook logisch omdat ze elkaar niet kennen. TS heeft het gewoon extreem awkward gemaakt en daar weet zij geen raad mee.

Volgende keer je grote mond houden en gewoon chill voor de tweede poging gaan. Niks aan de hand dan.
  donderdag 20 maart 2014 @ 16:41:04 #52
422449 Livyatan
kcaB eB ll'I
pi_137969933
quote:

Wat een stom mens. ''Ze weet het allemaal niet zo goed meer'' :')

Maar het schijnt inderdaad een misdaad te zijn in Nederland om op jouw leeftijd niet al minstens 10 verschillenden te hebben ''geneukt''. Want meer is het ook niet. Stel je eens voor dat iemand niet alles grijpt wat hij pakken kan.

Vergeet dat mens, ze is je duidelijk niet waard.
pi_137993580
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 16:36 schreef grazianopelle het volgende:
Ben ik de enige die die chick wel snapt? TS maakt er meteen een heel drama van, terwijl zij waarschijnlijk gewoon dacht "leuke jongen", meer niet. Dat laatste is ook logisch omdat ze elkaar niet kennen. TS heeft het gewoon extreem awkward gemaakt en daar weet zij geen raad mee.

Volgende keer je grote mond houden en gewoon chill voor de tweede poging gaan. Niks aan de hand dan.
Ik snap haar ook goed en zie mezelf als oorzaak en dat ik er inderdaad geen probleem van had moeten maken en niets had moeten zeggen. Al zegt ze nu dat ze blij is dat ik het uiteindelijk zei. We hadden elkaar trouwens al wel vaker gezien.

Het is er uiteindelijk toch van gekomen trouwens.
pi_137993732
quote:

Ik heb alleen 1 tip; luister niet naar mensen die zeggen dat er vrouwen zijn die dat juist sexy vinden dat een man zulke dingen nooit heeft gedaan, is allemaal bullshit alleen om je goed telaten voelen verder niks.
Fabeltje dus.
pi_137997104
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 02:59 schreef BloodFace het volgende:

[..]

Ik heb alleen 1 tip; luister niet naar mensen die zeggen dat er vrouwen zijn die dat juist sexy vinden dat een man zulke dingen nooit heeft gedaan, is allemaal bullshit alleen om je goed telaten voelen verder niks.
Fabeltje dus.
Bron?
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  vrijdag 21 maart 2014 @ 10:45:57 #56
422449 Livyatan
kcaB eB ll'I
pi_137997446
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 02:59 schreef BloodFace het volgende:

[..]

Fabeltje dus.
Als iemand echt van je houdt om jou dan boeit dat allemaal niet. Zulke zaken spelen alleen een rol voor oppervlakkige seks.

Mocht je het meisje van je dromen tegenkomen, maar ze had nog geen enkele ervaring opgedaan met wie dan ook, simpel om het feit dat ze nooit eerder de behoefte daartoe voelde met de jongens die ze voorheen ontmoette, zou jij haar dan afwijzen? :')

Uit al die jongens kiest ze juist jou. Waarom zou je daar iets negatiefs uithalen.

Maagdelijkheid wordt vaak geassocieerd met het zijn van een loser die niemand mee kan krijgen, maar je hebt ook mensen die wel aanbod krijgen maar er gewoon geen interesse in hebben.

Het is wat anders als je zo'n geval bent als Marc van ''Ik Heb Het Nog Nooit Gedaan''. Zo iemand is inderdaad gewoon door niemand gewild. Met het gevolg dat hij juist daardoor zelfs nog minder gewild wordt.

Maar in het geval van TS klinkt het verhaal toch wat anders.
pi_137997565
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 10:45 schreef Livyatan het volgende:

[..]

Als iemand echt van je houdt om jou dan boeit dat allemaal niet. Zulke zaken spelen alleen een rol voor oppervlakkige seks.

Mocht je het meisje van je dromen tegenkomen, maar ze had nog geen enkele ervaring opgedaan met wie dan ook, simpel om het feit dat ze nooit eerder de behoefte daartoe voelde met de jongens die ze voorheen ontmoette, zou jij haar dan afwijzen? :')

Uit al die jongens kiest ze juist jou. Waarom zou je daar iets negatiefs uithalen.

Dit idd. ^O^
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_138000558
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 02:47 schreef Paganitzu het volgende:

:D vertel!
pi_138008986
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 02:47 schreef Paganitzu het volgende:

[..]

Ik snap haar ook goed en zie mezelf als oorzaak en dat ik er inderdaad geen probleem van had moeten maken en niets had moeten zeggen. Al zegt ze nu dat ze blij is dat ik het uiteindelijk zei. We hadden elkaar trouwens al wel vaker gezien.

w0000t *O* gefeliciteerd :D
Net toen je dacht dat je veilig was..
pi_138014109
Netjes man! Hoe ging het?

quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 16:36 schreef grazianopelle het volgende:

Zo raar is het trouwens niet dat hij er ongemakkelijk bij was. Als je nog niet gezoend hebt en je hoort verhalen over "Klaas zoent zo goed" en "Jantje bakt er niks van" dan ga je denken dat het een hele kunst is en het de eerste keer toch niet goed gaat.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_138017873
Thanks :) Het stelde echt helemaal niks voor en ik heb geen klachten gekregen :P
pi_138018262
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 20:50 schreef Paganitzu het volgende:
Thanks :) Het stelde echt helemaal niks voor en ik heb geen klachten gekregen :P
Misschien hebben ze je telefoonnummer niet
Rustig aan.
pi_138018440
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 20:58 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Misschien hebben ze je telefoonnummer niet
Shit, je kan best gelijk hebben :{

Had ik eindelijk vertrouwen op dit vlak en dan doe jij dit :'(

:P
pi_138018480
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 21:03 schreef Paganitzu het volgende:

[..]

Shit, je kan best gelijk hebben :{

Had ik eindelijk vertrouwen op dit vlak en dan doe jij dit :'(

:P
''Ja hey Sjaak, ik bel je toch even op dat je niet zo goed kon zoenen, nou doei he''
Rustig aan.
pi_138018716
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 21:04 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

''Ja hey Sjaak, ik bel je toch even op dat je niet zo goed kon zoenen, nou doei he''
Nou bedankt, en ik heb echt niemand gezoend die slechter was dan jij :(
pi_138018783
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 21:09 schreef Paganitzu het volgende:

[..]

Nou bedankt, en ik heb echt niemand gezoend die slechter was dan jij :(
_O-
Niks gelogen, :P
Had je een soort van angst toen je het deed? Ik herinner mij precies mijn gedachten toen ik het voor het eerst deed.. "'fuck it''
_O-
Rustig aan.
pi_138018880
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 21:11 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

_O-
Niks gelogen, :P
Had je een soort van angst toen je het deed? Ik herinner mij precies mijn gedachten toen ik het voor het eerst deed.. "'fuck it''
_O-
Ik dacht het, en toen zei ik het per ongeluk ook :@
pi_138018916
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 21:13 schreef Paganitzu het volgende:

[..]

Ik dacht het, en toen zei ik het per ongeluk ook :@
_O- Nog beter.
Leuk juist.
Rustig aan.
pi_138019274
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 21:13 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

_O- Nog beter.
Leuk juist.
Ik was naderhand ook echt zo blij als een kind :P
pi_138019526
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 21:21 schreef Paganitzu het volgende:

[..]

En toen moest ze kotsen en stond je in de vrouwen WC de wacht te houden waarop de barvrouw de wc inkwam wat ik daar deed en toen noemde ik haar mijn vriendin en tis nooit wat geworden. *O* _O-
Rustig aan.
  maandag 24 maart 2014 @ 13:44:19 #71
424777 MrsGreen
Idealistisch
pi_138112329
Als het meisje je hierom afwijst is ze maar stom hoor
pi_138113065
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 21:21 schreef Paganitzu het volgende:

[..]

Gefeliciteerd kerel. Wanneer geef je een feestje. You owe us that much ;)
  maandag 24 maart 2014 @ 19:15:11 #73
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_138126061
Tja soms is spreken zilver en zwijgen goud
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')