Die mogen ze van mij latenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:01 schreef JaimyLee het volgende:
I'M GOING BAAACK TO FIVE OH FIIIIVEEEEEEEEEE
Als ze 505 en Crying Lightning doen ben ik al tevredenquote:
Gekquote:
Kwartierquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:09 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Mensen, binnen hoeveel tijd was het nou uitverkocht, de zaterdag?
Ik op A Certain Romance, maar dat zal er wel niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
GekDat is één van de mooiste liedjes van ze. Denk niet dat ze die doen, als Miles Kane niet mee komt.
Ik hoop vooral op Fireside
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:09 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Mensen, binnen hoeveel tijd was het nou uitverkocht, de zaterdag?
twitter:Ticketmaster_NL twitterde op zaterdag 15-03-2014 om 10:36:56Wow! De #tmTickets voor de #Pinkpop Zaterdag en Weekendkaarten zijn uitverkocht. reageer retweet
??quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
In een half uur weet ik het.!!!!
helaas verkopen zulke klootzakken de kaarten ook nog tegen hoge prijzen...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:59 schreef Lenoire het volgende:
Ongelofelijk dit: http://www.marktplaats.nl(...)end-ticket-2014.html
"Hierbij bied ik 2 weekend kaarten voor pinkpop festival aan.
Ik zou zelf gaan maar in die week ook al een vakantie geboekt, daarom moet ik er van af zien."
Daar zou ik niet op rekenenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:11 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
Ik op A Certain Romance, maar dat zal er wel niet.
Vvv.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:14 schreef the85mc het volgende:
[..]
??
Op de website staat al dat weekend en zaterdagkaarten uitverkocht zijn.
Ja, vooraf geprint.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:18 schreef the85mc het volgende:
[..]
OK, ik hoop het voor je. Zijn er kaarten gereserveerd per verkooppunt ofzo?
hoeveel heb je er zelf nodig?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:20 schreef Lenoire het volgende:
Kreeg net een mailtje van iemand die nog 3 kaartjes heeft, 1 dag actief op marktplaatsKan ze niet ophalen omdat hij druk met werk is. Hmmm... Sounds good!
Want die zijn nog niet uitverkocht denk je?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weekendkaarten op... Dus een run op de zaterdag incoming...
ik heb er twee nodig. liefst drie...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:23 schreef Lenoire het volgende:
[..]
Twee kaarten, maar ik vertrouw het sowieso niet.
Als ik ergens vooraan wil staan dan doe ik dat. Of er nou 0 of 100 mensen mee gaan.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:23 schreef Grazzle het volgende:
Zouden jullie je vrienden in de steek laten, als zij zoiets hebben achteraan, ja geen zin om helemaal naar voren te lopen?
Nee.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:24 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Want die zijn nog niet uitverkocht denk je?
Als jij niets met de andere band hebt waar ze heen gaan, dan kan je toch gerust een paar uur alleen laten toch? Het is een festival, je ontmoet zo andere mensenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:23 schreef Grazzle het volgende:
Zouden jullie je vrienden in de steek laten, als zij zoiets hebben achteraan, ja geen zin om helemaal naar voren te lopen?
Waar precies dan? Kun je niet stiekem online verkopen hahaquote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weekendkaarten op... Dus een run op de zaterdag incoming...
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik, kan nog zaterdagkaartjes kopen voor mensen evt.. Maar dat vind ik lullig voor de anderen in de rij
VVV, voor de zestiende keer. Al bijna drie uur in de rijquote:
Voorverkoop plekken kunnen nog voorraad hebben.quote:
Ja, leuk, maar wat heeft het volk dat ergens anders staat op online probeerde te er aan? Zaterdag is gewoon uitverkocht, weekend ook. Lek als je daar in de rij staat en je pakt nog wat mee, maar het is niet zo dat mensen ff op hun gemak erheen kunnen rijden en ook nog kaartjes kopen he.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
VVV, voor de zestiende keer. Al bijna drie uur in de rij
Ik zou kaarten voor anderen kunnen kopen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, leuk, maar wat heeft het volk dat ergens anders staat op online probeerde te er aan? Zaterdag is gewoon uitverkocht, weekend ook. Lek als je daar in de rij staat en je pakt nog wat mee, maar het is niet zo dat mensen ff op hun gemak erheen kunnen rijden en ook nog kaartjes kopen he.
Bijna alles wat daar nu al zit zijn oplichters!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:34 schreef Lenoire het volgende:
Oke, dit is toch een oplichter?
"Ik hoef ook niet meer wil liever iemand anders gelukkig maken als u fan bent mag u ze voor 200 ps overnemen"
Ik vraag of hij het kan bewijzen, krijg ik dit antwoord:
"Ik zou niet weten hoe. Kan met u afspreken 100 nu de rest na ontvangst"
yup.. trap er niet in.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:34 schreef Lenoire het volgende:
Oke, dit is toch een oplichter?
"Ik hoef ook niet meer wil liever iemand anders gelukkig maken als u fan bent mag u ze voor 200 ps overnemen"
Ik vraag of hij het kan bewijzen, krijg ik dit antwoord:
"Ik zou niet weten hoe. Kan met u afspreken 100 nu de rest na ontvangst"
3*90=... of 1x 175. Je zult zien dat als de andere dagen nu nauwelijks verkopen dat ze alsnog extra weekendkaarten gaan verkopen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:38 schreef peaceman het volgende:
Waarom ineens die switch naar minder weekendkaarten potver!
ik snap wel dat het meer oplevert, maar zoveel minder weekendkaarten vind ik toch echt bizar en is mede de reden dat velen die al jaren gaan nu geen kaarten hebben.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:39 schreef tofastTG het volgende:
[..]
3*90=... of 1x 175. Je zult zien dat als de andere dagen nu nauwelijks verkopen dat ze alsnog extra weekendkaarten gaan verkopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |