Had ik ook toen ik van Ideal weer op de tm site kwamquote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:35 schreef robbert007 het volgende:
Ik had een checkout error, maar het geld is wel afgeschreven, ik neem aan dat kaartjes dan gewoon binnenkomen?
Dit hoor ik organisaties altijd zeggenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:35 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Niet dus, waar baseer je dat op? Je krijgt wel een refund van je geld, maar daar heb je niks aan.
Die timer was correct.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:36 schreef lvand het volgende:
[..]
Kwam prima overeen met wanneer ik er in kon. Op een andere pc is de timer net ook vol, en eerder kon ik er ook niet in.
Ja ging vrij gemakkelijk moet ik zeggen. Bij PP was ik er pas door toen het al uitverkocht was..quote:
Idem. Verdomme.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:32 schreef remco1993 het volgende:
Pffffff... tickets zaten in m'n winkelmandje, toen technische fout bij afrekenen. Nu 'Sorry! Er is voor dit evenement momenteel geen (online) verkoop mogelijk.'
Hier ook...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:37 schreef Spaulding het volgende:
[..]
Ja ging vrij gemakkelijk moet ik zeggen. Bij PP was ik er pas door toen het al uitverkocht was..
Ach... stones concert betaal je ook makkelijk 100 euro voorquote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:38 schreef AMDB het volgende:
Whut, dagkaarten 90 euroEn dat ik dus eigenlijk maar voor één band ga
Ik wil de zondagquote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:39 schreef Retarded het volgende:
[..]
Ach... stones concert betaal je ook makkelijk 100 euro voor
Arctic Monkeys is normaal toch nog iets goedkoperquote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:39 schreef Retarded het volgende:
[..]
Ach... stones concert betaal je ook makkelijk 100 euro voor
Bij VVV kantoor bij Beurs in Rotterdam ligt er nog een hele stapel zaterdag kaartjes. Zal elders ook wel zo zijn. Ik had gewoon daar heen moeten gaan.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij verkooppunten is er nog wel kans?
Ik had dat bij lowlands vorig jaar ook. Even bellen later op de dag en toenbleek dat het gewoon goed kwamquote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:36 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Had ik ook toen ik van Ideal weer op de tm site kwam
Kreeg wel betalingsmail ook al stonden de kaarten toen nog niet bij m'n transacties op Ticketmaster. Maar inmiddels staan ze daar ook gewoon bij dus ik geloof dat ik ze gewoon binnenheb
Ja maar die veiligheidstest met die code is zo vervelendquote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:40 schreef FIFAPANISCHKUTSPEL het volgende:
Als er staat dat het reserveren niet lukt, blijf proberen.
Bij mij stond het er ook, maar veel transacties gaan fout waardoor kaarten vrijkomen, uiteindelijk na 5x proberen te reserveren heb ik 4 tickets binnen
Dit, ik heb het een aantal keer overnieuw geprobeerd en net de betaling afgerond.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:40 schreef FIFAPANISCHKUTSPEL het volgende:
Als er staat dat het reserveren niet lukt, blijf proberen.
Bij mij stond het er ook, maar veel transacties gaan fout waardoor kaarten vrijkomen, uiteindelijk na 5x proberen te reserveren heb ik 4 tickets binnen
Ze printen toch gewoon de kaarten dit jaar? Dan zouden ze daar ook tegelijk uitverkocht moeten zijn.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:40 schreef richolio het volgende:
[..]
Bij VVV kantoor bij Beurs in Rotterdam ligt er nog een hele stapel zaterdag kaartjes. Zal elders ook wel zo zijn. Ik had gewoon daar heen moeten gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |