Concerten zijn vaak langer dan festival optredens, zeker van de minder bekende bands. Speel schema's lopen van op van een uurtje voor onbekende bands vroeg op de dag, tot 1,5-2,5 uur voor sommige headliners aan het einde van de dag.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:44 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Concerten zijn toch ook korter??
Vaak kan dat alsnog, op de dag zelf verkopen veel zieke mensen via ticketswap voor een schijntje de kaartenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:48 schreef Artillerieschaap het volgende:
De Stones mogen nu overigens wel een Depeche Mode doen, dan kan ik weeks voor het festival voor een schijntje nog kaarten oppikken.
Maar goed. Zal er maar niet op rekenen. Iedereen heel veel plezier, ik ga een 4-daags stedentripje uitzoeken ter compensatie.
Zaterdag, er ligt nog "een stapel"quote:
Ja, ik heb er nu net nog 1 gekocht!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:49 schreef JochemP het volgende:
Heeft het nog zin m te blijven zoeken naar weekendkaartjes in de hoop dat er een paar terugvallen?
Maar hoe kom je nu het snelst aan weekendkaarten?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh zijn nu wel weg hoor ik weer. Lekker tegenstrijdig. Dan maar weekend.
Sta in de rij bij de vvvquote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:52 schreef tomic het volgende:
[..]
Maar hoe kom je nu het snelst aan weekendkaarten?
Jup, alleen vallen er geregeld nog kaarten terug in de verkoop doordat het niet afgerond wordt etc.quote:
Ze komen niet meer, net gehoord.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:56 schreef Braddie het volgende:
GODVERDOMME IK GA NAAR THE ROLLING STONES!!!!!!
Die ouwe fossielen waren leuk in de jaren 90 en daarvoor. Nu is het eigenlijk zielig om te zien.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:56 schreef Braddie het volgende:
snelheid waarmee jouw computer een signaal stuurt naar een server en dat signaal vervolgens weer terugkomt. Om het maar even heel makkelijk uit te leggen ... daarom ook altijd: BEKABELD INTERNET. Wifi sucks..quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
snel internet aanwezig. lage ping?
Ik was in de jaren 90 0-10 jaar, toen wist ik niet wat het was.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:57 schreef satecl het volgende:
[..]
Die ouwe fossielen waren leuk in de jaren 90 en daarvoor. Nu is het eigenlijk zielig om te zien.
godver waarom jij wel en ik nietquote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:58 schreef Queens het volgende:
Ik koop nu net weer 1 losse weekendkaart, 10 minuten geleden ook...
Niet opgeven dus als je nog niks hebt!
ehm... nee. Nog steeds een legendarische band, met genoeg goede platen om een halve dag te vullenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:57 schreef satecl het volgende:
[..]
Die ouwe fossielen waren leuk in de jaren 90 en daarvoor. Nu is het eigenlijk zielig om te zien.
Dus dat kan ook gebeuren bij dagkaarten?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:55 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Jup, alleen vallen er geregeld nog kaarten terug in de verkoop doordat het niet afgerond wordt etc.
Maakt werkelijk niets uit.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:57 schreef Retarded het volgende:
[..]
snelheid waarmee jouw computer een signaal stuurt naar een server en dat signaal vervolgens weer terugkomt. Om het maar even heel makkelijk uit te leggen ... daarom ook altijd: BEKABELD INTERNET. Wifi sucks..
Wanneer heb jij je ticket gekocht? Gewoon line?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:56 schreef Braddie het volgende:
Je hebt inderdaad soms sukkels die de betaling niet op tijd afronden, waardoor de reservering geannuleerd wordtquote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:58 schreef Queens het volgende:
Ik koop nu net weer 1 losse weekendkaart, 10 minuten geleden ook...
Niet opgeven dus als je nog niks hebt!
5 minuten geleden via Ticketmaster.be voor TW Classics.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:59 schreef richolio het volgende:
[..]
Wanneer heb jij je ticket gekocht? Gewoon line?
twitter:Ticketmaster_NL twitterde op zaterdag 15-03-2014 om 10:49:21Pinkpop fans: Er kunnen #pp14 zaterdag en weekendkaarten terugvallen in het bestelproces gedurende de dag. Blijf het proberen! reageer retweet
Nog even blijven proberen dus!twitter:festivalinfo twitterde op zaterdag 15-03-2014 om 10:56:26Het loont de moeite het te blijven proberen. Kaarten van niet afgemaakte transacties komen gedurende de dag weer beschikbaar. #pp14 reageer retweet
jazeker wel ... buiten het feit om dat veel wifi routers niet eens 100+ mbps aankunnen, zijn genoeg matige wifi routers op de markt die zorgen voor dropouts. Heb het vaak genoeg gezien.quote:
Ah, ook tofquote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:00 schreef Braddie het volgende:
[..]
5 minuten geleden via Ticketmaster.be voor TW Classics.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |