Ik kan me nog herinneren dat ik dat soort bedragen ooit in Guldens heb neergeteldquote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:24 schreef megamandy het volgende:
[..]
Volgens mij was in 2006 een weekendticket iets van 130 euro
Cirkel loopt door, is gewoon een animatie;). En waarom zou ticketmaster foute informatie in hun FAQ zetten?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:24 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Ik weet niet of het zo at random is. Ik zit met drie verschillende accounts te wachten en ze zijn ook gevorderd in de volgorde waarin ik heb ingelogd. Kan ook toeval zijn natuurlijk. Of dat cirkeltje zegt echt niets.
Als ik geen weekendkaart kan krijgen doe mij dan ook maar de zondagquote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:25 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik hoor hier niemand over de zondag. Laat mij er gewoon even voor, hebben jullie geen last meer van mij.
Same here. Het lijkt steeds meer alsof ik kansloos bezig benquote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:22 schreef ebke het volgende:
Pff, hopeloos dit.![]()
Ik ga enkel voor zaterdagkaarten, maar geloof dat ik het ondertussen wel kan schudden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom? Stones staan niet alleen op PP hoor.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:25 schreef Plasterk het volgende:
Als zaterdag is uitverkocht gaat de rij voor de weekendkaarten ook sneller.
Omdat ze zo evil als Hitler zijn. Om maar even bij die vergelijking te blijven deze week.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:25 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Cirkel loopt door, is gewoon een animatie;). En waarom zou ticketmaster foute informatie in hun FAQ zetten?
*vriendverzoek*quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:26 schreef satecl het volgende:
Onze vriendengroep heeft in totaal nu 30 kaarten
Mag ik je vriendje zijnquote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:26 schreef satecl het volgende:
Nee, daar hebben ze niks aan. Beetje infrastructuur opzetten voor 40 wachtrijen?:P Geloof mij maar, als je nu kaartjes hebt heb je gewoon geluk. Anders moet je nog even wachten.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:26 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Omdat ze zo evil als Hitler zijn. Om maar even bij die vergelijking te blijven deze week.
en ze ook alle 30 nodig? ik heb er 3 nodigquote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:26 schreef satecl het volgende:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:27 schreef Lastpost het volgende:
Bij een refresh kom ik er trouwens gewoon direct in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |