Dan ben je denk ik de enigequote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:45 schreef remco1993 het volgende:
Toch nog doorgekomen, nadat het 'uitverkocht' was: zaterdagtickets zijn binnen!
snel internet aanwezig. lage ping?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:45 schreef Retarded het volgende:
[..]
Snel internet en een lage ping... dat helpt.
Concerten zijn vaak langer dan festival optredens, zeker van de minder bekende bands. Speel schema's lopen van op van een uurtje voor onbekende bands vroeg op de dag, tot 1,5-2,5 uur voor sommige headliners aan het einde van de dag.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:44 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Concerten zijn toch ook korter??
Vaak kan dat alsnog, op de dag zelf verkopen veel zieke mensen via ticketswap voor een schijntje de kaartenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:48 schreef Artillerieschaap het volgende:
De Stones mogen nu overigens wel een Depeche Mode doen, dan kan ik weeks voor het festival voor een schijntje nog kaarten oppikken.
Maar goed. Zal er maar niet op rekenen. Iedereen heel veel plezier, ik ga een 4-daags stedentripje uitzoeken ter compensatie.
Zaterdag, er ligt nog "een stapel"quote:
Ja, ik heb er nu net nog 1 gekocht!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:49 schreef JochemP het volgende:
Heeft het nog zin m te blijven zoeken naar weekendkaartjes in de hoop dat er een paar terugvallen?
Maar hoe kom je nu het snelst aan weekendkaarten?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh zijn nu wel weg hoor ik weer. Lekker tegenstrijdig. Dan maar weekend.
Sta in de rij bij de vvvquote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:52 schreef tomic het volgende:
[..]
Maar hoe kom je nu het snelst aan weekendkaarten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |