abonnement Unibet Coolblue
  maandag 28 april 2014 @ 19:54:38 #151
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_139350766
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 19:28 schreef cafpow het volgende:
Dank U luctor! ;)

Is het altijd zo stil hier????
vroeger toen ik nog stage liep niet, maar tegenwoordig wel. Nieuwe aanwas is er bijna niet en de oude garde heeft nu allemaal een fulltime baan, dus die zijn hier overdag ook niet meer te vinden.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_139351241
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 19:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

vroeger toen ik nog stage liep niet, maar tegenwoordig wel. Nieuwe aanwas is er bijna niet en de oude garde heeft nu allemaal een fulltime baan, dus die zijn hier overdag ook niet meer te vinden.
jammer... :{ dan maar ander vermaak zoeken ;)
  maandag 28 april 2014 @ 20:15:18 #153
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_139351477
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 20:08 schreef cafpow het volgende:

[..]

jammer... :{ dan maar ander vermaak zoeken ;)
Ja, vind ik ook wel. ;(
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_139385298
stageplekken zijn ook bijna niet te vinden dus logisch wel dat er weinig stagaires zijn.
There are only 151 Pokémon.
  dinsdag 29 april 2014 @ 19:38:44 #155
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_139385558
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 19:33 schreef Eenskijken het volgende:
stageplekken zijn ook bijna niet te vinden dus logisch wel dat er weinig stagaires zijn.
Is dat?
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_139386014
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 april 2014 19:38 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Is dat?
Jep. meer dan de helft van de studenten uit mijn klas hebben geen stage kunnen vinden.
There are only 151 Pokémon.
pi_139388392
Hmm ja ligt beetje aan de sector..

Moet zeggen dat ik vrij snel (lees: 1 a 2 sollicitaties) mn stageplekken had voor allebei m'n HBO opleidingen. Waarvan bij de zeevaartschool er door de sector een stagegarantie afgegeven wordt. Maarrr ook dan worden lang niet alle stageplekken vervuld wegens allerlei selectieprocedures. En oa hierdoor zijn er klasgenoten die heel lang aan t worstelen waren om een stageplek te krijgen. Ondanks de stagegarantie.
pi_139399147
Nieuwe afstudeerstagiair meldt zich! Momenteel derde stageweek, momenteel dus aan de slag met het Plan van Aanpak :r

Wat Eenskijken hierboven zegt heb ik ook wel gemerkt. Aan de andere kant had ik toen opeens twee bedrijven binnen een enkele week die me allebei aan wouden nemen, dus het kan soms vreemd lopen...
  woensdag 30 april 2014 @ 00:39:06 #159
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_139400115
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 19:49 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

Jep. meer dan de helft van de studenten uit mijn klas hebben geen stage kunnen vinden.
Damn, in wat voor sector zit je dan? 'Wij' in de biotech kunnen echt overal en nergens aan de slag...
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_139401983
Wat ik overigens wel gemerkt heb aan mn klasgenoten die moeite hadden: allemaal alles ingezet op 1 bedrijf. Ik heb in totaal iets van 10 sollicitatiebrieven in 1 keer verstuurd.. En bij de 1e/2e was het telkens raak. Uitslag van andere bedrijven toen ook niet meer afgewacht.
pi_139402340
Ik heb ook wel snel een stage gevonden. Kon bij het eerste bedrijf terecht maar dat vond ik zelf niks.

Daarna nog 2 sollicitaties gwhad waarvan ik bij de laatste mocht blijven.

En ik heb ook klasgenoten die niks hebbem kunnen vinden maar dat zijn de die altijd alles extreem lang uitstellen en werk 3 periodes later pas inleveren, zo ook met het zoeken van stages ;)
  woensdag 30 april 2014 @ 08:43:40 #162
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_139402868
Semi overheid nu tijdelijk dus alle tijd om te posten hier ;)
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_139403542
quote:
10s.gif Op woensdag 30 april 2014 08:43 schreef jackson het volgende:
Semi overheid nu tijdelijk dus alle tijd om te posten hier ;)
werken voor de overheid is altijd leuk ;)

Hier alweer een half uurtje aanwezig op stage maar nog geen bal uitgevoerd behalve c_/. Heb ook niks te doen eigenlijk _O_
  woensdag 30 april 2014 @ 09:34:54 #164
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_139403619
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 09:28 schreef cafpow het volgende:

[..]

werken voor de overheid is altijd leuk ;)

Hier alweer een half uurtje aanwezig op stage maar nog geen bal uitgevoerd behalve c_/. Heb ook niks te doen eigenlijk _O_
Zo gaat dat vaak op die stages... Ideaal is dat. Moet zeggen dat het voor een tijdje ideaal is overheid maar de dynamiek moet je wel aanspreken hier, het mag wat bruisender.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_139403895
quote:
7s.gif Op woensdag 30 april 2014 09:34 schreef jackson het volgende:

[..]

Zo gaat dat vaak op die stages... Ideaal is dat. Moet zeggen dat het voor een tijdje ideaal is overheid maar de dynamiek moet je wel aanspreken hier, het mag wat bruisender.
Ik heb liever genoeg te doen, want de dagen gaan wel extreem langzaam nu..en dat blijft tot volgende week minimaal zo.

Enige voordeel ik hoef thuis bijna niks aan de scriptie te doen..dat doe ik hier ;) maar kan daar ook niet veel meer aan doen behalve nalezen op spelfouten..

En meer dynamiek mag er zeker bijzitten, mijn MBO stages waren zelfs veel leuker!
  woensdag 30 april 2014 @ 10:10:05 #166
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_139404222
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 09:52 schreef cafpow het volgende:

[..]

Ik heb liever genoeg te doen, want de dagen gaan wel extreem langzaam nu..en dat blijft tot volgende week minimaal zo.

Enige voordeel ik hoef thuis bijna niks aan de scriptie te doen..dat doe ik hier ;) maar kan daar ook niet veel meer aan doen behalve nalezen op spelfouten..

En meer dynamiek mag er zeker bijzitten, mijn MBO stages waren zelfs veel leuker!
Ik had ook mooiere stages bij Philips (MBO) dan mijn HBO stages... Achteraf wel ontzettend blij dat ik HBO heb gedaan :). Welke richting zit je en wat wil je straks gaan doen?
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_139404472
quote:
5s.gif Op woensdag 30 april 2014 10:10 schreef jackson het volgende:

[..]

Ik had ook mooiere stages bij Philips (MBO) dan mijn HBO stages... Achteraf wel ontzettend blij dat ik HBO heb gedaan :). Welke richting zit je en wat wil je straks gaan doen?
studierichting is business IT & management(bedrijfskundige informatica) en hoop wil graag project(management) of consultancy in te gaan. Voornamelijk vanwege de afwisseling...

En MBO dat heb ik met de hele dag neuspeuteren voltooidfiguurlijk gesproken
Dus het was geen optie om op MBO niveau te blijven...
pi_139404529
quote:
11s.gif Op woensdag 30 april 2014 00:39 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Damn, in wat voor sector zit je dan? 'Wij' in de biotech kunnen echt overal en nergens aan de slag...
ict dienstverlening. maar kregen jullie veel begeleiding vanuit school voor het zoeken/indelen van een stage? Wij kregen 1 keer een uurtje een voorlichtingsles en daarna moesten we het zelf maar uitzoeken.
There are only 151 Pokémon.
pi_139404640
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 10:22 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

ict dienstverlening. maar kregen jullie veel begeleiding vanuit school voor het zoeken/indelen van een stage? Wij kregen 1 keer een uurtje een voorlichtingsles en daarna moesten we het zelf maar uitzoeken.
Wij kregen niet eens dat. We hebben ooit een vak solliciteren gevolgd(mijn klas niet vanwege verkorte route en dat werd uitgegaan dat wij al wisten hoe te solliciteren) en een kick-off voor afstuderen waarin werd uitgelegd hoe het proces inelkaar zit.

Maar echt begeleiden voor het zoeken en indelen kregen wij niet..
  woensdag 30 april 2014 @ 10:39:30 #170
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_139404915
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 10:20 schreef cafpow het volgende:

[..]

studierichting is business IT & management(bedrijfskundige informatica) en hoop wil graag project(management) of consultancy in te gaan. Voornamelijk vanwege de afwisseling...

En MBO dat heb ik met de hele dag neuspeuteren voltooidfiguurlijk gesproken
Dus het was geen optie om op MBO niveau te blijven...
Zelf ook Bedrijfskundige Informatica gedaan en eerst sales consultant geweest, daarna Manager Operations van een stuk IT/Facilitair en nu ERP Consultant.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_139405052
quote:
14s.gif Op woensdag 30 april 2014 10:39 schreef jackson het volgende:

[..]

Zelf ook Bedrijfskundige Informatica gedaan en eerst sales consultant geweest, daarna Manager Operations van een stuk IT/Facilitair en nu ERP Consultant.
Aaa ..ok, toevallig. En bevalt het consultants werk? Zelf ga ik liever algemeen consulting doen, omdat je dan nog meer afwisseling hebt

Zit nu te vechten met excel, ik wil bepaalde rijen groeperen op 3 niveau's maar bij hte 2e niveau groepeert hij de eerste groep wel, maar de 2e niet }:|
  woensdag 30 april 2014 @ 12:41:21 #172
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_139408405
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 10:44 schreef cafpow het volgende:

[..]

Aaa ..ok, toevallig. En bevalt het consultants werk? Zelf ga ik liever algemeen consulting doen, omdat je dan nog meer afwisseling hebt

Zit nu te vechten met excel, ik wil bepaalde rijen groeperen op 3 niveau's maar bij hte 2e niveau groepeert hij de eerste groep wel, maar de 2e niet }:|
Excel, altijd een uitdaging. Ben nu maandje of twee consultant ERP, Sales consultant beviel beter maar ik vind de afwisseling en verschillende klanten in de toekomst wel uitdagend.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_139409813
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 10:22 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

ict dienstverlening. maar kregen jullie veel begeleiding vanuit school voor het zoeken/indelen van een stage? Wij kregen 1 keer een uurtje een voorlichtingsles en daarna moesten we het zelf maar uitzoeken.
Wij konden ervoor kiezen om een presentatie bij te wonen over je stageopdracht en het vinden van een stage, maar dat ging meer over aan welke eisen alles moet voldoen. Daarnaast was er aan het begin een aftrap. Begeleiding vanuit school is momenteel mwah... docent had vorige week feedback moeten geven op de uitgebreide opdrachtomschrijving, maar heeft dat niet gedaan. En nu is het meivakantie, dus reageert hij ook niet. Een beetje onhandig als je aan het Plan van Aanpak moet werken, gezien dan de kans bestaat dat dingen helemaal over moeten. En het biedt ook wel hoop voor de langere verslagen, zoals het eindafstudeerverslag...

Maar ach, leuke stagebedrijf, leuke mensen, leuke sfeer, leuke opdracht, vijf minuten fietsen vanaf huis, dus ik mag niet klagen :P
pi_139414298
Hoe zit het trouwens bij jullie qua begeleiding/sturing van school uit tijdens stage?

Heb zelf 2* half jaar op een boot gezeten, waarvan de eerste keer zonder internet. En communicatie met school is dan echt helemaal 0,0
  woensdag 30 april 2014 @ 16:44:37 #175
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_139416939
Succes nieuw volk :) .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')