Probeer jij nou op slinkse wijze een rel te veroorzaken?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil niet het een en ander opstoken tussen jullie hoor, maar ik kan deze opmerking gewoon niet plaatsen.
[..]
Zal wel Stadskanaals sarcasme zijn.

Dat probeer je zelf door aan de humor van Pietertje te twijfelenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Probeer jij nou op slinkse wijze een rel te veroorzaken?

quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In wat voor een gesprekken ben ik hier flink aangeschoten en wel beland?
Ik denk dat ik het kort ga houden.
Jimbo, hvj mis je xoxoxo
expansion gepreorderd komt goed, yolo
yayquote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In wat voor een gesprekken ben ik hier flink aangeschoten en wel beland?
Ik denk dat ik het kort ga houden.
Jimbo, hvj mis je xoxoxo
expansion gepreorderd komt goed, yolo

Nu nog een computer om het op te spelenquote:

Al je belangrijke bestanden back-uppen en dan een nieuwe HDD aanschaffenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu nog een computer om het op te spelen
Mijn computer loog een keer niet toen hij deze melding gister gaf.
[ afbeelding ]
RIP mijn computer. De herstelpogingen van mijzelf met de kennis van een aardappel hebben het niet veel beter gemaaktIk krijg de snoeren er niet meer goed in

wtfquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu nog een computer om het op te spelen
Mijn computer loog een keer niet toen hij deze melding gister gaf.
[ afbeelding ]
RIP mijn computer. De herstelpogingen van mijzelf met de kennis van een aardappel hebben het niet veel beter gemaaktIk krijg de snoeren er niet meer goed in

dit is al op zn SSD gok ikquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Al je belangrijke bestanden back-uppen en dan een nieuwe HDD aanschaffen

Back-uppen gaat wel lastig als je computer niet meer opstart alleenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Al je belangrijke bestanden back-uppen en dan een nieuwe HDD aanschaffen

SSD in zn adapterding douwenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Back-uppen gaat wel lastig als je computer niet meer opstart alleen

waarschijnlijk is je schijf nog wel te benaderenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Back-uppen gaat wel lastig als je computer niet meer opstart alleen

quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee LR is gewoon een geweldig mens

Zou wel mooi zijn. Even eruit slopen en binnenkort naar broer meenemen met iets meer verstand ervan. Alles kwijt zijn zou wel redelijk rampzalig zijnquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarschijnlijk is je schijf nog wel te benaderen
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee LR is gewoon een geweldig mens
quote:

Desktop. Gelukkig nog een laptop met SSD welteverstaan.quote:

Maar verder geen andere hardeschijf waar je even tijdelijk windows ofzo op kan zetten?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Desktop. Gelukkig nog een laptop met SSD welteverstaan.
SSDAl had ik toch liever op een wat minder radicale wijze hoeven overstappen.

Oude van laptop die ik heb laten vervangen voor een SSD, maar ja... Ik ben gemakzuchtig en laat mijn problemen voor mij oplossen. Hierdoor mis ik dit soort basiskennis om het zelf op te lossen/in te bouwenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Maar verder geen andere hardeschijf waar je even tijdelijk windows ofzo op kan zetten?

Nja wel begrijpelijk welquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oude van laptop die ik heb laten vervangen voor een SSD, maar ja... Ik ben gemakzuchtig en laat mijn problemen voor mij oplossen. Hierdoor mis ik dit soort basiskennis om het zelf op te lossen/in te bouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |