Ik zei het tegen VAquote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb toch even gekeken, want ik ben de liefheid zelve en ik snap er niks van. Hoe spreek je dat uit?
[..]
Slaap zacht.

Was jij niet die ene die wat had met Guitarist, de voormalig en geliefde mod?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb toch even gekeken, want ik ben de liefheid zelve en ik snap er niks van. Hoe spreek je dat uit?
[..]
Slaap zacht.

Sorry, verkeerd geïnterpreteerd.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zei het tegen VA![]()
maar je hebt gelijk, ik ga van foks, nog even serie kijken.
Doei allen
Jep, maar nu niet meer.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was jij niet die ene die wat had met Guitarist, de voormalig en geliefde mod?

Zijn serenades konden je niet langer beminnen?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Sorry, verkeerd geïnterpreteerd.
Later.
[..]
Jep, maar nu niet meer.

Nee, helaasch. Verder is het nog steeds een lieve en toffe gozer. Geen haat jegens hem.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zijn serenades konden je niet langer beminnen?

Kan ik me voorstellen, heel VBL verlangt nog terug naar die tijden dat hij streng doch rechtvaardig het beleid voerdequote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, helaasch. Verder is het nog steeds een lieve en toffe gozer. Geen haat jegens hem.

O, daar weet ik weinig van. Alleen wel van mensen gehoord dat hij juist niet vaak aanwezig was.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, heel VBL verlangt nog terug naar die tijden dat hij streng doch rechtvaardig het beleid voerde

Ik trek mijn eerdere uitspraak in, ze is een friend with benefits. Ja dat dekt de lading beter ja.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Oew, vertel. Wat maakt het gecompliceerd?

Tegenwoordig zijn er strengere eisen, ja, dat klopt. Doen alsof je Yvonne adoreert enzoquote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:56 schreef Fera het volgende:
[..]
O, daar weet ik weinig van. Alleen wel van mensen gehoord dat hij juist niet vaak aanwezig was.

O, dat is heel wat anders. Als dat gecompliceerd zou worden moet je er mee stoppen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:58 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik trek mijn eerdere uitspraak in, ze is een friend with benefits. Ja dat dekt de lading beter ja.

quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn er strengere eisen, ja, dat klopt. Doen alsof je Yvonne adoreert enzo
Vond je hem wel aantrekkelijker toen hij blauw was? Deelde hij notes uit in de slaapkamer?

Hij is vlak voor of net na we iets gekregen gestopt met blauw zijn. Heb er dus niet echt de vruchten of notes van geplukt.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn er strengere eisen, ja, dat klopt. Doen alsof je Yvonne adoreert enzo
Vond je hem wel aantrekkelijker toen hij blauw was? Deelde hij notes uit in de slaapkamer?

Ik zou ook wel mod willen zijn, van SEX misschien. En nu heb ik toch geen liefdesleven meer.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oh jammer. Ik overweeg het modschap natuurlijk al wel een tijdje, maar omdat het zo slecht schijnt te zijn voor je liefdesleven heb ik die aanbiedingen tot nu toe maar afgeslagen.

Guitarist heeft je gesteriliseerd? Dat vind ik een naar trekje van die jongen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou ook wel mod willen zijn, van SEX misschien. En nu heb ik toch geen liefdesleven meer.

Haha, nee hoor. Maar ik heb nu gewoon niemand.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Guitarist heeft je gesteriliseerd? Dat vind ik een naar trekje van die jongen.
Maar verder is het een schat hoor![]()

Net de P.J.Derks gezien.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Guitarist heeft je gesteriliseerd? Dat vind ik een naar trekje van die jongen.
Maar verder is het een schat hoor![]()

Misschien is het leuk het DWDD topic te lezen van vandaag rond de tijd dat Pietertje optrad.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Net de P.J.Derks gezien.
wiow
zijn grapdichtheid lag hoog![]()
;O

Kledingwinkel. Misschien zelfs bij de HEMA of Kruidvat.quote:

Je bent zelf een kruidvat. Zal ik ander even mijn lont in je steken voor wat vuurwerkquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Kledingwinkel. Misschien zelfs bij de HEMA of Kruidvat.

Ik wil niet het een en ander opstoken tussen jullie hoor, maar ik kan deze opmerking gewoon niet plaatsen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Net de P.J.Derks gezien.
wiow
zijn grapdichtheid lag hoog![]()
;O
Zal wel Stadskanaals sarcasme zijn.quote:

Noem je dat standje de gillende keukenmeid?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent zelf een kruidvat. Zal ik ander even mijn lont in je steken voor wat vuurwerk
hahahaha

quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil niet het een en ander opstoken tussen jullie hoor, maar ik kan deze opmerking gewoon niet plaatsen.
[..]
Zal wel Stadskanaals sarcasme zijn.

Ik moest godverdomme nog lachen ook.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent zelf een kruidvat. Zal ik ander even mijn lont in je steken voor wat vuurwerk
hahahaha

Dan hoop ik dat je op zijn minst anderhalf biertje ophebt. Zo niet zie ik dit als een flirt en DM ik bij deze mijn nummer naar je.quote:
Uh, nee :squote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Noem je dat standje de gillende keukenmeid?
hahahahahahah

nou sorry hor :# ik dagt dat we grapjes dede en toen wou ik dat okquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je op zijn minst anderhalf biertje ophebt. Zo niet zie ik dit als een flirt en DM ik bij deze mijn nummer naar je.
[..]
Uh, nee :s

Whehehe. Maar nee, ik heb gewoon kuthumor.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je op zijn minst anderhalf biertje ophebt. Zo niet zie ik dit als een flirt en DM ik bij deze mijn nummer naar je.
[..]
Uh, nee :s

kan erger. Ik wilde half lam pietertje op youtube zetten maar het downloaden van een prograam deed mijn computer volledig crashen. Cam studio open source was geen goed ide.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wou echt een half uur geleden al naar bed, hoe kan dit nou.

Ik heb het al gedownload, als je iets weet waarbij je gemakkelijk files kan verzenden kan ik het zo naar je sturen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
kan erger. Ik wilde half lam pietertje op youtube zetten maar het downloaden van een prograam deed mijn computer volledig crashen. Cam studio open source was geen goed ide.

https://www.dropbox.com/quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb het al gedownload, als je iets weet waarbij je gemakkelijk files kan verzenden kan ik het zo naar je sturen.

lijkt mij stug maar uh oke. Mijn vrienden kennen mijn youtube channel overigens allang. Enkel de voetbalplaatjes filmpjes deden wat wenkbrouwen fronsenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
dat vertrouw ik niet helemaal, volgens mij zien al mijn vrienden wat ik er op zet

sdvfan is nog steeds een groot mysterie voor mijn kennissenkringquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
lijkt mij stug maar uh oke. Mijn vrienden kennen mijn youtube channel overigens allang. Enkel de voetbalplaatjes filmpjes deden wat wenkbrouwen fronsen

Als ik terugkijk naar mijn werk is de volgende tribute video toch wel het hoogtepuntquote:

quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik terugkijk naar mijn werk is de volgende tribute video toch wel het hoogtepunt
http://www.dailymotion.co(...)ate-edition-hd_sport
Je hebt me echt naar ongekende hoogtes weten te stuwen.

Onzin. Het is geen photobucket he...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
dat vertrouw ik niet helemaal, volgens mij zien al mijn vrienden wat ik er op zet

Ik ben niet zo technisch ingesteld, dat soort dingen weet ik niet echt.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:29 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Onzin. Het is geen photobucket he...

Volgens mij heb je nu iemand gecorrigeerd die Lucky TV afkraakte, niet Pieter-Jan, maar het gaat om het gebaar natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]nog even iemand in het dwdd topic op zijn plek gezeg en nu maar afronden.
bedankt johannes jij maakt mijn fok leven compleet

quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben niet zo technisch ingesteld, dat soort dingen weet ik niet echt.
Dit is ook een schokkende quote overigens. Dit na Paxcon zijn verschrikkelijke uitspraken.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Manmanman. Dat wordt weer niks aan.
ohquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij heb je nu iemand gecorrigeerd die Lucky TV afkraakte, niet Pieter-Jan, maar het gaat om het gebaar natuurlijk.

Dat zo'n wezen mod is geweest hequote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Dit is ook een schokkende quote overigens. Dit na Paxcon zijn verschrikkelijke uitspraken.
[..]
oh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |