abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 maart 2014 @ 23:19:06 #1
399856 Atmosphere72
Somewhat Damaged
pi_137751604
Goedenavond.

Ik ben een dude van 21 en wat ik merk in conversaties met andere mensen is dat ik vaak veel bezig ben met hoe ik overkom in een gesprek en of ik geen stomme dingen zeg en dergelijke. Dit heb ik vooral in een groep, bv; ik sta met een groep vrienden en er komen mensen bij die ik niet ken. Bv in een kroeg of op straat. Normaal gesproken ben ik wel een persoon die vaak iets teveel met zichzelf bezig is (met hobby's bv) Ook voel ik me vaak erg gespannen in een grote groep, bijvoorbeeld als er meer mensen bijkomen die ik niet ken, dan voel ik me vaak erg snel ongemakkelijk en soms kan dat ongemakkelijke gevoel zo overheersen dat ik het gevoel heb dat ik snel naar huis moet gaan. Dit frustreert mij behoorlijk en krijg er ook wel eens opmerkingen over van mensen. Dus de hamvraag is; hoe voel ik me meer ontspanner in grote groepen en zonder dat ik steeds maar weer op mezelf gefocust ben en hebben meer mensen dit?

Thanks.

[ Bericht 0% gewijzigd door Atmosphere72 op 14-03-2014 23:33:53 ]
Try to save myself but myself keeps slipping away
pi_137751909
Ben je er alleen mee bezig of heb je ook moeite met inschatten hoe je overkomt (waar ik last van heb).
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_137751979
Door gewoon schijt te hebben aan andere mensen.
pindazakje
  vrijdag 14 maart 2014 @ 23:35:12 #4
399856 Atmosphere72
Somewhat Damaged
pi_137752209
quote:
5s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 23:28 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ben je er alleen mee bezig of heb je ook moeite met inschatten hoe je overkomt (waar ik last van heb).
Voornamelijk mee bezig.
pi_137753071
Ik herken zulke situatie's wel ja. Ik ga dan altijd een shagje draaien en gaan roken. Zorg dus een stukje afleiding wat ook als afleiding over komt op anderen. Je zou eventueel ook je telefoon kunnen pakken en gaan FOK!ken :')
  zaterdag 15 maart 2014 @ 16:57:19 #6
399856 Atmosphere72
Somewhat Damaged
pi_137769993
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 23:54 schreef Seconde het volgende:
Ik herken zulke situatie's wel ja. Ik ga dan altijd een shagje draaien en gaan roken. Zorg dus een stukje afleiding wat ook als afleiding over komt op anderen. Je zou eventueel ook je telefoon kunnen pakken en gaan FOK!ken :')
Precies ja, soms heb ik gewoon de neiging in m'n oortjes van m'n mp3 in te pluggen, dat soort dingen ja.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 17:47:41 #7
409561 SchavuitPiet
He in love with that coco
pi_137771372
Gewoon schijt hebben hoe andere over je denken inderdaad.
Haha gay!
pi_137773245
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 23:19 schreef Atmosphere72 het volgende:
Goedenavond.

Ik ben een dude van 21 en wat ik merk in conversaties met andere mensen is dat ik vaak veel bezig ben met hoe ik overkom in een gesprek en of ik geen stomme dingen zeg en dergelijke. Dit heb ik vooral in een groep, bv; ik sta met een groep vrienden en er komen mensen bij die ik niet ken. Bv in een kroeg of op straat. Normaal gesproken ben ik wel een persoon die vaak iets teveel met zichzelf bezig is (met hobby's bv) Ook voel ik me vaak erg gespannen in een grote groep, bijvoorbeeld als er meer mensen bijkomen die ik niet ken, dan voel ik me vaak erg snel ongemakkelijk en soms kan dat ongemakkelijke gevoel zo overheersen dat ik het gevoel heb dat ik snel naar huis moet gaan. Dit frustreert mij behoorlijk en krijg er ook wel eens opmerkingen over van mensen. Dus de hamvraag is; hoe voel ik me meer ontspanner in grote groepen en zonder dat ik steeds maar weer op mezelf gefocust ben en hebben meer mensen dit?

Thanks.
You my friend, are a ''people pleaser''.
Als je Googelt vindt je er al een hoop informatie over..
Denk er bewust aan; Wat is het ergste dat kan gebeuren als een ander je niet mag?

[ Bericht 1% gewijzigd door za18za18 op 15-03-2014 20:02:10 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')