Klopt.. Maar zo een licht was het niet... en was ook niet licht...quote:
Hij kan zeker ook wel klassiek autisme hebben hoor. Hoewel er tegenwoordig geen onderscheid meer gemaakt wordt. Binnenkort een nieuwe naam nodig.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Asperger kan nog... Maar licht eraan hoeveel punten hij haalt he
succesquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:44 schreef Stickertje het volgende:
Ik ga ervandoor![]()
Online klas in 15 minuten
Succesquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:45 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Blender, 3d model & animatie programma
Och, ik vond het wel meevallen. Ze was gewoon doodnerveus.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:56 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Ze is verder alleen niet zo likeable.
Tsja, dat igt een beetje aan Gilles de la tourette he..quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:07 schreef iBenny het volgende:
Het is knap, maar het komt op een bepaalde manier wel spastisch over ofzo
Een beetje geforceerd.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:07 schreef iBenny het volgende:
Het is knap, maar het komt op een bepaalde manier wel spastisch over ofzo
Had niet gehoord dat hij dat heeftquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:08 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Tsja, dat igt een beetje aan Gilles de la tourette he..
Dat heeft hij dus... Vandaar het wat veel geknipper en rare uitdrukkingen in zijn gezicht. Vooral onder die stress....quote:
Het was maar een grapjequote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:12 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat heeft hij dus... Vandaar het wat veel geknipper en rare uitdrukkingen in zijn gezicht. Vooral onder die stress....
Helaas voor sommige heeft hij dus niet echt "gewenste" versie, van gewoon schelden als het kan...
Aaaha. Dan heb ik niks gezegdquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:12 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat heeft hij dus... Vandaar het wat veel geknipper en rare uitdrukkingen in zijn gezicht. Vooral onder die stress....
Helaas voor sommige heeft hij dus niet echt "gewenste" versie, van gewoon schelden als het kan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |