DATquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:26 schreef Stickertje het volgende:
vervelende kutkinderen, van het podium afschoppen
DIT!!! Het sloeg nergens op, het doet niks, het gaan niks worden.... NEEquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:27 schreef Stickertje het volgende:
wat________________________________!
alleen door op schattigheidswaardequote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
DAT
[..]
DIT!!! Het sloeg nergens op, het doet niks, het gaan niks worden.... NEE
En zelfs dat vond ik hem niet...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:29 schreef Stickertje het volgende:
[..]
alleen door op schattigheidswaarde
Ze beginnen leukquote:
Eerst eens doorkomen... nu mogen ze los hequote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:33 schreef Stickertje het volgende:
Oh..![]()
Jammer dat ze niet wat meer met hun act doen, is standaard dansen met goede kostuums
ze zijn wel super goedquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:34 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Eerst eens doorkomen... nu mogen ze los he
Als ze de lijn doorzetten, zullen ze op het eind Thriller gaan doen... en iedereen bang maken daar..quote:
Je bent me voorquote:
Ja, maar dan moet je sneller typenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:38 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Je ziet ze van kilometers afstand aankomen
Asperger kan nog... Maar licht eraan hoeveel punten hij haalt hequote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:38 schreef Aspergermeisje het volgende:
Bewezen dat hij geen autisme heeft. Ik dacht al voor hij het zei dat hij autisme had.
*ligtquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Asperger kan nog... Maar licht eraan hoeveel punten hij haalt he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |