abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 15 maart 2014 @ 19:48:23 #51
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_137775987
Ben inmiddels aangekomen in Anor Londo erg mooie stad! En ik werd geinvaed door een ander speler maar ik stond echt perfect toevallig dus kon hem makkelijk killen dat was wel erg tof!

Loop te veel als undead rond dat is wel jammer want het is echt wel tering spannend als je geinvade wordt.

Heb ook een hele dikke spell gekocht maar mn INT is nog net niet hoog genoeg.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  zaterdag 15 maart 2014 @ 20:48:02 #52
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_137778683
ik liep tegen een draak aan pompiedompiedom FIRE DIEGQAFE KUTGODVER WEER TERUG LOPEN.

viel ik daarna naar beneden 3000 souls kwijt :'(

ben net begonnen, en heb een paar beginners vraagjes

ik ben sorcerer,
kan je spels regeneraten? ik was bij een baas met 0 Soul Arrow en met mijn staf raken tsja, zullen we maar zeggen dat you died heel groot op het scherm stond.

waar leer je nieuwe spells?

voor de rest top spel.

klein min puntje, NPC aggro'en je maar op een korte afstand :(
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_137778828
Verderop in het spel kun je ene Griggs of Vinheim bevrijden. Bij hem kun je later spells kopen.

En als het goed is worden bij een bonfire, of als je dood bent en dus ook weer bij een bonfire begint, je soul arrows weer aangevuld tot de beginstand.
Zo werkt dat althans wel bij de Pyromancer met zijn Fireballs.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 20:58:02 #54
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_137779074
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 20:51 schreef StateOfMind het volgende:
Verderop in het spel kun je ene Griggs of Vinheim bevrijden. Bij hem kun je later spells kopen.

En als het goed is worden bij een bonfire, of als je dood bent en dus ook weer bij een bonfire begint, je soul arrows weer aangevuld tot de beginstand.
Zo werkt dat althans wel bij de Pyromancer met zijn Fireballs.
dark souls 2 pre order ik ben super tevreden met dark souls dusver.

jammer dat ik alles met 156 magic damage one hit, de normale mobs dan.
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_137779169
Maar speel je nu Dark Souls of Dark Souls 2?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 21:04:03 #56
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_137779332
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 21:00 schreef StateOfMind het volgende:
Maar speel je nu Dark Souls of Dark Souls 2?
dark souls
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  zaterdag 15 maart 2014 @ 21:04:39 #57
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_137779354
dark souls 2 ge pre ordered
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  zondag 16 maart 2014 @ 11:09:46 #58
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_137793339
damm die black knight op dark asylum. op de top van de toren ik lopen pomopiedompiedom

one shot. :')
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  zondag 16 maart 2014 @ 11:58:45 #59
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_137794326
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 20:48 schreef cherrycoke het volgende:
ik liep tegen een draak aan pompiedompiedom FIRE DIEGQAFE KUTGODVER WEER TERUG LOPEN.

viel ik daarna naar beneden 3000 souls kwijt :'(

ben net begonnen, en heb een paar beginners vraagjes

ik ben sorcerer,
kan je spels regeneraten? ik was bij een baas met 0 Soul Arrow en met mijn staf raken tsja, zullen we maar zeggen dat you died heel groot op het scherm stond.

waar leer je nieuwe spells?

voor de rest top spel.

klein min puntje, NPC aggro'en je maar op een korte afstand :(
Die spells recharge je idd bij een bonfire, je moet ook wel altijd een zwaard bij je dragen, Ik ben ook begonnen als sorceror toffe class!

Welk gebied ben je nu?
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  zondag 16 maart 2014 @ 11:59:37 #60
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_137794344
Ik ben nu Anor Londo aan het verkennen, alleen ben ik die painted world binnen gegaan. Super toffe setting alleen wel erg lastig en ik weet niet hoe ik terug kan komen? Of moet ik dan eerst dat gehele level doorlopen?
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  zondag 16 maart 2014 @ 12:12:33 #61
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_137794626
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 11:58 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Die spells recharge je idd bij een bonfire, je moet ook wel altijd een zwaard bij je dragen, Ik ben ook begonnen als sorceror toffe class!

Welk gebied ben je nu?


aan het uitvinden hoe je de second gate moet openen.

net de tweede black knight verslagen uit dit gebied :P
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  zondag 16 maart 2014 @ 12:16:57 #62
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_137794737
quote:
14s.gif Op zondag 16 maart 2014 12:12 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

aan het uitvinden hoe je de second gate moet openen.

net de tweede black knight verslagen uit dit gebied :P
Ahja Undead Burg/Parish

Je hebt wel een zwaard schild! En heb je ook een zwaard?
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  zondag 16 maart 2014 @ 12:22:33 #63
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_137794911
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 12:16 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ahja Undead Burg/Parish

Je hebt wel een zwaard schild! En heb je ook een zwaard?


en mijn stats

"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  zondag 16 maart 2014 @ 12:27:43 #64
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_137795063
quote:
14s.gif Op zondag 16 maart 2014 12:22 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

en mijn stats

[ afbeelding ]
Niet je tovenaarspak dumpen want die is goed! Dat schild had ik toen ook was tof.

Ik heb ook nog lang die Boar Helmet gedragen die was ook tof maar inmiddels al een tijdje niet meer. Ik moet nu iets van 30k per level neerleggen :')
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  zondag 16 maart 2014 @ 12:32:32 #65
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_137795169
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 12:27 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Niet je tovenaarspak dumpen want die is goed! Dat schild had ik toen ook was tof.

Ik heb ook nog lang die Boar Helmet gedragen die was ook tof maar inmiddels al een tijdje niet meer. Ik moet nu iets van 30k per level neerleggen :')
zit een beetje vast, na de rode draak kom je bij een standbeeld daar kan je een hendel overhalen dan gaat er een hek open.

daarna komt er een armored rat ofzo. met veel undead maar als je die allemaal verslagen hebt sta je weer voor een dicht hek.

als je bij de gate naar beneden gaat kom je een master key tegen, ik heb alles geprobeert maar ik kom er niet uit.
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  zondag 16 maart 2014 @ 12:40:31 #66
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_137795408
quote:
14s.gif Op zondag 16 maart 2014 12:32 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

zit een beetje vast, na de rode draak kom je bij een standbeeld daar kan je een hendel overhalen dan gaat er een hek open.

daarna komt er een armored rat ofzo. met veel undead maar als je die allemaal verslagen hebt sta je weer voor een dicht hek.

als je bij de gate naar beneden gaat kom je een master key tegen, ik heb alles geprobeert maar ik kom er niet uit.
Je gaat te snel denk ik, gewoon ff terug naar Firelink Shire en dan nog eens lopen en dan overal checken dan zie je weer de juiste wegen,

Bij dat specifieke stukje van jou moet je rechts naar onder gaan en dan kun je via via aan de andere kant komen om weer een hendel om te zetten.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  zondag 16 maart 2014 @ 13:08:46 #67
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_137796222
Shizzz net weer geinvaded en gekilled.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_137797288
Zo, net de 2e bonfire bereikt in Blighttown, maar er was daar beneden niet veel te zien eigenlijk. Wel een soort van houten lift. En een nieuwe locatie: Quelaags Domain.

Waar is de eindbaas van Blighttown?

Moet ik met de lift naar boven?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_137797415
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 13:08 schreef AQuila360 het volgende:
Shizzz net weer geinvaded en gekilled.
Klote is dat altijd }:|

En telkens op momenten dat het écht slecht uit komt :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 16 maart 2014 @ 13:53:22 #70
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_137797737
ik kom echt niet voorbij die dubbele gargoyle gewoon
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  zondag 16 maart 2014 @ 14:37:20 #71
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_137799548
en verslagen

moet je daarna naar de catacombs? ik was daar net en werd hard in mijn kontje genomen
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  zondag 16 maart 2014 @ 14:59:47 #72
388993 ItsTheSebbe
Praise the Sun!
pi_137800373
quote:
14s.gif Op zondag 16 maart 2014 13:53 schreef cherrycoke het volgende:
ik kom echt niet voorbij die dubbele gargoyle gewoon
Ik heb daar ook een paar uur vast gezeten, maar toen ik wist dat ik Solaire en Lautrec kon summonen werd het een stuk makkelijker. Zij kunnen het gevecht bijna alleen voor je doen
quote:
14s.gif Op zondag 16 maart 2014 14:37 schreef cherrycoke het volgende:
en verslagen

moet je daarna naar de catacombs? ik was daar net en werd hard in mijn kontje genomen
Oeps, niet gelezen. Naja, dan is het nog steeds handig voor anderen die vastzitten bij de Gargoyles. Nu dat je de eerste Bell of Awakening af hebt laten gaan, moet je de tweede zien te vinden. Daarvoor moet je richting Blighttown gaan, maar voordat je daar kan komen moet je door de Depths. Succes :)!
  zondag 16 maart 2014 @ 15:08:56 #73
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_137800702
quote:
7s.gif Op zondag 16 maart 2014 14:59 schreef ItsTheSebbe het volgende:

[..]

Ik heb daar ook een paar uur vast gezeten, maar toen ik wist dat ik Solaire en Lautrec kon summonen werd het een stuk makkelijker. Zij kunnen het gevecht bijna alleen voor je doen

[..]

Oeps, niet gelezen. Naja, dan is het nog steeds handig voor anderen die vastzitten bij de Gargoyles. Nu dat je de eerste Bell of Awakening af hebt laten gaan, moet je de tweede zien te vinden. Daarvoor moet je richting Blighttown gaan, maar voordat je daar kan komen moet je door de Depths. Succes :)!
ik zit nu in darkwood basin, waar ik afgemaakt word door crystal gasten. met daar achter een gigantishe boss. ik denk dat ik in deze regio een hogere level nodig heb
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  zondag 16 maart 2014 @ 15:13:54 #74
388993 ItsTheSebbe
Praise the Sun!
pi_137800890
quote:
14s.gif Op zondag 16 maart 2014 15:08 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

ik zit nu in darkwood basin, waar ik afgemaakt word door crystal gasten. met daar achter een gigantishe boss. ik denk dat ik in deze regio een hogere level nodig heb
Ja, de Darkroot plekken zijn extra, dus hoef je nog niet naartoe. Je zou nu de Basement key moeten hebben, he? Als je die hebt, moet je naar undead burg volgens mij (tenminste waar Solaire staat). En daar onder die brug is een deur waar je eerder nog niet in kan. Dan kom je bij lower undead burg.
  zondag 16 maart 2014 @ 15:23:37 #75
388993 ItsTheSebbe
Praise the Sun!
pi_137801182
Soms komt er randomly een gouden gloed om me heen en krijg ik een extra estus flask. Iemand een idee wat dit is?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')