Nee livemuziek niet wel jammerquote:Op dinsdag 1 april 2014 12:40 schreef iBenny het volgende:
Vast, maar die hoor je toch niet live. Livemuziek is namelijk niet toegestaan
Ze kunnen er wel 1 kapotslaan voor de dramatiekquote:Op dinsdag 1 april 2014 12:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vast, maar die hoor je toch niet live. Livemuziek is namelijk niet toegestaan
Dat past ook wel goed bij de sfeer van het nummer idd.quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:38 schreef Peter het volgende:
[..]
Ze kunnen er wel 1 kapotslaan voor de dramatiek.
Vind dat een erg goed nummer, veel toegankelijker. Ben alleen niet zo'n fan van Miss Montreal zelf.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:16 schreef Dizer het volgende:
Even iets roepen. Laat ik 1 ding duidelijk maken, ik ben een grote fan van Ilse de Lange en ben echt gek op haar. Zou zo een kind van der willen hebben.
Maar ik denk als we Miss Montreal met Say Heaven, Say Hell hadden gestuurd, dan hadden we echt een veel grotere kans gehad om te winnen. Dat is echt veel meer een nummer dat past bij de songfestival.
Twee keer eens, ik vind haar echt verschrikkelijk, maar Say Heaven, Say Hell kan ik wel waarderenquote:Op vrijdag 4 april 2014 18:42 schreef grazz het volgende:
[..]
Vind dat een erg goed nummer, veel toegankelijker. Ben alleen niet zo'n fan van Miss Montreal zelf.
Ja Hunter! Wat had ik dat graag op het ESF willen zien en horen. Haar nieuwe single is ook goed! Van mij mag ze volgend jaar met minstens zoiets goed...quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Twee keer eens, ik vind haar echt verschrikkelijk, maar Say Heaven, Say Hell kan ik wel waarderen
Ik denk trouwens dat Hunter van Sandra van Nieuwland ook moeiteloos in de top 10 was geeindigd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |