Vergeet het duo uit Azerbaijan niet, Ell & Nikki.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:21 schreef Deceit het volgende:
in de 00's alleen al 2 keer toch? The Olsen Brothers van denemarken en die pavel en nog wat uit estland met everybody (neger en blanke)
vaak genoeg een duo gewonnen dus :pquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:19 schreef Dizer het volgende:
Ik vind dat we echt een hele sterke entry hebben dit jaar. Alleen hebben volgens mij nog nooooooit een duo gewonnen bij de ESF.
Wat is er veranderd dan?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:28 schreef Aloria het volgende:
http://radiobox2.omroep.nl/audiofragment/file/136546/fragment.mp3
Calm after the storm live op radio 2
echt prachtig, met deze verandering![]()
Deze blijft echt hangen![]()
Kersenjam was echt überaanstekelijkquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:13 schreef Deceit het volgende:
Weet je wat, Kedvesem - ByeAlex (vorig jaar Hongarije) had ook geen climax. En toch haalden ze de (10e?) plek!
Ben ondertussen helemaal verkocht aan dit lied van Nederland.
Ben normaal wel liefhebber van parodieën, maar dit is gewoon kut.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:28 schreef Aloria het volgende:
http://radiobox2.omroep.nl/audiofragment/file/136546/fragment.mp3
Calm after the storm live op radio 2
echt prachtig, met deze verandering![]()
Deze blijft echt hangen![]()
Ook dit akkoord dit is waarschijnlijk het laatste wat je van ons hoortquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:10 schreef Greys het volgende:
Zoals je al gehoord hebbbbt
een spektakel wordt het niet
Ik moest stiekem een beetje lachen
Dit liedje luister ik nog dagelijks omdat het muziekje zo lekker vrolijk isquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:13 schreef Greys het volgende:
Ik vind de vergelijking van Deceit van CATS met ByeAlex wel heel treffend eigenlijk toch
Met als enig verschil dat dat iets vrolijks had, waardoor men vanaf de eerste toon ging meeklappen. Dat geeft toch een heel ander sfeertje. Verder heeft het idd ook nul opbouw of climax:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:15 schreef Greys het volgende:
Ik hem hem ook nog heel vaak geluisterd idd.
Maar het is idd een nummer zonder enige opbouw of uithaal.
Echter hééft het meer dan CATS...
Jup en er kan best een uithaal in de liedje gepropt worden. of in ieder geval een akkoord wat ook zo aanstekelijk is als byeAlex. ( dan bedoel ik het fluittoondje )quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:15 schreef Deceit het volgende:
Ik moest ook stiekem een beetje lachen, 'ilse' en haar tukkeraccent :-)
maar die uithaal misstaat niet! zo iets had gemoeten in de versie van nu
Maar dan zie je de gitarist niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:15 schreef Aloria het volgende:
[..]
Al is de normale versie mooier, zijn stem komt hier beter in uit dan in de finale
Ja, alleen jammer dat je daar dus niet van hoort in dit nummerquote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:06 schreef takkfyrir het volgende:
Pluspunt voor Ilse en Waylon is dan weer wel dat ze een stuk beter kunnen zingen dan ByeAlex himself.
Johanquote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:11 schreef marcodej het volgende:
Eens met Johan. Ze benutten hun sterke kanten niet met dit liedje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |