Ben binnen een maand 22quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:45 schreef jogy het volgende:
Hoe oud ben je? En veel mensen hebben in een bepaald punt van hun leven wel eens een langere droge periode gehad hoor, dat maakt je nog geen misbaksel of zo.
Ik ken hetquote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:43 schreef DonnyDarko het volgende:
Echter; ik krijg altijd dezelfde reactie als ik een stap richting relatie wil leggen, wat neerkomt op:
"Je bent heel leuk/lief maar het ligt aan mij".
Okay dat is een blauwtje lopen, maar na een keer of 50 dit meegemaakt te hebben word ik er toch best wel heel erg moe.
Dit. Door die wanhopigheid zijn vrouwen bang dat je ze gebruikt i.p.v. echt van ze houdt. Verleiden werkt beter dan jagen, alleen is verleiden nu niet bepaald makkelijk als je vooral de leegte in je leven uitstraaltquote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:15 schreef DW457 het volgende:
Wat de mensen hier zeggen is waar. Je moet er niet te veel mee bezig zijn. Wanneer je erg op zoek bent, straal je iets uit dat als wanhopig kan worden geinterpreteerd door vrouwen. Dit maakt je simpelweg onaantrekkelijk. Andersom werkt dit immers ook: zodra je verliefd bent en bezet, dan komen de vrouwen als vliegen op de stroop op je af.
Kortom de instelling go with the flow werkt gewoon het beste?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:29 schreef Koral het volgende:
[..]
Dit. Door die wanhopigheid zijn vrouwen bang dat je ze gebruikt i.p.v. echt van ze houdt. Verleiden werkt beter dan jagen, alleen is verleiden nu niet bepaald makkelijk als je vooral de leegte in je leven uitstraalt
Als je niks doet, gebeurt er ook niks.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:40 schreef DonnyDarko het volgende:
[..]
Kortom de instelling go with the flow werkt gewoon het beste?
Gewoon leven niet zoeken en dan komt ze vanzelf om de hoek kijken?
Nee, gewoon leven en zo veel mogelijk mensen ontmoeten. Zonder verwachtingen van hen te hebben, maar wel open staan voor een relatie Er blijven er dan vast wel een paar plakken, en dan sta je ineens voor de lastige keuze welke het beste voor je is.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:40 schreef DonnyDarko het volgende:
[..]
Nee, ook niet. Als je dat doet straal je nog steeds hetzelfde uit omdat je blijft hopen iemand te ontmoeten. Belangrijkste is dat je alleen gelukkig kan zijn.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:40 schreef DonnyDarko het volgende:
[..]
Ongeveer. Je moet wel je neus buiten de deur steken om mensen te ontmoeten. Ga gewoon leuke dingen doen en genieten. Lente komt eraan! Liefde volgt vanzelf een keer, en meestal als je er niet mee bezig bent.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:40 schreef DonnyDarko het volgende:
[..]
Dit. Je ontmoet dan (waarschijnlijk) vanzelf een meid waarmee het heel goed klikt.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:49 schreef RetepV het volgende:
[..]
Nee, gewoon leven en zo veel mogelijk mensen ontmoeten.
Duuude. Waar maak je je druk om. Ik ben net 24 en nog nooit een relatie gehad. Ook nog helemaal geen behoefte aan gehad (niet omdat ik dat nooit wil, maar nu nog zeker niet). Nu wil ik niet zeggen dat jij daar hetzelfde over moet denken/voelen, maar wat je nu doet leidt volgens mij tot niets.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:59 schreef DonnyDarko het volgende:
[..]
Ben binnen een maand 22
En snap dat ik geen misbaksel ben maar zo voelt het af en toe wel..
Natuurlijk zal ik gewoon blijven opstaan na het vallen, alleen wil toch weer een keertje lopen
Je doet het wel heel negatief overkomen om iets meer te willen. Ik snap dat als de een meer wil als de ander dat benauwend kan overkomen. Volgens mij gaat het er meer om dat je allebei hetzelfde wil.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:35 schreef ZarB het volgende:
Stop met willen. Vrouwen merken direct als je actief opzoek bent naar iets serieus. Zelfs als het liefde op het eerste gezicht is dan hoeven we niet de volgende dag een relatie en leven we met de dag. Er hoeft objectief niets mis met je zijn, maar zodra we merken dat je ergens op uit bent dan voelen we ergens een knagend gevoel en dan hoeft het niet meer. Dat is ook een beetje iets waar je de vinger niet op kunt leggen. Hoeft uiteraard niet voor alle vrouwen te gelden, want er zullen er ook genoeg zijn die actief opzoek zijn, maar dan moet je je afvragen in hoeverre het oprecht is dat ze voor jou kiezen.
Ik ken een gozer die ook zo graag wil. Hij wordt (of is misschien al) 30 en zegt ook alles op een rijtje te hebben maar geen vriendin. Bij elke date die hij heeft is hij direct uit op meer. Hij doet alsof het niet zo is, maar je merkt het aan alles. Na date 1 appt hij wanhopig zijn nichtje (mijn vriendin) met hele riedels over hoe het is gegaan, of zij hem wel leuk vindt, waar het toch aan ligt etc. etc. En alle vrouwen lopen bij hem weg na 1 of 2 dates.
Kortom: Geniet van het leven en probeer niet iedere vrouw te zien als potentiële partner. Niet na 1 date, maar ook niet na 2. Liefde gaat voor een groot deel ook gewoon vanzelf, maar daar moet je dan wel voor open staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |