abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 maart 2014 @ 16:43:02 #1
316920 DonnyDarko
It's a mad world
pi_137736036
Goedemiddag mensen,

Op het moment zit ik in een nogal diepe dip.
Ik ben namelijk meer dan 3 jaar single en ik erger mezelf er aan.
Ik wil niet iets oppervlakkigs maar iets serieus, wat ik nergens kan vinden.
Op meiden afstappen doe ik niet snel, maar als ik dat doe komt er vaak een heel leuk gesprek uit.
Datingsites heb ik geprobeerd, had leuke ervaringen.
Echter; ik krijg altijd dezelfde reactie als ik een stap richting relatie wil leggen, wat neerkomt op:
"Je bent heel leuk/lief maar het ligt aan mij".

Okay dat is een blauwtje lopen, maar na een keer of 50 dit meegemaakt te hebben word ik er toch best wel heel erg moe.
Nagevraagd aan meerdere vrouwen, het ligt totaal niet aan mijn uiterlijk of personaliteit.
Andere standaard heb ik ook al geprobeerd, andere type vrouwen ook maar altijd nog dezelfde reactie

Voor de rest in mijn leven heb ik alles; ben bezig met een eigen huisje, heb een mooi autootje en heb een contract voor het leven.
Echter in de liefde lijkt alles mis te gaan, ik sta nu ook al 2 en een half jaar droog
One night stands ben ik niet van, maar ik mis het wel.

Ik word gewoon zo moe van dat wachten op dat mooie film moment; dat ik een kamer rondkijk en mijn ogen die van haar ontmoeten.. dat ik de hoop begin op te geven
Tonight Is On Again I Talked To All My Friends Into The Village We Get Down Down Down
  vrijdag 14 maart 2014 @ 16:45:29 #2
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_137736100
Hoe oud ben je? En veel mensen hebben in een bepaald punt van hun leven wel eens een langere droge periode gehad hoor, dat maakt je nog geen misbaksel of zo.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_137736249
Hmm betwijfel sterk of het aan jou ligt als ik het zo lees.

Denk eerder dat je pure pech hebt gehad qua wie je bent tegengekomen.
pi_137736485
Ben gewoon de beste versie van jezelf en blijf investeren
Als je stopt met investeren word het sowieso niets
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  vrijdag 14 maart 2014 @ 16:59:15 #5
316920 DonnyDarko
It's a mad world
pi_137736557
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 16:45 schreef jogy het volgende:
Hoe oud ben je? En veel mensen hebben in een bepaald punt van hun leven wel eens een langere droge periode gehad hoor, dat maakt je nog geen misbaksel of zo.
Ben binnen een maand 22 :)
En snap dat ik geen misbaksel ben maar zo voelt het af en toe wel..

Natuurlijk zal ik gewoon blijven opstaan na het vallen, alleen wil toch weer een keertje lopen
Tonight Is On Again I Talked To All My Friends Into The Village We Get Down Down Down
  vrijdag 14 maart 2014 @ 17:00:29 #6
362578 JustAsEasy
Un Café por favor
pi_137736603
quote:
5s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 16:43 schreef DonnyDarko het volgende:
Echter; ik krijg altijd dezelfde reactie als ik een stap richting relatie wil leggen, wat neerkomt op:
"Je bent heel leuk/lief maar het ligt aan mij".

Okay dat is een blauwtje lopen, maar na een keer of 50 dit meegemaakt te hebben word ik er toch best wel heel erg moe.

Ik ken het :N

Niet teveel mee bezig zijn, komt vanzelf wel wat tegen. Zo was het bij mij 2 x het geval
De toerist weet niet waar hij is geweest,
De reiziger weet niet waar hij naar toe gaat
pi_137736633
22 man je hebt nog tijd zat, maak je niet zo druk en heb plezier. Ga niet te wanhopig op zoek, dan komt het vanzelf.
pi_137736761
Juist als je stopt met zoeken kom je iemand tegen. You can't hurry love, you just have to wait...
pi_137737097
Wat de mensen hier zeggen is waar. Je moet er niet te veel mee bezig zijn. Wanneer je erg op zoek bent, straal je iets uit dat als wanhopig kan worden geinterpreteerd door vrouwen. Dit maakt je simpelweg onaantrekkelijk. Andersom werkt dit immers ook: zodra je verliefd bent en bezet, dan komen de vrouwen als vliegen op de stroop op je af.

Ga dus verder met je leven en word gelukkig zonder vrouw, wie weet komt t dan vanzelf. Enne datingsites: niet doen, word je alleen maar ongelukkig van en kost nog geld ook. Zonde.
pi_137737171
Als je op je 22e al 50 keer de stap richting een relatie hebt geprobeerd te zetten, ben je écht te wanhopig op zoek. Dus ja, het cliché: relax, en stop met je actieve zoektocht.
pi_137737298
Joh geen zorgen maken, ik heb 4 jaar gedate en ben constant afgewezen, was te lief, te zelfstandig, te jong, verkeerde hobby, wou de hond niet wegdoen, enz enz enz en mijn huidige vriend is er juist heel blij mee, verrassing heb hem ook via internet gevonden.
pi_137737512
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 17:15 schreef DW457 het volgende:
Wat de mensen hier zeggen is waar. Je moet er niet te veel mee bezig zijn. Wanneer je erg op zoek bent, straal je iets uit dat als wanhopig kan worden geinterpreteerd door vrouwen. Dit maakt je simpelweg onaantrekkelijk. Andersom werkt dit immers ook: zodra je verliefd bent en bezet, dan komen de vrouwen als vliegen op de stroop op je af.
Dit. Door die wanhopigheid zijn vrouwen bang dat je ze gebruikt i.p.v. echt van ze houdt. Verleiden werkt beter dan jagen, alleen is verleiden nu niet bepaald makkelijk als je vooral de leegte in je leven uitstraalt :')
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_137737736
Zoek een chick in Rusland.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 17:40:54 #14
316920 DonnyDarko
It's a mad world
pi_137737868
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 17:29 schreef Koral het volgende:

[..]

Dit. Door die wanhopigheid zijn vrouwen bang dat je ze gebruikt i.p.v. echt van ze houdt. Verleiden werkt beter dan jagen, alleen is verleiden nu niet bepaald makkelijk als je vooral de leegte in je leven uitstraalt :')
Kortom de instelling go with the flow werkt gewoon het beste?
Gewoon leven niet zoeken en dan komt ze vanzelf om de hoek kijken?
pi_137738030
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 17:40 schreef DonnyDarko het volgende:

[..]

Als je niks doet, gebeurt er ook niks.
pi_137738123
quote:

[..]

Nee, gewoon leven en zo veel mogelijk mensen ontmoeten. Zonder verwachtingen van hen te hebben, maar wel open staan voor een relatie Er blijven er dan vast wel een paar plakken, en dan sta je ineens voor de lastige keuze welke het beste voor je is.

Je moet er toch allebei aan toe zijn. En dat gebeurt op verschillende tijden. De kunst is om iemand te vinden die tegelijk met jou er aan toe is. Daar komt een hoop toeval bij kijken. En dat toeval kun je een handje helpen.

Wet van de grote getallen.
pi_137738809
Mr Nice guy zijn is nooit goed...
Maar jij bent nog jong genoeg. Alle tijd!
Zoals hierboven al meerdere keren is gezegd moet je gewoon van het leven genieten zonder vriendin en dan komt het (blijkbaar) vanzelf wel een keer goed.
pi_137739371
quote:

[..]

Nee, ook niet. Als je dat doet straal je nog steeds hetzelfde uit omdat je blijft hopen iemand te ontmoeten. Belangrijkste is dat je alleen gelukkig kan zijn.
pi_137740420
quote:

[..]

Ongeveer. Je moet wel je neus buiten de deur steken om mensen te ontmoeten. Ga gewoon leuke dingen doen en genieten. Lente komt eraan! Liefde volgt vanzelf een keer, en meestal als je er niet mee bezig bent.
pi_137740630
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 17:49 schreef RetepV het volgende:

[..]

Nee, gewoon leven en zo veel mogelijk mensen ontmoeten.
Dit. Je ontmoet dan (waarschijnlijk) vanzelf een meid waarmee het heel goed klikt.
pi_137740678
Er is niks mis met liefde zoeken vind ik.. Anders dan de meeste mensen blijkt wel weer. Maar als je serieus al zoveel meiden hebt aangesproken dan vraag ik me toch af wat je doet waardoor ze weer afknappen, of wat voor meiden je op zoekt. Ik zit ook op datingsites, maar meer met de gedachte ''misschien vind ik wat leuks''. Ik ben niet wanhopig op zoek, maar zou wel een relatie willen.
Dus misschien moet je een stapje naar achter zetten en niet te veel willen, wel zoeken, maar niet wanhopig.

Lekker wazig, ik hoop dat je het snapt xD
  vrijdag 14 maart 2014 @ 19:25:57 #22
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_137741310
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 16:59 schreef DonnyDarko het volgende:

[..]

Ben binnen een maand 22 :)
En snap dat ik geen misbaksel ben maar zo voelt het af en toe wel..

Natuurlijk zal ik gewoon blijven opstaan na het vallen, alleen wil toch weer een keertje lopen
Duuude. Waar maak je je druk om. Ik ben net 24 en nog nooit een relatie gehad. Ook nog helemaal geen behoefte aan gehad (niet omdat ik dat nooit wil, maar nu nog zeker niet). Nu wil ik niet zeggen dat jij daar hetzelfde over moet denken/voelen, maar wat je nu doet leidt volgens mij tot niets.

Die sterke drang naar een relatie straal je natuurlijk uit en dat is zeker voor een man van jouw leeftijd niet heel normaal/aantrekkelijk vermoed ik.

Ik zou zeggen, ga gewoon bij jezelf na of er iets aan je 'mankeert' (daar kan ik niet over oordelen, maar gezien de OP is dat niet het geval). Zo niet, heb dan gewoon vertrouwen.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 12:35:11 #23
338319 ZarB
Piña colada
pi_137762845
Stop met willen. Vrouwen merken direct als je actief opzoek bent naar iets serieus. Zelfs als het liefde op het eerste gezicht is dan hoeven we niet de volgende dag een relatie en leven we met de dag. Er hoeft objectief niets mis met je zijn, maar zodra we merken dat je ergens op uit bent dan voelen we ergens een knagend gevoel en dan hoeft het niet meer. Dat is ook een beetje iets waar je de vinger niet op kunt leggen. Hoeft uiteraard niet voor alle vrouwen te gelden, want er zullen er ook genoeg zijn die actief opzoek zijn, maar dan moet je je afvragen in hoeverre het oprecht is dat ze voor jou kiezen.

Ik ken een gozer die ook zo graag wil. Hij wordt (of is misschien al) 30 en zegt ook alles op een rijtje te hebben maar geen vriendin. Bij elke date die hij heeft is hij direct uit op meer. Hij doet alsof het niet zo is, maar je merkt het aan alles. Na date 1 appt hij wanhopig zijn nichtje (mijn vriendin) met hele riedels over hoe het is gegaan, of zij hem wel leuk vindt, waar het toch aan ligt etc. etc. En alle vrouwen lopen bij hem weg na 1 of 2 dates.

Kortom: Geniet van het leven en probeer niet iedere vrouw te zien als potentiële partner. Niet na 1 date, maar ook niet na 2. Liefde gaat voor een groot deel ook gewoon vanzelf, maar daar moet je dan wel voor open staan.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_137763642
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 12:35 schreef ZarB het volgende:
Stop met willen. Vrouwen merken direct als je actief opzoek bent naar iets serieus. Zelfs als het liefde op het eerste gezicht is dan hoeven we niet de volgende dag een relatie en leven we met de dag. Er hoeft objectief niets mis met je zijn, maar zodra we merken dat je ergens op uit bent dan voelen we ergens een knagend gevoel en dan hoeft het niet meer. Dat is ook een beetje iets waar je de vinger niet op kunt leggen. Hoeft uiteraard niet voor alle vrouwen te gelden, want er zullen er ook genoeg zijn die actief opzoek zijn, maar dan moet je je afvragen in hoeverre het oprecht is dat ze voor jou kiezen.

Ik ken een gozer die ook zo graag wil. Hij wordt (of is misschien al) 30 en zegt ook alles op een rijtje te hebben maar geen vriendin. Bij elke date die hij heeft is hij direct uit op meer. Hij doet alsof het niet zo is, maar je merkt het aan alles. Na date 1 appt hij wanhopig zijn nichtje (mijn vriendin) met hele riedels over hoe het is gegaan, of zij hem wel leuk vindt, waar het toch aan ligt etc. etc. En alle vrouwen lopen bij hem weg na 1 of 2 dates.

Kortom: Geniet van het leven en probeer niet iedere vrouw te zien als potentiële partner. Niet na 1 date, maar ook niet na 2. Liefde gaat voor een groot deel ook gewoon vanzelf, maar daar moet je dan wel voor open staan.
Je doet het wel heel negatief overkomen om iets meer te willen. Ik snap dat als de een meer wil als de ander dat benauwend kan overkomen. Volgens mij gaat het er meer om dat je allebei hetzelfde wil.
pi_137763943
Vraag jezelf maar eens af waarom mensen op vakantie relatief vaker slagen een vakantieliefde te vinden dan in het dagelijks leven.

Voor de rest zijn hierboven al veel zinnige dingen gezegd. Een paar kan ik uit eigen ervaring bevestigen:

1x iemand die ik veel telefonisch sprak via mijn werk (niet bezig met gebrek aan relatie).
1x werd ik bij een feestje bij de buren voorgesteld. Ik was op slag verliefd, maar dacht een seconde later 'ze is way out of my league". Voor jou beeld vorming, er had de middag ervoor een koppel in een auto onder mijn woonkamer raam een voyeurssessie van een paar uur gehouden dus ik was behoorlijk down omdat ikzelf lange tijd zonder was. Terug naar de avond, het meisje had genoeg jongens die hun best deden indruk te maken. Toch viel het haar op dat we hetzelfde drankje dronken en kwam ze mij er 1 brengen, raakte we ingesprek, kwamen er achter dat we bewondering hadden voor dezelfde artiesten en werd mijn eerste onenightstand een feit.

Iets minder steamy maar hetzelfde. Zag op een feestje een meid die duidelijk niet naar lekker in haar vel zat. Heb zelf een vriendin maar sloeg toch arm om haar heen en gaf wat complimenten en bemoedigde woorden. Bleek dat ze nog wat na-struggles van een relatie had. Dus ik vertellen dat mn woorden meende maar dat ik bezet was en dus nergens op uit was. We hebben elkaar nog vaker gezien. Gebeurde nooit wat. Op een avond kwam ze naar me toe en sloeg ze een arm om mij heen enzo. Ik keek verbaasd en daarop reageerde ze dat ze nu ook een vriend had en nu beide niets van elkaar hoeven te vrezen.

Bij geen van mijn relaties heb ik ooit met woorden hoeven vragen wat er nu tussen ons speelde. Heb geen twijfels. Wees oprecht en heb aandacht. Dan zie je op een gegeven moment wel genoeg nonverbale signalen dat het spel der verleiding meer dan AAN is.

[ Bericht 4% gewijzigd door Hineni op 15-03-2014 13:29:49 ]
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')