SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja leuk dat spitsuur, maar McG gaat niet omhoog hoor
Iedereen is daar gisteravond al los op gegaan denk ik..Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Kelderman en Slagter allebei materiaalpech vlak voor de streep en daardoor kansloos.
Wat een kutsport dat konko wielrennen.![]()
iedereen gaat al maanden los op McG is 6K profit per speler niet genoeg voor je ofzoquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:50 schreef DuTank het volgende:
Ja leuk dat spitsuur, maar McG gaat niet omhoog hoor
Iedereen is daar gisteravond al los op gegaan denk ik..
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Echt. Rijk maakt gierig en ongelukkig. Dat zie je nu maar weer.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
iedereen gaat al maanden los op McG is 6K profit per speler niet genoeg voor je ofzo![]()
Om de TT ff af te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is een keuze.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:58 schreef Maver24 het volgende:
Ik moet het doen met 250 coins winst per kaartje.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:59 schreef Zhano het volgende:
Om de TT ff af te makenIs zij ierse?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lazarquote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:00 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk 2 Silvers. Maar het zijn geen Ieren. Kut pack.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:59 schreef Zhano het volgende:
Om de TT ff af te makenDe OP-chick maakt een hoop goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet. Streven naar winstmaximalisatie noemen we ditquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Echt. Rijk maakt gierig en ongelukkig. Dat zie je nu maar weer.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
ze hebben echt niks wat overeenkomtquote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
Op één of andere manier doet ze me denken aan Snooki. Dus das weinig positief...oke, grote memmen, maar dat is ook echt het enige.
De OP-chick is blond, blauwe ogen, normale huidskleur, puur natuur. Terwijl Snooki brunette is, bruine ogen, oranje huidskleur, nep.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Tis iets in het gezicht wat me herinnert aan Snooki... Wist niet dat je kwaad werdquote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:06 schreef DuTank het volgende:
[..]
ze hebben echt niks wat overeenkomtoke, grote memmen, maar dat is ook echt het enige.
De OP-chick is blond, blauwe ogen, normale huidskleur, puur natuur. Terwijl Snooki brunette is, bruine ogen, oranje huidskleur, nep.![]()
![]()
het is godverdomme een belediging ja!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:11 schreef Zhano het volgende:
[..]
Tis iets in het gezicht wat me herinnert aan Snooki... Wist niet dat je kwaad werdHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Kom, we nemen een pilletje met zn allen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
het is godverdomme een belediging ja!![]()
transfers heet dat DS2. al zijn er nog niet zo heel veel van.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik weet niet hoe het kan dat ik sommige spelers 2x heb.. misschien een nieuwe glitch ofzo.
denk dat de persoon die over de transfers gaat bij EA al een paar weken ziek is.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik had 2 Noord-Ieren 2x in mijn club en ze speelden allebei bij dezelfde club.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
transfers heet dat DS2. al zijn er nog niet zo heel veel van.
denk dat de persoon die over de transfers gaat bij EA al een paar weken ziek is.![]()
Ik snap ook niet waarom de transfers maar niet komen. Denk ook dat ze gewoon niet meer komen al zou ik dat wel raar vinden![]()
ze zijn nog te druk bezig met geld tellenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:20 schreef Maver24 het volgende:
Ik snap ook niet waarom de transfers maar niet komen. Denk ook dat ze gewoon niet meer komen al zou ik dat wel raar vindenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Weet iemand dit hier toevallig (uit ervaring)? Mijn stufi stopt per 1 april (hahahaha niet grappig), maar moet dat allemaal zelf stop zetten of gaat het automatisch? En wat betreft mijn OV?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Bij mij was het toen zo dat ik het zelf stop moest zetten omdat het anders automatisch door zou gaan als een normale lening ipv prestatiebeurs.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:34 schreef DuTank het volgende:
Weet iemand dit hier toevallig (uit ervaring)? Mijn stufi stopt per 1 april (hahahaha niet grappig), maar moet dat allemaal zelf stop zetten of gaat het automatisch? En wat betreft mijn OV?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
dit dus...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij mij was het toen zo dat ik het zelf stop moest zetten omdat het anders automatisch door zou gaan als een normale lening ipv prestatiebeurs.
sowieso altijd zelf stop zetten als je weet dat je er geen recht op hebt. scheelt achteraf terug betalen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Mijn watchlist is eindelijk leeg. Alles staat nu op de TP
Ik kap ermee. 80 items op de TP, allemaal uit bronzen packs.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:53 schreef DuTank het volgende:
Mijn watchlist is eindelijk leeg. Alles staat nu op de TP![]()
DuTank, OV moet je zelf stopzetten, dat is echt belangrijk. Ik ben het een week vergeten te doen, boete van 194 euro.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Wat een bazenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:17 schreef Freire het volgende:
IF Cabaye is ook niet wat ik er van verwacht had, dit team eens proberen:
[ afbeelding ]
Draxler![]()
![]()
In de eerste helft gewoon 6x met hem gescoord, na 52 minuten volgde er een ragequit![]()
![]()
Thanks! Moet je dat ding dan ook in een automaat steken om het aan te passen of is het genoeg als je het online stopzet?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:38 schreef Revontulet het volgende:
DuTank, OV moet je zelf stopzetten, dat is echt belangrijk. Ik ben het een week vergeten te doen, boete van 194 euro.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Servers plat? Mobile app faalt anders gewoon
Je moet daarvoor echt naar een treinstation, in die automaten van NS kan je abonementen selecteren. Dan kan je vervolgens kiezen om student reisproduct stop te zetten.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
Thanks! Moet je dat ding dan ook in een automaat steken om het aan te passen of is het genoeg als je het online stopzet?wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Maar o zo geniaal grappigquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:11 schreef Toefjes het volgende:
From Russia with love is wel tenenkrommend om naar te kijken
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Je had beter gewoon eerder in kunnen slaan net als de rest van ons..met dat piepkleine risico erbij dat er evt geen St Pats cup zou komen..nu moet je 200c schrapen steeds...schiet toch niet opquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:21 schreef Maver24 het volgende:
Webapp ook weer terug
Gaan we verder met Ieren kopen. Heb een lamme arm er van gekregen inmiddels
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik had er al 300 gekocht, die heb ik vanmiddag allemaal verkocht maar ik wil gewoon even verder gaanquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je had beter gewoon eerder in kunnen slaan net als de rest van ons..met dat piepkleine risico erbij dat er evt geen St Pats cup zou komen..nu moet je 200c schrapen steeds...schiet toch niet op![]()
Binnenkort komt er echt een FUT afdeling bij de jelinek.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:25 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik had er al 300 gekocht, die heb ik vanmiddag allemaal verkocht maar ik wil gewoon even verder gaan![]()
Maar even serieus. Hoeveel miljoen had je al? Zie je überhaupt enig verschil op je coinrekening?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:21 schreef Maver24 het volgende:
Webapp ook weer terug
Gaan we verder met Ieren kopen. Heb een lamme arm er van gekregen inmiddelsSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Als je met zon hoeveelheid coins een Ier verkoopt dan gaat de rekening van 3.258.260 naar 3.258.740quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:41 schreef Reemi het volgende:
[..]
Maar even serieus. Hoeveel miljoen had je al? Zie je überhaupt enig verschil op je coinrekening?![]()
Vandaag een stuk of 20x een Given voor 2.5k kunnen verkopen, maar er staan er nu wel echt bizar veel voor 1.4k bin of zelfs lager op
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jammer dat ze maar tot 19:00 beschikbaar warenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nog even een pack geopend
[ afbeelding ]![]()
![]()
Je mist er weinig aan. Maar ik zie dat jouw verzoek al van 28feb is ja..bizarquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
semi pro is wel een heel kansloos niveau zeg hahaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nou, jij tikt het en ik denk hetquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:06 schreef Tim86 het volgende:
semi pro is wel een heel kansloos niveau zeg haha![]()
![]()
Ik vind het nog aardig meevallen moet ik zeggen met al die non rare bronze ieren die er geen klote van kunnenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:06 schreef Tim86 het volgende:
semi pro is wel een heel kansloos niveau zeg haha![]()
ook hier maar eens kijken of er nog een team gemaakt kan worden met ierenvoordat alles de deur uit is.
moet zeker 18 van dezelfde zijn. een combi mag niet.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
helemaal blij denkquote:![]()
heb je ook t lijstje nogen vanaf hoe laat ?
#FreeTrapz![]()
geen bronzequote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:46 schreef rolls-reus het volgende:
Kallstromdie gaat heeeeeeeel duur worden
zit je dan alleen maar bronze packs te openen
#FreeTrapz![]()
Snap niet waarom de lijst nou stopt bij 73. Zitten vast ook nog een hoop van daaronder die moeten getransferd worden zoals Emnes![]()
krijg verdomme alleen maar bronze ST ierenheb middenvelders nodig.
#FreeTrapz![]()
Que?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:11 schreef DuTank het volgende:
Maar we kunnen nu wel concluderen dat we Lindje op een spelvout hebben betrapt:
[ afbeelding ]
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
ja die discussie over 'meerderen'quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
5 goals in 5 8 minuten hier..toen maar controller weggelegd. Je kan gewoon doorlopen..hoeft niet eens te sprintenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:24 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik vind het nog aardig meevallen moet ik zeggen met al die non rare bronze ieren die er geen klote van kunnen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ja maar geen bronze zekerquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
5 goals in 5 8 minuten hier..toen maar controller weggelegd. Je kan gewoon doorlopen..hoeft niet eens te sprinten![]()
je schrikt sowieso als je tegen de AI gaat spelen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
jawel, bronze met gemiddelde rating van 58 ofzoquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja maar geen bronze zeker![]()
je schrikt sowieso als je tegen de AI gaat spelen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Controller wegleggen is wel iets te enthousiast, want dan kom je niet verder bij dode spelmomenten.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
jawel, bronze met gemiddelde rating van 58 ofzo![]()
klopt ja..ik zit nu maar voetbal te kijken met controller in mijn hand. Krijg er een stijve nek van. Wel bijna klaar nuquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Controller wegleggen is wel iets te enthousiast, want dan kom je niet verder bij dode spelmomenten.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
McGeady gaat niet eens meer voor 4k
Gelukkig heb ik er nog maar iets van 20. Ik wil alleen wel de 3 miljoen coins halen
Kutpack..alleen shiny gouden trainingskaartje was wat waardAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ah, dat lees ik nu pas.quote:Volgens mij klopt het alsnog.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als het een zelfstandig naamwoord zou zijn wel, maar het is toch een onbepaald hoofdtelwoord?
Nu is het het meervoud van 'meerdere'. Als in: hij moest zijn meerdere (meerderen) erkennen in hem (jullie)."Er zijn meerdere kaarten te koop." "Het zijn er meerderen."
Die n moet alleen bij personenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ah, dat lees ik nu pas.
[..]
Volgens mij klopt het alsnog."Er zijn meerdere kaarten te koop." "Het zijn er meerderen."
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
En volgens mij heb je het dan over een meerdere/leidinggevendequote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Crashen alle ieren zo hard? Want anders dan is het misschien nog de moeite waard een teampje te bouwen
In de Pub meestal wel.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:22 schreef DuTank het volgende:
Crashen alle ieren zo hard? Want anders dan is het misschien nog de moeite waard een teampje te bouwen![]()
ik ook. succesquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
De cup is binnen.. makkelijkste 10k + pack ooit. Nu ga ik even het pack openen.![]()
Het klinkt zo onnatuurlijk.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
En volgens mij heb je het dan over een meerdere/leidinggevendeZal inderdaad wel kloppen. Kan nergens iets vinden over de -n. Zal wel aan mei lige.
nog 6 accounts te gaanquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:29 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is echt heel gemeen van EA
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:51 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Het doel is bereikt
maar wat nu![]()
![]()
Ik kan er wel 10% van gebruiken...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:51 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Het doel is bereikt
maar wat nu![]()
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:51 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Het doel is bereikt
maar wat nu
pff voelt nog als gisteren dat poker gastje die vid maakte, 5 jaar geleden alweer
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Wat?quote:
Ik weet dat ik dit jaar niet goed ben in traden als DuTank bijna 2x zoveel coins heeft.
gr gr![]()
Als ik het met SMLENO'en had moeten doen, dan was ik echt nog niet zo verquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat?
Ik weet dat ik dit jaar niet goed ben in traden als DuTank bijna 2x zoveel coins heeft.
gr gr
600k aan McGeady's kopen bij TOTY was een goed plan
Ik heb nadat ik TOTY Neuer in een pack kreeg bijna alleen maar coins uitgegeven. Nu heb ik door al die Ieren wel weer wat verdiend vandaag.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als ik het met SMLENO'en had moeten doen, dan was ik echt nog niet zo ver
600k aan McGeady's kopen bij TOTY was een goed plan![]()
Je moet ook gewoon geen packs openenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb nadat ik TOTY Neuer in een pack kreeg bijna alleen maar coins uitgegeven. Nu heb ik door al die Ieren wel weer wat verdiend vandaag.
Reclame van Spartacusquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat?
gr gr![]()
![]()
Piek was nu wel erg vroeg ja. Vroegah was die er altijd pas als het massa publiek de cup ontdekte..nu is iedereen zo bezig met twitter en ea forum etc dat het allemaal veel sneller gaat I guess. Wereld van verschil alweer met vorig jaar.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:09 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
De laatste 2. Ik had er een paar 100k meer uit kunnen slepen als ik gisteren alerter was geweest en alles gisteravond had verkocht. Heb namelijk toch wel een stuk of 40 net gedumpt voor minstens 5k minder dan gisteren.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb ook al mijn ieren de deur uit gedaan, tot 100k winst gemaakt totaal. nou ja, niet slecht voor 1 dag werk![]()
Bronzen Ieren zakken trouwens nu wel in elkaar kwa prijs. vanmiddag nog voor 450, nu voor 300. Iedereen dumpt zijn Ieren na het toernooi te hebben voltooid![]()
geen poep speurneusquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:28 schreef Maver24 het volgende:
Armero is trouwens een LB !!
[ afbeelding ]![]()
In de Spreadsheet staat hij LM is maar hij is dus een LBquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
bohh eindelijk een Colombiaanse LB die gold is![]()
![]()
Geen Ieren hebben gekocht voor het toernooi terwijl ik het al 2 maanden van te voren wist
ok ik moet leren traden:)![]()
Mag hopen dat er nog een batch komt. denk dat er nog een heleboel silveren en bronze spelers nog niet zijn gedaan. Die lijst gaat ook maar tot 73 en niet lager. dat begrijp ik niet helemaalquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:33 schreef Zhano het volgende:
Denk dat er nog een batch komt. Of kan iemand ergens vinden dat ze zeggen dat dit het laatste is?![]()
Tofquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:28 schreef Maver24 het volgende:
Armero is trouwens een LB !!
[ afbeelding ]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
FC Oss![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
https://docs.google.com/s(...)YdkR1NkE&output=htmlquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:45 schreef el-blanchito het volgende:
Huh, zijn er transfers/veranderingen?
Transfers![]()
![]()
Godverdomme lekker
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Iedereen leert elk jaar weer bij. Volgend jaar minstens 150 mcGeady's kopen als hij nog onder de 1000 coins is.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:39 schreef mvdk_ het volgende:
Geen Ieren hebben gekocht voor het toernooi terwijl ik het al 2 maanden van te voren wist
ok ik moet leren traden![]()
Eerst wel ~150k verdienen om uit te gevenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Iedereen leert elk jaar weer bij. Volgend jaar minstens 150 mcGeady's kopen als hij nog onder de 1000 coins is.
Ik kan amper contracten betalen
:)![]()
Ja inderdaad, zo bleef het toch nog enigszins onvoorspelbaarquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Piek was nu wel erg vroeg ja. Vroegah was die er altijd pas als het massa publiek de cup ontdekte..nu is iedereen zo bezig met twitter en ea forum etc dat het allemaal veel sneller gaat I guess. Wereld van verschil alweer met vorig jaar.Goed op gecasht, dat wel. 2 miljoen winst
ze zijn nu wel weer vrij goedkoop hoorquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:39 schreef mvdk_ het volgende:
ok ik moet leren tradenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Cambuur 9e
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Genee zit ook altijd over hem te bitchen als hij er zelf niet bij is..beetje kansloos.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Huntelaar weer 2 goals al
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
100k inleg betalen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:13 schreef mvdk_ het volgende:
Hoe kan ik toegevoegd worden tot de gamertags lijst?
Mijn gamertag is namelijk mvdk26 op de x360![]()
Ah okequote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:19 schreef Zhano het volgende:
[..]
Grapje. Maar die lijst is alleen voor vaste posters
Niks ten nadele van jou hoor, maar er komen vaker mensen langs die even in de lijst willen en dan weer weg zijn. Maar ik wil je er best in zetten als je dat graag wilt, tis niet dat ik hier de baas ben ofzoquote:![]()
![]()
Ah logisch dan, ik ben ook nogal een lurker-typequote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
Niks ten nadele van jou hoor, maar er komen vaker mensen langs die even in de lijst willen en dan weer weg zijn. Maar ik wil je er best in zetten als je dat graag wilt, tis niet dat ik hier de baas ben ofzo
Die lijst is toch kut. Helft post hier niet meer of heeft al iets anders. Na die bans hoef ik er niet meer in
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik sta er zelf geloof ik niet eens in. Wordt ook nooit gebruikt volgens mij.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:23 schreef Tim86 het volgende:
Die lijst is toch kut. Helft post hier niet meer of heeft al iets anders. Na die bans hoef ik er niet meer in![]()
Eindelijk IFCommons, 3 goalsAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
nee hoor, je kan coins bij mij kopenquote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
vraag 100 euro aan je ouders en je kan zlatan halenquote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Denk niet dat ze blij zijn als ze 100 euro missen omdat ik een speler moest kopen op Ultimate Team.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
vraag 100 euro aan je ouders en je kan zlatan halen:)![]()
lmquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er zijn teveel van Commons om echt tot een prijsstijging te komen.. op wat voor positie speelde hij?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Volgend jaar gewoon gelijk lekker veel spelen en elke keer als je 10 -11 K hebt, een goedkope IF speler kopen. Die stijgen vrij snel in waarde, voor je het weet heb je je collectie 4 keer verdubbeld en ben je rijk zonder dat je er veel moeite voor hebt gedaan.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:37 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Denk niet dat ze blij zijn als ze 100 euro missen omdat ik een speler moest kopen op Ultimate Team.![]()
Bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgend jaar gewoon gelijk lekker veel spelen en elke keer als je 10 -11 K hebt, een goedkope IF speler kopen. Die stijgen vrij snel in waarde, voor je het weet heb je je collectie 4 keer verdubbeld en ben je rijk zonder dat je er veel moeite voor hebt gedaan.![]()
De getransferde Jeffren zit standaard met backbone in packs. En Maiga met hawk. En Rabello met artist gr gr
[ Bericht 11% gewijzigd door DarkSonic2 op 15-03-2014 13:17:47 ]![]()
Jammer dat Jeffren zo slecht is.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
De getransferde Jeffren zit standaard met backbone in packs. En Maiga met hawk. En Rabella met artist gr gr![]()
Joehoe!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is toch weer 500c + 3x 200 voor de fitnesses.![]()
![]()
De grootste hype is alweer over.. gelukkig heb ik mijn Ieren op tijd verkocht (behalve die ik in die cup heb gebruikt) Ik kan hem nog een 2e keer winnen voor 5k maar ik weet niet of ik dat wel wil want het was te saai.![]()
Ik heb ook alles al de deur uit gedaan. Ik vind het wel best zoquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
De grootste hype is alweer over.. gelukkig heb ik mijn Ieren op tijd verkocht (behalve die ik in die cup heb gebruikt) Ik kan hem nog een 2e keer winnen voor 5k maar ik weet niet of ik dat wel wil want het was te saai.![]()
Marchisio als enige CDMquote:
e: doe gewoon pogbaas joh
e2: ik ben scheel
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat gaat inderdaad niet anders had ik het wel gedaan. Kan ook Pirlo daar neerzetten maar dat lijkt me helemaal niet verstandigquote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Marchisio als enige CDM
e: doe gewoon pogbaas joh
e2: ik ben scheel![]()
doe gewoon mensen batta geven onlinequote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
De grootste hype is alweer over.. gelukkig heb ik mijn Ieren op tijd verkocht (behalve die ik in die cup heb gebruikt) Ik kan hem nog een 2e keer winnen voor 5k maar ik weet niet of ik dat wel wil want het was te saai.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
bohhh ik heb al weken een commons in de club. schiet ie er altijd maar 1 in... stijgen maar met dat kreng
#FreeTrapz![]()
Dat gaat met mijn team niet lukken.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
doe gewoon mensen batta geven online![]()
Ik ben er bang voor..quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:30 schreef FCsuarez het volgende:
bohhh ik heb al weken een commons in de club. schiet ie er altijd maar 1 in... stijgen maar met dat krengAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Koop een McGeady voor 1,5k en ga H.A.M.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat gaat met mijn team niet lukken.
Mijn eindstand is 3.030.000 geworden. 1 McGeady heb ik bewaard als aandenken.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Had wel verwacht dat hij tijdens de cup zelf rond de 3k minimaal zou blijven hangen. Is echt hard gegaan zeg.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
260K kunnen maken vandaagmooi resultaat.
nog wel 1 TP vol staan met ieren en nog wat in de club die dumpen we morgen wel
#FreeTrapz![]()
Dumpen voor discardwaardequote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:48 schreef FCsuarez het volgende:
260K kunnen maken vandaagmooi resultaat.
nog wel 1 TP vol staan met ieren en nog wat in de club die dumpen we morgen wel
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Voor het eerst dit jaar een rage message van iemand die me een lucky poor faggot noemt. Ik speelde met mijn NL team, hij met een BPL paceteam met Hazard o.a. waarbij hij Kluivert en Ronaldo in liet vallen. Van Rhijn speelde zijn Ronaldo compleet uit de wedstrijd
Ik won uiteindelijk na verlenging..gewoon verdiend..meer schoten/kansen en veel meer balbezit omdat hij alleen maar wilde rennen. Hij kwam nog wel op 2-1 in de verlenging waarna hij het hele veld over ging ssh'en..dat geeft toch altijd wel net die extra motivatie
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oh en gisteren moest ik tegen 11 legends..blijkbaar trekken legends hun soortgenoten aan ofzo
Kom die foto net tegen op mijn telefoon:
Die verloor ik wel. Was een chille kerel die alle celebrations en replays skipte net als ik..kan ik dan wel beter mee leven
Wel met afstand het meest zieke team waar ik tegen heb gespeeld denk ik. Beginopstelling was nog anders overigens..Ljungberg en Larsson waren invallers voor 2 andere legends.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hoeveel werd het dan uiteindelijk? Ik snap nooit waarom mensen met zulke dure spelers dan zo doen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:26 schreef Tim86 het volgende:
Voor het eerst dit jaar een rage message van iemand die me een lucky poor faggot noemt. Ik speelde met mijn NL team, hij met een BPL paceteam met Hazard o.a. waarbij hij Kluivert en Ronaldo in liet vallen. Van Rhijn speelde zijn Ronaldo compleet uit de wedstrijd
Ik won uiteindelijk na verlenging..gewoon verdiend..meer schoten/kansen en veel meer balbezit omdat hij alleen maar wilde rennen. Hij kwam nog wel op 2-1 in de verlenging waarna hij het hele veld over ging ssh'en..dat geeft toch altijd wel net die extra motivatie![]()
3-2. Ik stond lang met 1-0 voor, toen maakte hij 1-1 en werd het echt schaken. Uiteraard ging hij ook voor de kick-off LB+Y. Toen dus 1-2 achter, maar dankzij Kluivert en Lerra F 3-2quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoeveel werd het dan uiteindelijk? Ik snap nooit waarom mensen met zulke dure spelers dan zo doen.
Kluif loopt 2 op 1. Eindbaas
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
gewoon standaard "hahahhaha you mad?" ofzo terugsturen danquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:26 schreef Tim86 het volgende:
Ik won uiteindelijk na verlenging..gewoon verdiend..meer schoten/kansen en veel meer balbezit omdat hij alleen maar wilde rennen. Hij kwam nog wel op 2-1 in de verlenging waarna hij het hele veld over ging ssh'en..dat geeft toch altijd wel net die extra motivatieHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Zijn er transfers? Jeetje dat moet dan echt net gebeurd zijn. Kan echt niet langer geweest zijn dan een uurtje of 18 geleden...![]()
Spuit 11quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:51 schreef DeWesp het volgende:
Zijn er transfers? Jeetje dat moet dan echt net gebeurd zijn. Kan echt niet langer geweest zijn dan een uurtje of 18 geleden...![]()
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:03 schreef poker4lifee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:03 schreef poker4lifee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Duplication is mogelijk gebleken, zoals we weten. Geef hem het voordeel van de twijfelquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:41 schreef esox83 het volgende:
Komt opeens weer die duplicate onzindeze week ook al 2x een bericht op psn van zo,n druif
![]()
![]()
Die nieuwe silver cup heb ik ook even in 1x gewonnen.. de halve finale en finale waren te makkelijk. Alleen in de 2e ronde net 1-0 gewonnen. Nu even dat silver players pack openen.![]()
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:43 schreef Confetti het volgende:
[..]
Duplication is mogelijk gebleken, zoals we weten. Geef hem het voordeel van de twijfel
#JTZGSquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die nieuwe silver cup heb ik ook even in 1x gewonnen.. de halve finale en finale waren te makkelijk. Alleen in de 2e ronde net 1-0 gewonnen. Nu even dat silver players pack openen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
SIF Lavezzi is flink gezakt. Nu 700k. Nog altijd best veel. Hopen dat hij 500k wordt maar dat denk ik eigenlijk niet omdat de IF dat kost![]()
Ik had net een speler zonder chemistry style in mijn pakketje en dat was leuk.
* en dan bedoel ik niet BASIC, maar gewoon NONE.![]()
oh ok. Misschien ook maar even aan meedoenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit pack + 2.5k krijg je als je dat nieuwe silver toernooi wint.![]()
https://vine.co/v/Mb09umrdh3lquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:02 schreef DutchSL het volgende:
Kompany rood na 10 minuten, maar City scoort toch
Lijkt me toch echt een overtreding van Jelavic eerst..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Team loopt echt heerlijk nu sinds ik het heb omgezet naar van 433(3) naar 433(4). Verdedigend wel vrij kwetsbaar, maar het is zo leuk om mee te spelen
Sneijder komt nu ook veel beter tot zijn recht en Narsingh is toch wel een stuk nuttiger dan Beerens in de gold cup. Strootman brengt ook de balans die Holla en Emanuelson op die plek niet konden brengen. Krijg alleen echt veel cornergoals tegen en daar snap ik niets van. Heb 2 hele goede CB's die lang en sterk zijn, maar die weten ze blijkbaar steeds net te vermijden ofzo..echt vaag.
Tegen echte pacehoeren is het wel oppassen met die CB's trouwens. Kan het vaak wel compenseren met de snelle backs, met gemiddeld minder dan 70 pace dit jaar is het niet altijd even makkelijk
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heeft iedereen denk ik. Je CBs springen gewoon praktisch nooit mee, echt idioot weer. FUTquote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:43 schreef Tim86 het volgende:
Krijg alleen echt veel cornergoals tegen en daar snap ik niets van. Heb 2 hele goede CB's die lang en sterk zijn, maar die weten ze blijkbaar steeds net te vermijden ofzo..echt vaag.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Met andere teams heb ik er niet zo'n last van, daarom viel het me op. Ligt volgens mij ook aan Krul..die komt er wat minder lekker uit dan bijv. Courtois bij die hoge ballen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:51 schreef Reemi het volgende:
[..]
Heeft iedereen denk ik. Je CBs springen gewoon praktisch nooit mee, echt idioot weer. FUTAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
/carequote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maxim 5* skills in H2HEn 77 overall.
Nice Tim! 433(4) vond ik idd ook wel countergevoelig.
Iemand hier die nog 200-300k voor de 360 verkoopt?
GRAAG VERWIJDEREN![]()
IF Luiz GustavoAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Echt, wie is in godsnaam Maximquote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Sorry dat ik eindelijk iets nuttigs post na een paar uur met bijna geen posts.![]()
Ik denk dat je onder de enigzins regelmatige posters in de minderheid bent als je dat niet weetquote:![]()
![]()
Sorry, ik ken alleen maar Maxima.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik denk dat je onder de enigzins regelmatige posters in de minderheid bent als je dat niet weet![]()
5atb en dan full-attack spelen is ook een aanrader trouwens. Dan heb je altijd genoeg verdedigers achter de hand maar zodra je de bal hebt, heb je ook heel veel opties voorin.![]()
Binnen nu en 10 minuten slaan er een paar autisten op hol vrees ik.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:17 schreef Confetti het volgende:
5atb en dan full-attack spelen is ook een aanrader trouwens. Dan heb je altijd genoeg verdedigers achter de hand maar zodra je de bal hebt, heb je ook heel veel opties voorin.![]()
AUHSAISHAIOHIWOHAIIO WTFFFFquote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:17 schreef Confetti het volgende:
huub.mp4quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Een Roemeen van Stuttgart. En Huub heeft hem er nu niet in gezet.![]()
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:17 schreef Confetti het volgende:
5atb en dan full-attack spelen is ook een aanrader trouwens. Dan heb je altijd genoeg verdedigers achter de hand maar zodra je de bal hebt, heb je ook heel veel opties voorin.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Doelpunt Heitinga niet getelt door de scheids. Afstandsschot ging via de lat over de doellijn maar de grens zag het niet. FAAL![]()
neequote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ze hebben nu toch de herhaling zodat ze de goal alsnog goed kunnen keuren?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Krul versierde gewoon een penalty in de laatste sec, maar de scheids ziet het niet..hands van Heitinga
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Coleman
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zou wel een goede IF worden zeg met een veel te lage rating.quote:
Al is die sliding tackle die nooit een upgrade krijgt wel matig voor een back.![]()
Baas.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:17 schreef Confetti het volgende:
5atb en dan full-attack spelen is ook een aanrader trouwens. Dan heb je altijd genoeg verdedigers achter de hand maar zodra je de bal hebt, heb je ook heel veel opties voorin.
Hele stadion in het oranje bij Roma om Strootman te steunen maandag
Al is het daar nooit zo druk volgens mij dus zal je wel vooraf stoeltjes zien
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat had ik ook maar ik speelde dan met een 5-2-2-1 Bundesliga team.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:16 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dank![]()
[ afbeelding ]
Voelt gewoon als ik aan het cheaten ben. Zoveel kracht, zoveel agressie. Ik bulldozer over mijn tegenstanders heen, tot handicap zo weer toeslaat natuurlijk.
Wat een leuk teamquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:16 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dank![]()
[ afbeelding ]
Voelt gewoon als ik aan het cheaten ben. Zoveel kracht, zoveel agressie. Ik bulldozer over mijn tegenstanders heen, tot handicap zo weer toeslaat natuurlijk.
Oh nee wacht![]()
![]()
geojen chem ook overalquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:16 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dank![]()
[ afbeelding ]
Voelt gewoon als ik aan het cheaten ben. Zoveel kracht, zoveel agressie. Ik bulldozer over mijn tegenstanders heen, tot handicap zo weer toeslaat natuurlijk.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hazard en Fellaini erbijquote:
Maar Oscar als meest verdedigende Cm gaat natuurlijk niet werken. Veel fysieke duels en kopduels voor die positie.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En wat zeg je dan tegen Rolls-Reus?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:47 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb Toure maar gekocht met Kompany en Reusvanavond maar even proberen
IF LocaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Piet
Heel veel 400c packs geopend zonder squad fitnesses maar wel 2 free packs. In 1 free pack zat wel een squad fitness![]()
![]()
Been there, done thatquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:55 schreef rolls-reus het volgende:
[..]![]()
Ik ga ook een team maken met die voorhoede
[ afbeelding ]
Moet haast wel goed spelenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ja dan den kje er te zijnquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:57 schreef Tim86 het volgende:
Elke keer als ik een geniaal FUT team bedenk en zeker weet dat het wel goed moet lopen:
[ afbeelding ]
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Nee, ik had 433(3) met die voorhoede en dan Toure-Jovetic-Gundo.quote:
Clichy-Tong-Komp-Pisvlek en Cech daarachter.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En dan kom je met je team van 1.5mil met geniale spelers een standaard 41212 BPL paceteam tegen..quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:59 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja dan den kje er te zijn
[ afbeelding ]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zelfde zin, ander gifje :quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:02 schreef poker4lifee het volgende:
maarja als je dan zelf een goedkoop team maakt
[ afbeelding ]
![]()
Typisch dat Labyrat nu scoort
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: