SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja leuk dat spitsuur, maar McG gaat niet omhoog hoor
Iedereen is daar gisteravond al los op gegaan denk ik..Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Kelderman en Slagter allebei materiaalpech vlak voor de streep en daardoor kansloos.
Wat een kutsport dat konko wielrennen.![]()
iedereen gaat al maanden los op McG is 6K profit per speler niet genoeg voor je ofzoquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:50 schreef DuTank het volgende:
Ja leuk dat spitsuur, maar McG gaat niet omhoog hoor
Iedereen is daar gisteravond al los op gegaan denk ik..
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Echt. Rijk maakt gierig en ongelukkig. Dat zie je nu maar weer.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
iedereen gaat al maanden los op McG is 6K profit per speler niet genoeg voor je ofzo![]()
Om de TT ff af te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is een keuze.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:58 schreef Maver24 het volgende:
Ik moet het doen met 250 coins winst per kaartje.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:59 schreef Zhano het volgende:
Om de TT ff af te makenIs zij ierse?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lazarquote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:00 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk 2 Silvers. Maar het zijn geen Ieren. Kut pack.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:59 schreef Zhano het volgende:
Om de TT ff af te makenDe OP-chick maakt een hoop goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet. Streven naar winstmaximalisatie noemen we ditquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Echt. Rijk maakt gierig en ongelukkig. Dat zie je nu maar weer.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
ze hebben echt niks wat overeenkomtquote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
Op één of andere manier doet ze me denken aan Snooki. Dus das weinig positief...oke, grote memmen, maar dat is ook echt het enige.
De OP-chick is blond, blauwe ogen, normale huidskleur, puur natuur. Terwijl Snooki brunette is, bruine ogen, oranje huidskleur, nep.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Tis iets in het gezicht wat me herinnert aan Snooki... Wist niet dat je kwaad werdquote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:06 schreef DuTank het volgende:
[..]
ze hebben echt niks wat overeenkomtoke, grote memmen, maar dat is ook echt het enige.
De OP-chick is blond, blauwe ogen, normale huidskleur, puur natuur. Terwijl Snooki brunette is, bruine ogen, oranje huidskleur, nep.![]()
![]()
het is godverdomme een belediging ja!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:11 schreef Zhano het volgende:
[..]
Tis iets in het gezicht wat me herinnert aan Snooki... Wist niet dat je kwaad werdHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Kom, we nemen een pilletje met zn allen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
het is godverdomme een belediging ja!![]()
transfers heet dat DS2. al zijn er nog niet zo heel veel van.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik weet niet hoe het kan dat ik sommige spelers 2x heb.. misschien een nieuwe glitch ofzo.
denk dat de persoon die over de transfers gaat bij EA al een paar weken ziek is.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik had 2 Noord-Ieren 2x in mijn club en ze speelden allebei bij dezelfde club.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
transfers heet dat DS2. al zijn er nog niet zo heel veel van.
denk dat de persoon die over de transfers gaat bij EA al een paar weken ziek is.![]()
Ik snap ook niet waarom de transfers maar niet komen. Denk ook dat ze gewoon niet meer komen al zou ik dat wel raar vinden![]()
ze zijn nog te druk bezig met geld tellenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:20 schreef Maver24 het volgende:
Ik snap ook niet waarom de transfers maar niet komen. Denk ook dat ze gewoon niet meer komen al zou ik dat wel raar vindenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: