Is het echt zo nodig dat ze in Japan of Australie een extra nummer krijgen? Moet ik als ik een clip wil ook nog de single kopen van een nummer wat al lang op het album staat?
Oh ja en op allmusic.com zie je door al die bomen het bos ook niet meer
Ik dacht dat de ideale situatie meer zo was:
album: alle zooi die je wil releasen er in één keer op zetten, geen gezeur en voor de hele wereld 1 pressing
singles: voor mensen die alleen 1 nummer leuk vinden en DJs die het nummer willen draaien
music business... af en toe ben ik het een beetje beu
quote:In Japan zijn de cd's toch ook een stuk duurder dan hier?
Op vrijdag 11 oktober 2002 13:38 schreef MadScientist het volgende:
Is het echt zo nodig dat ze in Japan of Australie een extra nummer krijgen? Moet ik als ik een clip wil ook nog de single kopen van een nummer wat al lang op het album staat?
quote:voor Japan in ieder geval wel. Daar komen cds later uit dan elders meestal, en zijn duurder. Dus als ze daar willen dat de "eigen" releases gekocht worden moet er wel wat extras opgezet worden, anders koopt iedereen de imports.
Is het echt zo nodig dat ze in Japan of Australie een extra nummer krijgen?
quote:Kijk, daar zijn Kazaa en WinMX nou perfect voor. Ik koop graag originele cd's, maar mooi dat ik 'm niet voor een tweede keer ga aanschaffen voor een of twee bonus-tracks. Ik ben geen postzegel-verzamelaar.
quote:Precies. Ik ben, zoals iedereen wel weet, een groot Megadeth-fan, maar alle Japanse tracks download ik wel.
Op vrijdag 11 oktober 2002 15:23 schreef Zander het volgende:[..]
Kijk, daar zijn Kazaa en WinMX nou perfect voor. Ik koop graag originele cd's, maar mooi dat ik 'm niet voor een tweede keer ga aanschaffen voor een of twee bonus-tracks. Ik ben geen postzegel-verzamelaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |