Nee dat ga ik mijn andere kat niet aandoen. Die is helemaal weg van de buurtkatten en luisterd zo ontzettend goed. Max is van nature een straatkat, daar is hij geboren en ik ben bang dat we dat er gewoon niet meer uit krijgen. Al krijgen we hem weer te pakken dan is een afgezette tuin geen oplossing. Via een deur of raam of wat dan ook kan hij er altijd weer vandoor, en hoe erg u k het ook vind dat hij weg is, ik ga niet als een gevangene in mijn eigen huis leven. Dit zal vast haat oproepen bij sommige katteneigenaren maar dat is hoe ik erover denk.quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:11 schreef Njosnavelin het volgende:
Hoop voor je dat hij nog terug komt..
En in het vervolg je tuin kattenproof maken?
Zoals ik net al aangeef, via voordeur raam of wat dan ook, hij vind wel een uitweg. We hebben in het begin geprobeerd om er een binnen kat van te maken en dat werkte niet.quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:32 schreef Njosnavelin het volgende:
Als gevangene in je huis? Hij kan dan toch in de tuin?
Ik heb begrepen dat het voor katten helemaal niet zielig is om binnen te blijven. Als je hem op straat laat kun je verwachten dat hij niet meer terugkomt, of wordt aangereden, of de verkeerde tuin binnenglipt en wordt doodgebeten door een hond, enzovoort. Maar goed, dit helpt je natuurlijk niet om hem terug te vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |