Een van hun eerdere cd's, Nightclubbin', had ik al, ook wel een goede cd.
Ik persoonlijk vindt dit Duitse Duo best aardige mixen maken, vooral hun Pet Shop Boys remix van Home And Dry vindt ik nog steeds erg sterk
Meer B&J fans?
Livesets van hun "N-joy in the mix en van einslive partyservice" zijn ook heel gaaf.
quote:Argumentatie?
Op vrijdag 11 oktober 2002 14:23 schreef Trance4Ever het volgende:
Vroeger hadden ze wel leuke producties zoals "Cream" en "The Nightfly" Helaas zijn ze de laatste tijd minder gaan produceren. Als DJs vind ik ze 3x niks
Ben zelf geen Trance/Dance etc kenner maar ik vindt het gewoon lekker klinken. Zeker in de auto.....
Cosmic Gate heeft IMHO een hele goede remix van DFF gemaakt
quote:Ik vind ze als dj wel goed dus.. Lekkere platenkeuze en goed opbouwend, niet teveel breaks en stemmetjes want die halen het tempo er weer uit, ik wil ze wel op een feestje zien hoor (heb ze verdorie gemist op TE).
Op vrijdag 11 oktober 2002 14:49 schreef Gunner het volgende:[..]
Argumentatie?
Ben zelf geen Trance/Dance etc kenner maar ik vindt het gewoon lekker klinken. Zeker in de auto.....
En idd, de remix van Cosmic Gate is ook goed. Maar de tune komt toch van b & j af. Die truck waar ze op draaide dit jaar in berlijn klonk ook errug lekker, daar was ik toevallig wel.. Alleen jammer dat t een beetje pokkeweer was met regen enzo
quote:Tuurlijk, origineel is van B&J maar de versie van CG vindt ik persoonlijk iets beter
Op vrijdag 11 oktober 2002 15:21 schreef Atreidez het volgende:En idd, de remix van Cosmic Gate is ook goed. Maar de tune komt toch van b & j af. Die truck waar ze op draaide dit jaar in berlijn klonk ook errug lekker, daar was ik toevallig wel.. Alleen jammer dat t een beetje pokkeweer was met regen enzo
quote:Ik vind het simpele en standaard trance, niet echt mijn smaak
Op vrijdag 11 oktober 2002 14:49 schreef Gunner het volgende:[..]
Argumentatie?
Met name: "DJ Culture"
SUPER LEKKERE TRACK, en de clip ook, ook al is ie beetje cheap.
Heb ze ondertussen al een keer horen draaien op een bitte ein beat in Ziegelei Duitsland. We waren zelfs in het hotel aan t eten waar zij ook aan t eten waren Maargoed, wel aardige gasten al was die met donker haar nogal arrogant.. Kwam ook tijdens het draaien wat naar boven. Maargoed, de producties blijven top en mixen kan die blonde ook erg goed.. Die ander ging met de schuif lopen spelen, tijdens trance!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |