abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 oktober 2002 @ 13:18:21 #1
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_6228445
Ik heb vorig weekend in Keulen de nieuwe mix cd van Blank & Jones gekocht (In The Mix)

Een van hun eerdere cd's, Nightclubbin', had ik al, ook wel een goede cd.

Ik persoonlijk vindt dit Duitse Duo best aardige mixen maken, vooral hun Pet Shop Boys remix van Home And Dry vindt ik nog steeds erg sterk

Meer B&J fans?

Where law ends, tyrrany begins.
pi_6228495
Yep! Ze waren ook op TA dit jaar
pi_6228933
Jep hier nog een, op de loveparade hadden ze vorig jaar en dit jaar een eigen truck :>

Livesets van hun "N-joy in the mix en van einslive partyservice" zijn ook heel gaaf.

pi_6229275
Ik ben helemaal Blank & Jones gek! Lievelingsnummers van hun zijn voor mij Desire en DJ's Fans Freaks... Ik vind ze dus echt geweldig maar helaas zijn ze nogal duur om te booken. Wel grappig dat je er nu over begint, want zat net ook de Trance Energy mix van ze te luisteren - Wiejoehhhh
Where facts are few, experts are many.
pi_6229728
Vroeger hadden ze wel leuke producties zoals "Cream" en "The Nightfly" Helaas zijn ze de laatste tijd minder gaan produceren. Als DJs vind ik ze 3x niks
Its an Emotional Thing...one that you can lose yourself with in total euphora, its hard to describe..you have to experience it, feel it
  vrijdag 11 oktober 2002 @ 14:49:36 #6
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_6230316
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2002 14:23 schreef Trance4Ever het volgende:
Vroeger hadden ze wel leuke producties zoals "Cream" en "The Nightfly" Helaas zijn ze de laatste tijd minder gaan produceren. Als DJs vind ik ze 3x niks
Argumentatie?

Ben zelf geen Trance/Dance etc kenner maar ik vindt het gewoon lekker klinken. Zeker in de auto.....

Cosmic Gate heeft IMHO een hele goede remix van DFF gemaakt

pi_6231113
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2002 14:49 schreef Gunner het volgende:

[..]

Argumentatie?

Ben zelf geen Trance/Dance etc kenner maar ik vindt het gewoon lekker klinken. Zeker in de auto.....

Ik vind ze als dj wel goed dus.. Lekkere platenkeuze en goed opbouwend, niet teveel breaks en stemmetjes want die halen het tempo er weer uit, ik wil ze wel op een feestje zien hoor (heb ze verdorie gemist op TE).

En idd, de remix van Cosmic Gate is ook goed. Maar de tune komt toch van b & j af. Die truck waar ze op draaide dit jaar in berlijn klonk ook errug lekker, daar was ik toevallig wel.. Alleen jammer dat t een beetje pokkeweer was met regen enzo

vrijdag 11 oktober 2002 @ 15:33:34 #8
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_6231420
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2002 15:21 schreef Atreidez het volgende:

En idd, de remix van Cosmic Gate is ook goed. Maar de tune komt toch van b & j af. Die truck waar ze op draaide dit jaar in berlijn klonk ook errug lekker, daar was ik toevallig wel.. Alleen jammer dat t een beetje pokkeweer was met regen enzo

Tuurlijk, origineel is van B&J maar de versie van CG vindt ik persoonlijk iets beter
pi_6231540
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2002 14:49 schreef Gunner het volgende:

[..]

Argumentatie?

Ik vind het simpele en standaard trance, niet echt mijn smaak
Its an Emotional Thing...one that you can lose yourself with in total euphora, its hard to describe..you have to experience it, feel it
  vrijdag 11 oktober 2002 @ 15:57:38 #10
22706 DanceV
Clubbing to Death Kamayarin
pi_6232044
B&W zijn best wel goed

Met name: "DJ Culture"

SUPER LEKKERE TRACK, en de clip ook, ook al is ie beetje cheap.

[i]You LoOk SeXy girl.[/i]
  vrijdag 12 december 2003 @ 16:37:12 #11
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_15361992
Ze zijn echt goed, vaak hebben ze echt nummer en soms moeten ze zich schamen.
Ik vind "Desire" en "A Forest" tot nu toe de beste singles die ze hebbben gemaakt.
pi_15364611
Mooie topickick

Heb ze ondertussen al een keer horen draaien op een bitte ein beat in Ziegelei Duitsland. We waren zelfs in het hotel aan t eten waar zij ook aan t eten waren Maargoed, wel aardige gasten al was die met donker haar nogal arrogant.. Kwam ook tijdens het draaien wat naar boven. Maargoed, de producties blijven top en mixen kan die blonde ook erg goed.. Die ander ging met de schuif lopen spelen, tijdens trance!

vrijdag 12 december 2003 @ 19:43:14 #13
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_15365232
Blank & Jones weten wel iig van welke style ik houd als ze een setje draaien...
Alleen hun mix technieken zijn onder de maat vind ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')