Hey, ik date nu een maandje met een jongen en ik vind hem erg leuk enzo.. nu komt hij hier 21e tot de 22e slapen.. Maar hij is de 23e jarig.. en ik heb geen idee wat ik hem geven moet voor zn verjaardag..
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Dagje weg of een hoogstaand etentje, zo ben ik eens met m'n vriendin in De Koperen Hoogte geweest. Heerlijk gegeten en erg 'chique'. Zoek er eventueel wat in de buurt voor overdag (In Zwolle). Mocht je niet in de buurt van Zwolle wonen / de rit t niet waard vinden zullen er verder in het land ook vast wel meer van dit soort tenten zijn.
Mijn grap had wel een kern van waarheid. Het maakt nogal uit of hij een mannelijke of verwijfde homo voor waar zijn interesses liggen. Een mannelijke homo kan je blij maken met echt typisch mannelijke dingen, terwijl een vrouwelijke homo heel blij kan zijn met een bos rozen
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Charlie: How's it going in there? Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers. Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
Op vrijdag 14 maart 2014 09:07 schreef So_Surreal het volgende: Samen gezellig een hapje eten in de Leren Poef in Amsterdam. Vervolgens leuk met zijn 2en een drankje doen in de Koperen Cockring.
Charlie: How's it going in there? Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers. Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
Ik zoek altijd simpel en relevant. Je kunt heel moeilijk doen maar je kunt ook gewoon naar bijvoorbeeld een mooie stad gaan als Haarlem of Leiden. Zijn mooie steden met oude centrum en dus leuke eettentjes en kroegen waar je lekker kunt eten en drinken. Ook zijn daar genoeg bezienswaardigheden of winkels te vinden waar je dan eventueel nog een aandenken kunt kopen en geven.
Gewoon uiteten gaan ergens. Daarna ergens wat gaan drinken na een paar drankjes naar huis toe gaan Samen een film kijken op de bank met wat drinken en wat hapjes. Betere avond zou ik me niet kunnen wensen na een maand met een andere jongen te gaan