ik heb nog wel een 500gr zware steak in mn broek voor jequote:
Waar staat de stofzuiger ?quote:
tja, we willen liever niet in je eigen topic zeggen dat je zo aan het aandachtshoereren bent.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jezus, stelletje stalkers hier. Beetje mijn posts volgen enzo
.
Vrouwen kunnen niet denken, dus wat denk je zelf ?quote:
Rare opbergplaatsquote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:25 schreef wise het volgende:
[..]
ik heb nog wel een 500gr zware steak in mn broek voor je
Ik ben helemaal niet aan het aandachtshoeren. Ik post gewoon. Jullie focussen teveel op mijn posts alleen. Tunnelvisie enzo.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:26 schreef wise het volgende:
[..]
tja, we willen liever niet in je eigen topic zeggen dat je zo aan het aandachtshoereren bent.
Nouuuuu je lokt wel heeel vaak specifieke reacties uit hoorquote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:26 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet aan het aandachtshoeren. Ik post gewoon. Jullie focussen teveel op mijn posts alleen. Tunnelvisie enzo.
niks tunnelvisie, gewoon een realistische visie. Helaas kan/wil je dat niet inzien. Geeft niet, maar kom dan niet gelijk haten hier...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:26 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet aan het aandachtshoeren. Ik post gewoon. Jullie focussen teveel op mijn posts alleen. Tunnelvisie enzo.
mijn steak moet in jouw opbergplaatsquote:
Vriesvak?quote:
drooghokquote:
Je mag eerst even in mijn broek.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen niet denken, dus wat denk je zelf ?
Ja, zou tekenenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
CV ketel kast
Tevens wel echt een goede deal
quote:
En dan?quote:
Wowquote:
volgenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jezus, stelletje stalkers hier. Beetje mijn posts volgen enzo
.
nog iets erbij?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, zou tekenen
Loon in steaks
Kluiven, dan zien we wel verder of er een steak voor jou bij is.quote:
EEN KOEKJEquote:
Ja duh... maar mag ik niet plagen ofzo? Heet het dan meteen aandachtshoeren?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nouuuuu je lokt wel heeel vaak specifieke reacties uit hoorsoms ligt het er heel dik bovenop. Just sayin
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb het idee dat het weer lente aan het worden is
Mijn merrie is hengstig
Kluiven suggereert bijtenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:30 schreef Matip het volgende:
[..]
Kluiven, dan zien we wel verder of er een steak voor jou bij is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |